Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Heerlijk he veldmuisje zo'n productief dagje! Ik heb echt veel kunnen doen vandaag, zelfs de keuken nog even helemaal gesopt 🙈

2. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Wat zijn jullie allemaal nog productief ;) goed bezig hoor.
    De eerste dag helemaal alleen loopt hier goed, en niet zo alleen aangezien mijn moeder hier een paar uur is komen helpen. Ze heeft (eindelijk, denkt ze vast) een flesje gegeven, en we hebben een stukje gewandeld. En nog samen even de huiskamer gepoetst.
    Nu ga ik lekker even ontspannen op de bank, tot ik weer aan t werk mag voor Z.

3. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Morgen komen er drie schoonzusjes en zij gaan oa de keuken volledig uitsoppen, de ramen zemen en de trap helemaal afnemen en nog wat klusjes.... Oh heerlijk als morgen gedaan is. Dan voel ik me helemaal bijna klaar!

4. Love1990

Oh heerlijk al die hulp, ik mag het allemaal alleen doen (met een beetje hulp van manlief) met 3 kids om me heen 😅 Dweilen met de kraan open soms. Maar ach het houd me bezig.

Ik zit nu lekker in de tuin, genieten van het mooie weer. Voor vandaag weer genoeg gedaan

Fijn Bobbie, die eerste dag heb je ook maar weer overleefd! Komt vast helemaal goed meid, je hebt het ritme zo te pakken.

5. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Geen (schoon)zussen of (schoon)moeder die wil komen? Of wil je dat gewoon niet? Ik ben er reuzeblij mee

6. Love1990

Mijn zusje is niet zo'n poetswonder, 19 jaar dus is wel met wat anders bezig. 1 schoonzus woont 150km verderop en m'n andere schoonzus laat niets meer van haar horen deze zwangerschap. Mijn moeder zou eventueel nog wel willen helpen denk ik, maar die werkt fulltime en heeft nog 3 kinderen in huis dus die heeft ook drukte zat. Gelukkig is manlief nogal een opruimer, dus die houdt het huis wel een klein beetje bij 😁

7. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Poepoe jullie zijn idd lekker actief!
    Mijn moeder komt vrijdag helpen hier, de badkamer mag weer gepoetst worden. Het bad lukt me momenteel echt niet meer zelf.

Vandaag was vriendlief vrij. Gezellig samen naar de stad geweest, geluncht en even op bezoek geweest bij mijn schoonouders. Verder lekker niks. Ook fijn.
    Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nergens zin in heb hahaha. Ben niet moe ofzo, maar zoek gewoon niks.

Overdag nergens last van. Maar in de avond (nu dus) weer wat menstruatiekrampjes. Alleen een beetje zeurende krampjes.

Hopen op weer een goede nacht meiden 💪

8. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Fijn he al die hulp! Hoop met mijn mams nog wat te kunnen doen woensdag.

Balen dat je geen hulp hebt love! Zeker met jou harde buiken.

Klinkt als een heerlijk dagje Anne!

Bobbie wat goed dat t goed is gegaan! Ben je morgen weer alleen?

Ik durf bijna niet te gaan slapen, buik doet nu al zeer van de verkrampte spieren :( heb al pcm genomen en net ook maar melatonine in de hoop te kunnen slapen. Ook VL maar verteld dat hij zich geen zorgen hoeft te maken als ik niet in bed lig. Als t niet gaat vannacht ga ik wel op de bank.

Hoop voor jullie ook op een goede nacht!

9. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ai balen.. kruik ertegenaan?

10. Love1990

Is het slapen nog gelukt vaya?

Hier gelukkig weer een redelijke nacht gehad😃

11. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Vraag me ook af of je nog wat hebt kunnen slapen Vaya. Ik hoop het wel voor je.
    Vandaag weer niks noppes in m'n agenda staan. Denk dat ik maar eens lekker t huis ga soppen vandaag 😊

12. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Hier een redelijk goede nacht 🎉🎉🎉 werd vanochtend op mijn rug wakker en mijn buik was bijna weg... Toen ik opstond was hij er weer haha

Ik hou me maar kalm vandaag dan kan ik morgen misschien beetje helpen met soppen

13. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Gek is dat he, als je ligt 😂
    Dan lijkt t idd net of je buik bijna weg is, en dan ga je staan... 'Plop' daar was ie weer hahaha..

14. Love1990

Vanmorgen m'n urine even laten controleren, verzoek van de vk, omdat ik wel erg veel voorweeen heb. Gelukkig geen blaasontsteking, dus het zijn echt voorweeen 😁 Hopelijk doen ze ook wat, scheelt straks weer met de bevalling.

Voelen jullie de baby ook zo wroeten echt in de vagina? Ik heb soms echt het idee dat ze tegen de uitgang aan zit.

15. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Nee helemaal niet love, wou er net een vraag over stellen.

Als beeb de hik heeft voel ik dat rechts bovenin mijn buik. Is dat normaal?
    Vorige week maandag was hij VIBI (volledig ingedaald...)
    Begin nu te twijfelen, maar t kan toch niet zo zijn dat hij volledig is gedraaid of wel?

Af en toe als hij schopte de afgelopen dagen dan voelde ik het wel erg drukken down under

16. Love1990

#2556 Love1990, 2 aug 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2016
    Volgens mij kan je de hik best bovenin voelen, de hik komt uit het middenrif he 😉 Toen ons meisje in een stuit lag voelde ik de hik onderin 😁 Zegt niks. VIBI, dan zitten ze vast in de bekkeningang en met dit termijn draaien ze in dat geval niet meer

17. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Bedankt love. Toch een beetje geruststellend.
    Donderdag weer controle.
    Houd flink wat vocht vast in m'n voeten en handen. Heb er gelukkig geen last van 😊
    Wel blij dat het geen 30 graden is nu, ben benieuwd hoe ik er dan uit zou zien hahaha

18. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Love hier hetzelfde gewroet! Heel raar gevoel!

Mijn buik lijkt veranderd.... Minder dik ofzo, raar he?

Anne ik voel de hik nog altijd in mijn kont hahah dus kan er weinig over zeggen

19. Love1990

Vreemd gevoel he, ik herken het ook niet van de eerste. Soms duwt ze zo hard dat ik overeind spring van de pijn/schrik

20. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Ja heel herkenbaar. Kan echt onwijs zeer doen, wel heel kort maar pfoe.
    Hier is dat toevallig de hele dag al gaande, elke keer als hij beweegt doet jet zeer. Zo maar even douchen, ik douch met ene krukje, dat is lekker!!! Ooh echt een aanrader! Veel lekkerder dan staan!

Deel Deze Pagina