Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Yessss!! Wat ben ik blij voor je! En fijn dat je meisje er geen last van heeft gehad 😍👍

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik ben idd bekend met een gevoelige baarmoeder, vorige zwangerschap ook al. Tijdens de bevalling alleen maar rugweeen gehad, en die deden PIJN. Ik was erg blij met m'n ruggenprik 😁

3. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Yeah! Toen ik vannacht wakker was dacht ik: yes! Nu mag ik echt thuis bevallen (alleen liever nu nog ff niet ;))

4. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Gefeliciteerd Love!

5. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Superfijn Love, dat de draaipoging gelukt is :)

6. Love1990

Zo... Ik heb me toch een drukke baby 😨 Volgens mij gaat ze gelijk goed indalen, ik heb me toch een pijn. Ontzettende steken, spring soms echt letterlijk van de bank.

7. Love1990

♡ Augustus ♡

15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje
    19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje
    19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje
    21: ♥ Anne201 - 26 jaar - 1e kindje
    21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje

♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (1) | ♥ Verrassing (1)

♡ Afspraken ♡

Augustus
    01: Love vk controle
    02: Veldmuisje vk controle
    04: Love vk controle
    04: Vaya vk controle
    04: Anne vk controle
    08: Veldmuisje vk controle
    15: Veldmuisje vk controle

♡ Bevallen ♡

Bobbie (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ Z. ♥ op 15 juli 2016 (35.3)

☆ sterretjes ☆: Tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d {zwanger!}

Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

8. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Hihihi..
    Het is nu niet meer mogelijk dat ze zich weer omdraait of wel? Zal geen ruimte meer voor zijn.

Hoe gaat het thuis met je kleintje Bobbie? Lekker aan het genieten?

9. Love1990

2% van de gedraaide baby's draait terug volgens de gyn. Meestal zijn dat de baby's die sowieso al veel draaiden. Het is heel gunstig dat onze meid al 5 weken in stuit lag, hij acht de kans erg klein dat ze terug draait. Het lijkt mij ook vrij onmogelijk als je ziet wat voor geweld er aan te pas is gekomen om in deze positie te komen 😅 Voor nu ligt ze nog steeds goed, heb wel ontzettende spierpijn.

10. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Nou love hier afgelopen nacht precies t zelfde, wist niet waar
    Ik t zoeken moest. Zoveel pijn heeft hij me nog niet gedaan.

Nu Alles weer rustig, alleen t gevoel dat ik een marathon heb gelopen.

Zo nog maar even een dutje doen ☺️

Hebben jullie goed geslapen?

Bobbie hoe gaat t met je meisje? En met jou? Begint t moederschap al een beetje te wennen?

11. Love1990

Hier is het de hele nacht doorgegaan. M'n lichaam was ook helemaal van slag, spierpijn, diarree, veel zweten. Weinig geslapen dus. Ze gaat ook nu nog lekker door 😅

12. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Wat lief dat jullie vragen hoe het met ons gaat :) En ik moet zeggen, het gaat best goed! Het moeder zijn is helemaal gewend, al is het erg vermoeiend. Kraamzorg was net voor het laatst, ik denk dat het ons ook prima af gaat zonder hulp.
    Ik ben wel van plan wekelijks naar het inloop van het consultatiebureau te gaan, om het gewicht bij te houden. Ze is nu ruim 2300 gram, geen grote dus :) Maar zowel de kraamhulp als de vk (die was ook nog even langs geweest net) zien Z. echt groeien.
    Ben ook erg blij weer thuis te zijn, het ziekenhuis was erg deprimerend.

Hoe is het met jullie verder? Weer veel drukke baby's en slechte nachten volgens mij ;) Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op jullie hoor. De zwangerschap voelt voor mij eigenlijk niet als afgerond, was er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor. Maar dat moet ik nog een plekje geven.

13. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Fijn Bobbie! Dit bericht.
    Zelf heb ik via MP een weegschaal gekocht. Ideaal straks voor tijdens de kraamweek en voor mij erna.

Hier zn gangetje. Veel last momenteel van mn maag/ribben (baby is niet bepaald zachtzinnig) en steken in de lies en zij. Ook veel rugpijn en traplopen is... hmmmm.... naja niks dus.
    Helaas ook weer veel misselijk, ben momenteel best magertjes.

Klussen in huis naderen een beetje het einde. Volgende week nog wat grote dingen zoals de keuken en de ramen en dan hoop ik lekker rustig aan te gaan doen. Het liefst beval ik rond de 40w. voor ons kleintje ook het beste. Maar we zullen het zien...

14. Love1990

Wat fijn dat ze gegroeid is Bobbie! Is ze nog veel afgevallen de eerste dagen? Weegmomentjes zijn altijd fijn, hier kwam het consultatiebureau de eerste 3 weken langs om te wegen. 4de week ging ik zelf voor het eerst naar het consultatiebureau.

Die steken in de lies heb ik ook veldmuisje, erg vervelend. Jouw misselijkheid blijft maar terugkomen he, hopelijk kun je na de bevalling goed aansterken.

Hier net even een rondje gewandeld, 1.5km. Ook op aanraden van de gyn om zo het indalen wat te bevorderen. Viel me wel tegen, lopen begint nu echt pijn te doen.

15. Love1990

Even een baalmomentje, ik had zo gehoopt dat ze weg zouden blijven deze zwangerschap..... rugweeen. Maar helaas, de voorweeen zitten weer in mn rug. Beloofd niet veel goeds voor de bevalling ben ik bang.

16. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Oh Bobbie nu je dat zo zegt kan ik me inderdaad voorstellen dat je er nog niet klaar voor was, hoop dat je het wel alsnog een plekje kasn geven, t is voor jou zo abrupt geweest.
    Wel fijn dat je inmiddels gewend bent! En nu dan lekker zelf voor je kleintje zorgen.

Veldmuisje, nog steeds misselijk 😱 Niks is meer echt leuk nu he,... Ben je uiteindelijk nog wel wat aangekomen?

Oeps love dat is minder! Weet je zeker dat t voorweeen zijn 😁

Ik voel me raar, heel down en emotioneel, wil niks, kan niks en ben ineens bang om mama te worden. Hoop dat de kleine zich rustig houd vanvht en dat t morgen weer beter gaat

17. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Nee helemaal niks😕

18. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Oh wat balen love, lijkt me niet prettig om voorweeën in de rug te hebben. Laat staan als t idd tijdens je bevalling weer zo is.

Vaya, ik hoop ook voor je dat je baal momentje morgen over is. Een ding is zeker, je gaat het zeker allemaal kunnen en je bent vast een súper goede mama! ❤️

Kan me voorstellen dat je magertjes bent veldmuis. Helemaal niks aankomen tijdens de zwangerschap. Poepoe..... Kan ook niet gezond zijn he. Heb je nu wel echt een 'buikje'? Probeer ondanks alles toch nog te genieten. Hoop dat beeb lekker blijft zitten nog effetjes!

Idd Bobbie, t is allemaal zo snel en abrupt gebeurd, je had nog niet eens verlof. Wel heel fijn dat het mama zijn je goed af gaat. Vermoeiend zal het zeker zijn.

Jippie, het is 12 uur geweest! Dus ik (en Vaya) zijn nu ook 37 weken! Toch een fijne mijlpaal stiekem.
    Heb het idee dat meneer nog prima zit in mijn buik. Merk wel dat m'n buik steeds verder naar beneden toe gaat.
    Hoor van meerdere dat ze denken dat ik volgend weekend (tijdens de kermis bij ons) ga bevallen hahaha, ben ontzettend benieuwd.
    Ik hou maar gewoon steeds in m'n hoofd dat ik overtijd ga lopen, dan duurt de tijd misschien minder lang :)

Ga nu lekker slapen na dit lange bericht.. Net bij een housewarming geweest van vrienden bij ons in de straat. Vriendlief daar gelaten. Dit is de laatste avond dat hij bier drinkt tot aan de bevalling. Dus blijf vannacht aub lekker zitten baby hahaha

19. Love1990

Haha, het zijn zeker voorweeen. Gelukkig rond 1 uur gestopt en daarna heerlijk kunnen slapen. Ik ga er vanuit dat mijn bevalling deze keer weer begint met het breken van de vliezen, de vorige keer namelijk ook.

Vaya, die gevoelens zijn heel normaal hoor meid! Het is ook niet niks om mama te worden, maar ik weet zeker dat jij dat super gaat doen!

Yeah, samen een 37 weken dansje 🎉 Nu mogen de baby's komen, ben benieuwd wie de volgende is!

Hier drinkt manlief max 2 biertjes, vooral als het warm weer is wil ik hem z'n biertje niet afpakken 😁

Oja, misschien ook leuk om te vermelden..... Ons meisje ligt nog steeds in hoofdligging 😃😃😃😃😃😃

20. Love1990

Wat is het rustig dames, jullie zijn niet stiekem aan het bevallen toch 😅

Deel Deze Pagina