Ik heb met jullie te doen hoor, met die hitte Ik krijg er hier in het ziekenhuis gelukkig weinig van mee. Hopelijk koelt het gauw een beetje af. In het clubje weer een update geplaatst over ons.
Hoi meiden, Sorry even niet gereageerd, Love wat een prachtige buik 😍 Hebben jullie beetje geslapen? Hier is het buiten heerlijk afgekoeld! Nu binnen nog 😁 Morgen moeten we bijna allemaal naar de verloskundige Ik heb afgelopen nacht van half 1 tot 5 goed geslapen dus ik voel me weer wat beter. Andere nachten waren drama, niet door de warmte maar. Mijn buik doet soms zo zeer, niet onderin maar mijn middenrif, kan dan niet meer liggen of zitten of iets. Was er wel beetje verdrietig van. Gister met 2 paracetamol gaan slapen, lijkt wel geholpen te hebben. Mijn voeten en handen zitten onder de jeuk plekken, morgen nog maar weer met de vk bespreken. Vandaag 36 weken 🎉🎉🎉 laat die kleine maar komen haha Bobbie ik zal in de club nog even reageren! Vandaag ga ik nog even naar mijn paardje, ben daarna wel kapot maar voor mijn hoofd is het wel goed. Morgen komt mama helpen in huis dat is wel heel fijn. Even een paar extra dingetjes doen. Hoe gaat t verder met jullie? Oja wij hebben t bed op bierkrattrn, dat is hoog 😱😱
Ik slaap nu standaard met paracetamol, anders lukt het me echt niet. Hier mag de baby nog wel een weekje of 1/2 blijven zitten. Ik ben zelf geboren rond 36 weken en heb toch redelijk wat opstart problemen gehad, dus liever wat later. Bed hogen we niet op, volgende week leveren ze hier een kraambed. Als het nodig is dan zetten we die na de bevalling wel op. Als het een keizersnede wordt dan komt er een hoog/laag bed 😁
Vaya: 26 weken al weer Laat hem nog maar even blijven zitten hoor, minimaal een week. Al snap ik dat je niet kan wachten Vervelend van die pijn in je buik, gelukkig helpt paracetamol een beetje. Love: Een kraambed, wat moet ik mij daar bij voorstellen? Gewoon een ziekenhuisbed? Luxe hoor Wij hadden al heel lang braaf ons bed op klossen, maar kraamhulp krijgen we inmiddels niet meer. Die mogen er dus binnenkort maar weer onderuit. Vind er ergens wel jammer hoor, geen kraamhulp meer. Ben beetje bang dat, als we dadelijk naar huis mogen, het zo'n enorme sprong in het diepe gaat zijn. Hier in het ziekenhuis hoef ik maar op een belletje te drukken en ze komen, dag en nacht.
Kraambed is een heel simpel bed wat je zelf inelkaar kunt zetten 😉 Leen ik gratis via mijn verzekering omdat ik, als ik thuis beval, beneden moet bevallen. Het ziekenhuis is hier zo'n 20/30 minuten vandaan en als er spoed is willen ze het risico niet lopen dat ik van de eerste verdieping moet komen. Deze x wil ik sowieso in het ziekenhuis bevallen, maar dat bed moet hier wel zijn voor eventuele noodgevallen. Dus die zetten we gewoon in de garage voor het geval dat. Als ik een keizersnede krijg dan krijg ik wel een elektrisch ziekenhuisbed 😁 Het komt straks helemaal goed thuis hoor Bobby! Je moederinstinct neemt straks alles over 😉 Heb je geen recht op uitgestelde kraamzorg of couveuse nazorg?
Onze kraamzorg wees me bij de intake er idd ook op dat wanneer je een prematuurtje hebt je kraamzorg in het ziekenhuis krijgt, en daarna thuis niet meer.. Ik vind t ook een beetje krom hoor, net wat je zegt Bobbie, nu heb je 24/7 hulp dichtbij je. En dalijk ineens niet meer. Maar je gaat het zeker goed doen! Morgen idd bijna allemaal controle haha. Ben benieuwd naar je jeukplekken wat ze ervan vinden Vaya, had je er nog iets voor gekregen of helemaal niks? Ik zit ff met m'n voetjes in een lauw water badje, ga steeds meer vocht vasthouden grrrrr Verder alles prima, nog een beetje moe van m'n verjaardag gisteren. Eer ik sliep was het half 4 vannacht.. Ga vandaag lekker op tijd rond de klok van 9 uur naar bed, heerlijk!
Ik heb even bij mijn kraamzorg (kraamzus) gekeken Bobbie, zij bieden wek uitgestelde kraamzorg. Ik zou je verzekering eens bellen en vragen of jij daar ook recht op hebt.
Oh ik wist niet dat dat kon, goede tip. Moet morgen toch even de verzekering bellen (of kolf huur vergoed wordt), gelijk dit vragen.
Ik zit ook bij kraamzus. Denk dat mijn verzekering het dan niet vergoed. Omdat ze het erbij vermelde. Idd lekker zielig doen kan weleens helpen! Is het proberen waard toch 👍
Na 3 goede nachten, helaas weer een slecht begin van de nacht. Weer veel harde buiken/ voorweeen. Lig weer beneden op de bank, boven is het veel te warm en ik maak manlief alleen maar wakker met m'n gedraai
Haha 😂 Was er zelf niet zo blij mee vannacht 😅 Vanmorgen om 5 uur m'n eerste ontbijtje al naar binnen gewerkt, had zo'n honger. Zware nachten zo hoor
Ja echt wel. Toch heb ik het liefst dat de baby pas va week 39 komt, liever rond de week 40. Is alleen ook maar beter voor t beebje
Ben ik helemaal met je eens hoor, onze beebjes worden ook nog eens niet erg groot geschat dus ze kunnen alle extra tijd wel gebruiken.
Goede morgen meiden! Als t goed is gaat t vanaf nu iets afkoelen, hoop dat t jullie ook beetje gaat helpen met slapen! Hier een redelijke nacht gehad maar ben ook echt Blij als t wat afkoelt in huis. Bobbie, ik zou ook indd zielig doen hoor, kan me zo voorstellen dat van het ziekenhuis naar huis een hele grote stap is. Ook qua voeding etc. Hoop dat je nog was dagen krijgt! Volgens mij kan de gyn of vk je dat ook toekennen! Ik hoop voor onze beeb ook wel dat hij ov even blijft zitten, ben t zelf alleen zo zat 😁 Ben wel wat meer ontspannen nu met krampjes of dingetjes, gister ook wat voorweeeen maar kan nu rustig afwachten of t doorzet ipv paniek!! Hoe laat moeten jullie naar de vk?
Ik heb bij mijn verzekering recht op 15 uur uitgestelde kraamzorg, toch even mooi meegenomen. Het is al zo spannend om met je kleintje naar huis te gaan. Wij mogen 15:40 naar de gyn, vk heeft ons op het einde van het spreekuur geplaatst omdat er dan misschien een kansje is dat de gyn gelijk nog wil draaien 😁 Maar grote kans dat ik daar een nieuwe afspraak voor moet maken. Vind het wel spannend hoor, stiekem hoop ik volgende week weer naar de vk te kunnen.