Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Van melatonine is het een beetje discutabel (valeriaan is veilig), maar het is sowieso een 100x betere keuze dan een echt slaapmiddel van de huisarts. Mijn baby wordt er in ieder geval niet suf van 😄😉. Leven te over in mijn buik.

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Valeriaan vind ik ook verschillende meningen over, zal het zo wel even vragen bij de vk.

Is het bij jullie ook al zo warm? M'n eerste litertje water is alweer op 😨 Ik blijf maar zoveel mogelijk binnen vandaag!

Anne GEFELICITEERD met je verjaardag! 🎉🎉🎉🎉🎉

3. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Aaaah thanks lieverd!!

Hier is het ook al erg warm inderdaad, vorig jaar zou ik ervoor hebben getekend hahaha
    Hoe laat mag je naar de vk love?

4. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Anne van harte gefeliciteerd!!! Het zonnetje schijnt voor je! (Oke we smelten allemaal maar beter dan regen 😁)

Veldmuisje, wat fijn dat ze volledig ingedaald is, en vooral dat jullie zijn goedgekeurd!!
    Haha fijn dat scheren nog goed lukt 😝

Wat spannend van Maani! Hoop t toch zo voorhaar!

Ik heb de verloskundige inderdaad even gebeld Anne, dank je wel voor je tip. Ik had de Assistente en wordt later terug gebeld.

Heel vervelend die kolieken, heb ze ook wel eens gehad. Lijkt me dat je op een gegeven moment wel klysmas mag toch? Dit is ook geen doen als ze vaker terug komen.

Oh love wat vervelend! Hoop dat je ergens nog een beetje bij kan slapen. En dat de tips van Veldmuisje helpen. Melatonine is inderdaad discutabel, ik mag jet wel af en toe in hele lage hoeveelheden.

Hier ook nu al warm en een slechte nacht,
    Mijn bovenhuikpijn wordt steeds erger. De harde buiken is prima mee te leven maar die bovenhuik :( halve nacht wakker omdat elke houding vervelend was. Zo maar lekker warm douchen.

Ik heb op aanrade van probiotica besteld, kennen jullie dat?

Succes bij de vk love! Hoe laat mag je?

5. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd wat de vk erover zegt Vaya. Mij werd toen steeds op m'n hart gedrukt dat ik bij jeuk aan handen en voeten echt meteen moest bellen. Vandaar.

Ja ik laxeer goed met 2 zakjes movicolon per dag. Mocht ik de aankomende week nog een x een koliek krijgen ga ik idd naar de dokter voor klysmas. Het scheelt ook dat we zowiezo de 35 weken gepasseerd zijn nu. Kolieken zijn niet mee te leven zo vaak bah!

Ik heb geen idee wat probiotica zijn Vaya..
    Balen van jullie buikpijnen 😓

6. Love1990

Niet echt positief nieuws hier, onze meid ligt nog steeds in stuit. En is helaas ook al met haar kontje ingedaald, erg diep en vast. Aankomende maandag staat er een controle gepland bij de gyn, het is niet zeker of ze dan ook gelijk de draaipoging doen. Het feit dat ze al zo diep ligt en de placenta over de hele voorkant ligt kan de draaipoging nog wel eens goed tegenwerken. Ben erg bang dat ik me moet gaan voorbereiden op een keizersnee.

7. Love1990

♡ Augustus ♡

15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje
    19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje
    19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje
    21: ♥ Anne201 - 26 jaar - 1e kindje
    21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje

♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (1) | ♥ Verrassing (1)

♡ Afspraken ♡

juli
    25: Love afspraak gyn, eventueel draaipoging
    25: Anne vk controle + liggingsecho
    25: Vaya vk controle

Augustus
    02: Veldmuisje vk controle
    03: Love vk controle
    08: Veldmuisje vk controle
    15: Veldmuisje vk controle

♡ Bevallen ♡

Bobbie (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ Meisje ♥ op 15 juli 2016 (35.3)

☆ sterretjes ☆: Tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d

Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

8. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Ik heb bloed laten prikken om de zwangerschapscholestase uit te sluiten. Nogmaals dank voor de tip!

Inderdaad fijn dat we nu tegen t einde lopen, kunnen ze misschien wat meer voor je doen qua klysmas.

Love wat balen!!! T klinkt inderdaad beetje als gaan voorbereiden op een keizersnee :(

9. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Nou love, dat is idd behoorlijk balen..
    Blijf toch nog voor je duimen dat de gyn maandag iets voor je dan doen.

Graag gedaan Vaya, fijn dat je zo snel al bloed kon laten prikken.
    Wanneer krijg je de uitslag? Hopen dat alles goed is xx

10. Love1990

Goedemorgen dames! Klaar voor een nieuwe snikhete dag? 🙈
    Is het bij jullie snachts ook zo warm? Babyfoon geeft boven een temperatuur aan van 26 graden. Vannacht weer weinig geslapen helaas, waarschijnlijk nu ook in combinatie met piekeren over een eventuele keizersnede/stuitbevalling. Ik ga nu maar even een uurtje het huishouden doen dan kan ik de rest van de dag rustig aan doen.

11. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    #2411 veldmuisje, 20 jul 2016
    Laatst bewerkt: 20 jul 2016
    We moeten vandaag ook rustig aan doen he... vanwege hitteplan. We horen bij de kwetsbare groep😜.
    Hier ook niet best geslapen. Van 11-2 en daarna slechts fragmentarisch af en toe een beetje licht. We hadden boven de waaier aan.
    Ik ga zo douchen en daarna rustig aan de slag.

12. Love1990

Zeer kwetsbare groep 😅
    Het is gewoon al heet buiten 😔 Dochterlief werd compleet nat van het zweet wakker en dan heeft ze alleen maar een romper aan. Vanmorgen vroeg alle ramen opengezet en de temperatuur is wel ietsjes gezakt maar dat zal wel niet lang meer duren.

13. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Goede morgen meiden!

Anne ik krijg morgen of vrijdag de uitslag. Als t t niet is krijg ik ook meteen iets voor de jeuk 😊

Snap dat je hebt liggen piekeren love, misschien pak je straks nog een uurtje

Haha ik heb dat hitteplan nog niet eens gezien, ach kon toch al niks 😁

Ik heb redelijk geslapen! Goed genoeg in ieder geval. Nu alle ramen tegen elkaar open, teller staat nu op 26 graden binnen in de woonkamer, onze slaapkamer is helaas t warmste in huis maar even lekker een windje maakt veel goed.

Voor degenene m waaier, ik had gelezen dat als je bijv. Flessen cola vult met water en deze invriest of veel ijsblokjes in een bak doet en deze dan voor de waaier zet dat je temperatuur heel fijn daalt!

14. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Goede tip Vaya, las m gisteren idd ook op internet.
    Ben heel benieuwd naar de uitslag van de bloed, hoop dat alles in orde is.

Ik slaap al 2 nachten goed, hoef er maar een x uit om te plassen.
    Scheelt dan weer dat hij nog 0 ingedaald is. Al hoop ik toch écht dat ie het snel gaat doen. Geen fijn gevoel, stel m'n vliezen zouden breken..
    Ik ga zo weer het zwembad in.
    Vanmiddag schijnt het te gaan regenen, ik vind het helemaaal niet erg hahaha. Laat maar afkoelen naar een graad of 24, dat zou perfect zijn toch? 😂

15. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Buikfotootje van nu :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,4 KB
      Weergaven:
      0
  16. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Hoop t ook! Denk t wel hoor maarja je weet t nooit 😊
    Ben jaloers op het zwembad hahah ik zit nu in t
    Gemeentehuis om mijn paspoort op te halen. Lekkere airco hier!!

17. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Ben ik ook weer even :)

Veldmuisje wat fijn dat de baby al netjes ingedaald is!

Anne alsnog gefeliciteerd! :D Lekker afkoelen in het zwembad.

Love wat ontzettend vervelend dat jullie meisje al is ingedaald in de stuit :( Kan me voorstellen dat het geen fijn vooruitzicht is dat het wellicht een keizersnede wordt.

Vaya ben benieuwd naar de uitslag van het bloed. Hopelijk valt het mee.

Hier gaat het opzich redelijk :) We liggen nog steeds in het ziekenhuis. Gelukkig zit ik op een kamer die volgens mij op het noorden ligt of zo, temperatuur is goed te doen. Ik zal de rest van de update in het besloten groepje zetten.
    Oh en Love, je mag de letter in de bevallingslijst zetten hoor :)

18. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Anne vergeten! Mooie buik!!!

Bobbie wat fijn weer vasn je te horen, ik heb gereageerd in de club. Dikke knuffel voor jou!

Wat een hitte, toen ik uit t gemeente huis kwam was het in de slaapkamer bijna 28 graden, ik dacht ik probeer wel of ik het kan laten zakken met de ramen tegen elkaar open. Nou binnen een paar minuten was het nog warmer want de wind was gewoon heet! Snel alles weer dicht.

Nu is t goed afgekoeld buiten dus ik heb nu alles open staan, word nu alleen vergast door de autos (woon in het centrum) maar he het koelt wel lekker af!

Ik zal even een betere buikfoto uploaden, net gemaakt 😊

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23 KB
      Weergaven:
      0
  19. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Mooi buikje hoor Vaya! En idd, de wind buiten is bloedheet.
    Hier heeft het net even flink geregend, alleen is de temperatuur buiten nog steeds 30 graden. Als t donker is vanavond zet ik alles even lekker open.

Bobbie, knuffel voor jou. Zal ook nog even reageren in de club.

20. Love1990

Hier is het ook nog steeds heet 😔 Het heeft wel iets geregend en de ramen staan nu allemaal open maar het helpt maar weinig. Dochter zit ook nog beneden, het is op haar slaapkamer nog 28 graden. Veel te heet om te slapen.

Deel Deze Pagina