Ik vrees dat het niet goed is als ik zie welk onderwerp ze momenteel bekijkt (tjonge dat je zoiets kunt zien)
Dames, heb m'n echo gehad.. Zoiets vreemds.. De meting van t vruchtzakje geeft aan dat ik pas 5wk en 2 dg zwanger ben! In plaats van 6 weken. Er was een vruchtzak zichtbaar met geheel passend bij dat aantal weken. Ik ben toch zeker van mij ei (ovu testen en tempen) en had ook zo vroeg al positief getest (zwangerschapstest).. Verloskundige had t over misschien een late innesteling. Nou moet ik aanstaande zaterdag terug komen, omdat ik volgens de meting dan pas 6 weken zou zijn. Dan dus hopen op een gegroeid vruchtje en een kloppend hartje. Als dit niet het geval was dan moest ik maar alvast rekening houden met een komende miskraam (ondanks m'n knaltesten die ik nog steeds heb). En anders moest ik maar een miskraam op wekken met pillen. 😳 nou sorry dit ging me ff te ver! Wow ik had deze dame nog niet eerder ontmoet, maar ik vind t erg hard om al over een miskraam op wekken te spreken terwijl de echo een passend beeld gaf bij het aantal weken volgens de meting. T is meer dat ik zelf niet begrijp hoe t kan dat ik korter zwanger zou zijn. Maar goed, eerst zaterdag even af wachten. Pff een hoop stress dus weer.. Dit gaat echt een rot week voor me worden. Oud en nieuw vieren in onzekerheid.. Bahh.. Dus voor t lijstje love, 2 jan extra echo..
Jeetje maani, wat ontzettend heftig en rot. Dat het maar heel snel zaterdag mag zijn, maarja, dat gaat nu natuurlijk eeuwen duren😢 Ik ga echt knetterhard voor je duimen dat het toch nog allemaal goed komt. Dikke knuffel voor jou
Jeetje maani wat. Een verhaal! Je had met 8dpo al positieve test toch? En als ik het goed begrijp zag het er prima uit maar dan voor 5.2 week? Jeetje snap je verwarring... Bestaat er niet zoiets als een trage innesteling? Dus dat hij pas later echt vast zit? En dat je daardoor wel al beetje hcg aanmaakt, maar dat hij later pas echt plakt? Hoe Zagen je testen er ook alweer uit? Sorry misschien teveel vragen maar probeer even mee te denken. En wat een muts zeg, lekker negatief gedoe... En voor jou een hele dikke knuffel!
Och maani niet het nieuws wat je gehoopt had. Het zou eventueel ook een diapauze kunnen zijn (?) daar had mijn vk het over bij mijn dochter. Ik bleek bij de eerste 2 echo's 9 dagen korter zwanger terwijl ik precies m'n eisprong wist. Ik duim voor een goede echo zaterdag!
♡ Augustus ♡ 17: Love1990 - 25 jaar - 2e kindje 17: Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 17: Cilla83 - 32 jaar - 3e kindje 18: Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 18: Tweetje87 - 28 jaar - 2e kindje 20: Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje 21: Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: meissie86 - 29 jaar - 2e kindje 22: Maani - 33 jaar - 2e kindje 23: Anne201 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Afspraken ♡ December 29: Love1990 1e echo + intake 29: Cilla83 1e echo 30: Tweetje87 1e echo + intake Januari 02: Maani 2e (extra) echo 04: Meissie86 Intake 05: Vaya2014 Intake 06: Claudia2014 echo 11: Bobbie90 1e echo + intake 11: Anne201 1e echo 11: Meissie86 1e echo 12: Claudia2014 Intake 14: Veldmuisje 2e echo + Intake
Wat een heks van een vk dan Maani om te praten over het opwekken van een miskraam. Ik heb nog steeds de hoop voor je dat zaterdag alles goed zit. Mijn duimen gaan weer draaien voor je xx
Ja, een dia pauze heb ik ook over gehoord love. Heb nu echt ff geen idee.. En vaya, mijn testen zijn donkerder dan donker.. Ik heb gister nog zelfs getest. Die test streep blijft maar donkerder dan de controle streep. Als die weer aan t terug lopen waren dan had ik al wel weer anders gedacht, maar dat is dus niet het geval. En inderdaad de echo zag er dus 'prima' uit! Alles eigenlijk zoals t zou moeten zijn maar dan bij 5weken en 2 dagen. Dus heel apart. Maar we gaan t zaterdag wel weer zien.. Ik vroeg me af of dat dan niet al te snel weer was. Of dat wel echt verschil zou maken. Dacht misschien kan ik beter nog iets langer wachten, maar zij zei dat die 5 dagen al veel verschil zouden maken. Dus we gaan t zien.. Op dit moment weet ik ff niet wat ik moet denken..
Jeetje Maani wat een raar mens! Wat vervelend dat je dan tot zaterdag moet wachten. Hopelijk dan een mooie echo! Veldmuisje wat fijn een kloppend hartje! Cilla ik geen ervaring mee. Maar zeker positief de 3+, morgen echo! Duim voor je. Ik slaap vooral veel, ben super moe. Last van maagzuur of misselijk. Slaap snachts niet lekker. Vind mezelf een zeur. En baal dat ik niet wat actiever ben en wat actiever mee kan schrijven. Misschien komt het wel door die vermoeiende kerstdagen waar je toch teveel eet weinig buiten. Nu lekker slapen en morgen hopelijk weer fitter. Voor jullie allemaal slaap lekker.
Probeer positief te blijven maani! Zaterdag is er vast meer te zien op de echo. Mijn duimen gaan heel hard voor je draaien
morguh meiden pfff ben geschrokken maani. ik stuur je positieve energie toe en we geven de hoop niet op. Hoe laat zaterdag
Yes! Echo-dag 😁 Ik mag half 12, afspraak duurt een uurtje. Voordat jullie ongerust worden, ik ga daarna nog even boodschappen doen 😅