Oh ja inderdaad dat is erg warm op de slaapkamer. Bij ons is t boven ook een graad of 26 graden. Heb nu alles open staan boven maar ik zie dat het vannacht niet kouder word dan 21 graden hier. Dus of het echt gaat afkoelen vraag ik me af haha. Ga morgenvroeg toch even naar de dokter (ouderwets inloop spreekuur), mijn klysma issue bespreken. En een klein wratje onder m'n lip en in mn lies weg laten halen, auw! Hopen op een goede nacht dames!!
Het is nu idd nog gewoon warm buiten 🙈 Temperatuur boven is ook niet echt meer gezakt, ik laat de ramen ook open vannacht. Zal zo een poging doen om te slapen, na de afgelopen nachten kijk ik er erg tegenop.
Begrijpelijk, ik lig nu in bed maar drijf er echt uit. Heb het afzuigsysteem van het huis op volle toeren draaien maar t helpt niet veel helaas. Af en toe een fris briesje maar lang niet genoeg om af te koelen, bluhhhh..
Ik heb vannacht maar gewoon de waaier op standje 1 aan laten staan in mijn gezicht en twee ramen op elkaar open gezet. Dat was te doen...
Hier wel redelijk kunnen slapen. Nu alles weer tegen elkaar open om de temperatuur in huis was te laten zakken 😊 Schoonouders komen straks even langs om de babykamer te bekijken. Verder hopelijk de uitslag van mijn jeuk aanvallen. Love had de vk eigenlijk nog wat gezegd over je harde buiken?
Ze kunnen niet veel voor me betekenen Vaya, zoals verwacht. Zal echt nog even door moeten bikkelen. Hier vannacht weer weinig geslapen, al met al 2,5 uurtje ongeveer. Ben echt gesloopt, voel me duizelig en benauwd door het warme weer. En m'n benen zijn moe, te moe om op te staan. Gelukkig is manlief vandaag vrij, morgen nog een half dagje en dan vakantie! Ik geloof dat ik dan maar 2/3 weken in een winter.... Ehm zomerslaap ga 😁
Lijkt me goed plan die zomer/winterslaap 😁 Ik heb de uitslag, de waarde is nu 9.6 dus voor nu prima. Maandag bespreken we verder mijn klachten en kijken we of we verder nog iets moeten doen 😊
Misschien dat de jeuk wel veroorzaakt wordt door vocht? Misschien als de temperaturen wat dragelijker worden dat dat ook weer verminderd. Vandaag nog niet buiten geweest en ik geloof dat ik maar binnen blijf ook. Wat een warmte zeg, normaal vind ik dit weer echt heerlijk maar nu maak je me er echt niet blij mee.
Ja of een beetje eczeem, heb ik normaal nooit maar misschien door zweten. Ik ben ook niet buiten geweest, gewoon een hele rustige dag 😊
Wij zijn nu lekker buiten, even afkoelen. Zwembad opzetten voor de kids de komende weken. O, en nog even het beloofde buikfotootje
Ook een super mooie buik love! Balen dat de vk niks voor je harde buiken kan betekenen. Flink door bikkelen en maar hopen dat beeb eerder geboren wil worden..... Vaya, fijn dat je bloed goed was! Is dat in ieder geval uit de wereld. Ik heb vandaag bij ons in de tuin ook een zwembadje opgezet, zon lounge badje met zitjes erin. Ideaal haha. Vriendlief zat er na z'n werk meteen in en vond t ook heerlijk. Zit nu buiten, binnen lekker alles tegenover elkaar open staan. Hopen dat ik er wat warmte uit krijg. Gelukkig goed geslapen afgelopen nacht.
Heerlijk zo'n zwembad Anne! Wij hebben een gewone standaard intex zwembad van de action. Ik hoop vannacht ook wat beter te slapen, temperatuur is iig beter dan gisteren
Ja ons lounge badje is ook van intex, ideale en betaalbare badjes! Fijn dat je eindelijk wat beter hebt geslapen vannacht love. Nu kun je er vandaag tegenaan hihi. Nee, doe maar lekker rustig. Het onweert hier nu al zeker 2 uur lang. Hou ik niet zo van 😂
Hier is het nog droog, wel bewolkt. Gelukkig ook aardig afgekoeld dus alle ramen en deuren staan open. Rustig aan is er vandaag niet bij, na zo'n macht slaap slaat bij mij de nesteldrang toe 😂
Hier ook een redelijke nacht. Alleen in de na-nacht al te vroeg (4u/half5 wakker ). Maar goed, daarvoor maar enkele keren. Heerlijk dat het koeler is.
We hebben te snel geroepen, hier is het alweer bloedjeheet in het zuiden. Ondanks de flinke regen en onweersbuien. Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Hier lekker rustig aan, vanavond gaan we een terrasje pakken in het centrum, morgenavond vier ik mijn verjaardag.
Hier weinig plannen, bonuskids net opgehaald voor 3 weken vakantie. Aankomend weekend lekker genieten in de tuin en ons zwembad Het is hier in het noorden ook alweer vreselijk heet 😔 Wij hebben vandaag geen drupje regen gezien
Oh ik word zo stront ziek van de muggen. Zit even lekker in de tuin... CONTINU gezoem rondom m'n oren! Ben al koffie aan het branden (schijnt te helpen?), citronella kaarsen erbij maar dan nog grrrrrr Lang leve langs een paardenweide én dierentuin wonen. Iemand de gouden tip?? 😂
Oordopjes? 😅 Sorry.... Flauw. Geen idee wat je er tegen kan doen. Citronella kaarsen zijn hier tot nu toe de oplossing geweest. Vannacht weer goed geslapen, vanmorgen wel een heel stil meisje in m'n buik. Uurtje bezig geweest om haar in beweging te krijgen, maar ze doet het nog 😂