Succes bij de vk allemaal vandaag. Volgens mijn verzekering (website) heb ik recht op 15 uur couveuse nazorg. Dus denk niet dat het een probleem gaat worden. Straks even bellen.
Ik mag om 19:20 vanavond. Duurt nog even dus. Ga vanmiddag even langs de primark met mijn moeder. Ik ben echt super blij! Heb gisteren een bevallingsreportage gewonnen via Facebook (like&deel actie), fotografe komt as vrijdagavond voor een kennismakingsgesprek langs. Echt super gaaf! Ik ga duimen dat meneer wat is ingedaald vanavond, hij lijkt gevoelsmatig wat lager te zitten, maar ik heb echt geeeeen idee, spannend dus! Ben heel benieuwd of de gyn meteen een draaipoging zal doen love, heel veel succes! Hoe laat mag jij Vaya? Balen van jullie slechte nachten. Ik word vaak wakker, maar slaap gelukkig telkens door. Vannacht even van half 4 tot kwart over 4 wakker geweest (vriendlief moest om half 4 op) maar daarna weer rustig verder gaan slapen. Moet ook zeggen dat m'n buik in bed totaal niet in de weg ligt. Alleen de warmte, tja... Ik zweet me ook een ongeluk 😓
Vrijdag gaan ze draaien 😃 Gyn ziet het wel zitten, was redelijk positief. Moet me om 10 uur bij de verloskamers melden voor een CTG en om half 11 de draaipoging.
Oh spannend love! Fijn dat ze positief is! Ik heb weer bloed laten prikken om te kijken of mijn waarde gelijk zijn gebleven. Ik ga 4 augustus weer voor controle. Anne gefeliciteerd! Wat super leuk! Wat houd het precies in? Hoe was t bij de vk?
Fijn love dat ze t zo snel gaan proberen. Ben heel blij voor je dat de gyn er positief tegenover staat! Geboortereportage houd in dat een fotografe onze bevalling (discreet) komt vastleggen vanaf ongeveer 4-5 ontsluiting tot ongeveer 2 uur na de geboorte. Dierbare herinneringen vastleggen.. Ben benieuwd naar je bloeduitslagen Vaya. Hoop dat ze niet verslechterd zijn. Ik ben heel blij, meneer is ingedaald en ligt netjes met zijn hoofdje vast in mijn bekken. Jippie!
Oh wauw Anne wat bijzonder!!! En hij is ingedaald! Wat fijn! Mijn kleine ligt nog niet vast dus moet bellen en liggen als mijn vliezEn zouden breken
Ingedaald! Fijn Anne! Ik ben ook blij dat de Gyn zo positief is! Als het wel een keizersnede wordt dan wordt deze gepland tussen 38-39 weken. Hij kan zelf de keizersnede niet doen omdat hij dan vakantie heeft.
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 26 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (1) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ juli 29: Love draaipoging Augustus 02: Veldmuisje vk controle 03: Love vk controle 04: Vaya vk controle 08: Veldmuisje vk controle 15: Veldmuisje vk controle ♡ Bevallen ♡ Bobbie (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ Z. ♥ op 15 juli 2016 (35.3) ☆ sterretjes ☆: Tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Wauw love, als het een ks zou worden zou het dus nog maar 2 weekjes duren. De tijd gaat zo snel. Uiteraard hopen dat de draaipoging z'n werk doet en dat een ks niet nodig is Vergeten te zeggen, ook ik heb op 4 augustus mijn controle staan. Loop op alle fronten gelijk op met Vaya hahahaha
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 26 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (1) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ juli 29: Love draaipoging Augustus 02: Veldmuisje vk controle 03: Love vk controle 04: Vaya vk controle 04: Anne vk controle 08: Veldmuisje vk controle 15: Veldmuisje vk controle ♡ Bevallen ♡ Bobbie (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ Z. ♥ op 15 juli 2016 (35.3) ☆ sterretjes ☆: Tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Hahah ja leuk toch Anne! Als we ook op dezelfde dag bevallen 😂 Hier een goede nacht gehad! Dt was fijn zeg!
Keizersnede zou over 2 weken al zijn ja 😨 Komt dan ineens wel erg dichtbij hoor. Al hoopik stiekem dat de draaipoging gewoon lukt en ik vaginaal kan/mag bevallen. We gaan het zien vrijdag, ik vind het iig behoorlijk spannend. Hier ook een redelijke nacht gehad
Ik hoop t ook voor je love! Wat gaat t snel meiden, er is al een klein meisje en de rest kan gewoon elk moment komen 😍 (Oke beter blijven ze nog heel even zitten maar toch 😁 Gister trouwens veel schoongemaakt met mijn moeder, wel veel te veel gedaan dus miet nu wel even kalm aasn doen voor mijn buikje, volgende week komt ze nog een keer. Erg fijn dat zij alles doet wat ik nooit doe hihi
Pff, volgens mij nestelt ons meisje zich nog wat dieper in m'n bekken. Ik voel haar kontje gewoon draaien daar beneden. Voel ook enorme druk van onderen 😅 Behoorlijk pijnlijk. Fijn dat je moeder je even geholpen heeft Vaya, hier zet ik manlief wel wat extra aan het werk. Het meeste heb ik al gedaan, nu alleen nog een kwestie van bijhouden.
Snap dat je het spannend vind love. Hopelijk lukt het vrijdag meteen goed voor je. Lijkt me idd pijnlijk als ze met d'r kontje indaalt! Mijn moeder helpt me iedere vrijdag met poetsen, heel fijn inderdaad
Goedemorgen dames! Goed geslapen vannacht? Ik wel, het is gelukkig iets afgekoeld. Ik ben toch wel erg benieuwd hoe het met Claudia gaat. Ze is sinds 31 maart niet meer op zp geweest.
Ik ben om 2uur vannacht even opgestaan en heb mijn handen en voeten even onder de koude kraan gehouden. Ik had t me toch een partij heet! Jakkes.. Ben idd ook benieuwd naar Claudia. Hoop dat geen bericht goed bericht is en dat ze nog aan het genieten is van haar zwangerschap.
Fijne updates allemaal meiden, jullie kunnen tenminste weer slapen. Geniet er van zo lang het kan, haha. Ik word lekker uit mijn slaap gehouden hier. Love succes met de draaipoging, zal voor je duimen. Ik heb in het besloten groepje een hele fijne update geplaatst.