Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Jaaaa Anne ik doe een dansje voor ons!🎉🎉🎉

Allemaal bedankt voor de lieve woorden, qua humeur gaat t stuk beter, mijn lijf helaas niet maar dat zal wel tot de bevalling blijven.

Ik droomde vannacht dat veldmuisje had laten weten dat ze ging bevallen, daardoor werd ik steeds wakker met Fe gedachte om te kijken of je al bevallen was hihi

Gelukkig ligt ze nog goed love!

Oke nog een iets minder fris iets, ik moest vandaag 3 keer naar de wc!!! WoW dat was fijn! Eindelijk geen stenen die naar beneden vielen 😁 Moet ook al de hele dag plassen haha denken jullie O ok bij elke plas beurt "stel dat mijn vliezen nu breken!" Hihi ik ben erg ik weet t

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik heb ervaring met vliezen breken, die van mij braken op de bank 😅 Lag net 5 minuten met de benen omhoog. Vliezen die op de wc breken zou wel handiger zijn, scheelt veel rommel 😁

Ik ben 2 uurtjes geleden weer een stuk slijmprop verloren, betekend waarschijnlijk niks maar wordt er wel weer even bewust van dat de kleine meid binnen nu en een aantal weekjes zal komen.

3. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    O jee Love, dat dacht ik ook haha ;) Bij het verliezen van de slijmprop.
    Bij mij was het breken van de vliezen overigens niet zo'n vloedgolf als je in films en zo ziet. Denk overigens wel dat het bij mij wel op de wc gebeurd is, maar verloor niet zo veel.

Vandaag voor het eerst naar een verjaardag geweest met Z., was best even spannend. Maar na een voeding de maxicosi in, lekker slapen. En na 1,5u weer richting huis, op tijd terug voor de volgende voeding.
    Vanaf morgen moet mijn vriend helaas weer aan het werk, en sta ik er dus helemaal alleen voor. Zit er best tegenop te kijken :(

4. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Wij hebben t lekmatje maar op t bed gelegd haha

Voel je er iets van als je water breekt? Een soort plop ofzo?

Hier nog geen slijmprop te bekennen, wie weet komt ze al bijna love hihi

Spannend Bobbie. Snap dr je er tegen op ziet, is ook spannend!

5. Love1990

Ik voelde echt een plop, sprong van de bank en heb manlief nog geroepen en toen kwam er echt een vloedgolf. Niet zo als op tv hoor, mijn spijkerbroek ving het meeste water wel op 😁 Maar ik heb ook wel verhalen gehoord van vrouwen die het niet voelden aankomen. Zal bij iedereen verschillend zijn denk ik. Op bed ligt al sinds 34 weken een waterdichte molton, en de celstofonderleggers heb ik al in de auto en beneden liggen voor het geval dat.

Haha Bobbie, bij jou ging het inderdaad snel na het verliezen van de slijmprop. Ik ben al eerder wat stukjes verloren, en ook nu is het niet de hele slijmprop.
    Ik snap best dat je tegen morgen opkijkt, komt vast helemaal goed meid! Lekker focussen op jullie meisje, de rest komt later wel!

6. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Ooooh ben zo benieuwd! Wij hebben zon matje en hebben standaard al een tussenlegger om de matrassen samen te houden, deze kan ook in de was.

Hoop dat t genoeg is mocht t snachts gebeuren en ik er niet wakker van wordt haha

7. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ik heb het zeiltje van het kraampakket (zon zweet ding) op m'n matras gelegd. En van de week nog een waterdichte matras beschermer bij de Hema gekocht, die ligt daar dan weer bovenop. Ben ook als de dood dat mijn matras eraan gaat...

Goeie love, om matjes in de auto te leggen! Ga ik morgen doen!

Afgelopen nacht is een meisje van de cursus bevallen, om 2 uur braken haar vliezen en om 03:36 is de baby geboren. Ze was 36+5.
    Das pas snel pffffffff!

Bobbie, t komt vast en zeker goed morgen. Zal even een ritme vinden zijn nu vriendlief weer moet gaan werken. Kan ik me goed voorstellen.

Verder niks geks hier, geen tekenen van een komende baby tot nog toe. Meneer zit nog prima hier binnen

8. Love1990

Zo, dat is inderdaad een snelle bevalling zeg 😨 Die wil ik ook wel 😁
    Zeiltje van het kraampakket vind ik persoonlijk niet erg fijn, heeft bij m'n vorige zwangerschap 2 dagen op bed gelegen en toen maar een waterdichte molton gekocht.

10% van d bevallingen begint met het breken van de vliezen, de kans is groter dat het niet gebeurd dan wel he 😉

9. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    WoW dat is inderdaad heel snel!

Dat zeiltje hebben we er niet onder, ik heb t al zo warm en fdrijf dan helemaal uit bed. In de auto ligt wel ook al een matje voor de zekerheid :)

Anne voel je ook nog niks anders? Soms krampjes of steekjes?

10. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ik weet niet goed of ik af en toe iets voel of niet. Weet wel dat ik in de avonden (vanaf nu zon beetje) goed misselijk ben.
    Ook een beetje zeurende menstruatiepijn onderin mijn buik.

Maar ik weet t allemaal niet, laat t allemaal wel op me af komen. Geen ideeeeeee wat ik allemaal moet verwachten

11. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Wij hebben een tweepersoonsmatras en ik heb dus twee waterdichte moltons vd Action aan elkaar genaaid. Gaat prima. Bij de eerste braken mijn vliezen niet. De dagen voor en tijdens de bevalling droeg ik de grootste maat luierbroek vd Kruidvat en dat voelde ook wel redelijk zeker voor als ik onderweg was. Viel gelukkig van de buitenkant niet echt op.

Haha Vaya... gelukkig niet hoor. Beebje zit er nog lekker in.

Love... rustig hier... we houden netjes verlof😉. Moet je rust houden toch? 😉😉

12. Love1990

Natuurlijk veldmuisje, nu kunnen we onze rust nog pakken.
    Hier vannacht redelijk goed geslapen, vanmiddag naar de vk voor een echo. Hopelijk ligt ze nog goed en is ze zelfs al wat ingedaald.

13. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Is ook t beste Anne!

Ben benieuwd wie er als eerste mag 😍

Gelukkig Veldmuisje haha

Fijn dat je gied geslapen hebt love! Hoelaat mag je naar de vk? Hoop ook dat ze nog goed ligt!

Hier een verschrikkelijke nacht, misschien zo nog slapen, nu is de kleine man nog aan het spelen hihi

hebben jullie verder nog plannen vandaag?

14. Love1990

Kwart over 2 😉.

Net toch nog maar een ander proefdruk besteld 🙈 Begon ineens te twijfelen over het kaartje.
    Het is hier nu erg aan het rommelen, voel de kleine meid ook erg woelen downunder. Fijn is anders, zo nog maar even een uurtje liggen.

15. Love1990

Actief bezig met m'n to-do-lijstje, draagdoek net besteld. De laatste spulletjes van zolder gehaald. Bedje verplaatst naar mijn kant van het bed..... 1 kleine tegenslag.... Ik ben de erkenningspapieren kwijt 🙈 Vandaag nog maar even goed zoeken met manlief, anders maar even kopieën regelen bij het gemeentehuis.

16. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Ik vind je verdacht love 😁 Misschien al eerder een baby dan je denkt hihi
    Hopelijk vind je die papieren wel nog!!

Hier gebeurd er niks, als ik brood moet smeren ben ik al doodmoe.

17. Love1990

Haha, nesteldrang! Ik heb al een grote kast overhoop gehaald, onnodige dingen weggegooid en gelukkig de papieren weer gevonden.
    Productief dagje zo 🙈

18. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Oh gelukkig maar!!

Ik wil ook productief zijn, ben t op bed liggen wel aardig zat nu...
    al komt t wel goed uit, houd zoveel geld over nu ok niks kan haha

19. Love1990

Controle was goed, nog steeds een hoofdligging en ze is ingedaald en ligt vast 😁 Mijn dag kan niet meer stuk. Deze week nog wel even urine laten controleren ivm de vele krampen, al kunnen die ook gelinkt worden aan het indalen.

20. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Hier ook een productief dagje. Ik voel me gewoon zo goed. Lekker gewerkt en heel veel kleine klusjes afgestreept. Zelfs de traktaties voor zoonlief tzt zijn gemaakt. Een home-made bountylolly. Als de baby er is doen we er nog een klein plastic 'zakje/hoesje' omheen als doorzichtig papiertje en daaromheen onderaan een roze of blauw strikje. Die lolly's zijn ook gelijk voor de kleintjes die op kraambezoek komen. Ik heb er zat gemaakt en ze zitten nu netjes in de vriezer. Morgen mag ik weer naar de vk

Deel Deze Pagina