Hahahaha Ooh ik zou me ook rot zijn geschrokken 😂😂😂 Hier lekker aan t schoonmaken, tenminste ik lig Even op bed en mama is nog bezig. Had t vloerkleed gereinigd maar nu beetje misselijk van de lucht haha
Oh, ik zou ook schrikken Anne . Ik lig ook alweer, ben niet echt moe maar gewoon op. Heb echt 0,0 energie
Nou lekker even liggen dan love! Ik moet mezelf ook omhoog sleuren... Krijg ook mega steken als ik sta, denk nog steeds van het indalen? Duurt lang 😁
Ik zit bij de kapper nu, duurt nog wel even. Ga het weer grijzig met blond maken. Ben ook echt doodmoe, maar het regent hier nu ook al 2 dagen non-stop. zoooo vermoeiend!
Leuk Anne! Vind dat altijd heel mooi! Mama is weg, ik ben echt op. Lig nu ook op bed en alles doet zeer 😁
Nou ja zeg, volgens mij neemt m'n lijf een loopje met met 😅 16.00 en de voorweeen beginnen weer, als het vandaag maar niet zo lang aanhoud als gisteren.
Ik ook 😅 Ze zijn er nog steeds helaas, houden ongeveer 40/50 seconden aan. Komen wel erg onregelmatig.
Nou idd. Als ik jou was zou ik denk ik willen dat ze snel regelmatig werden. Dan ben je er ook vanaf. Hier helemaal nergens last van. Behalve druk op m'n blaas maarja...... Als dat alles is 😂
Niks aan het handje hoor 😁 Er zitten soms wel 10 minuten tussen, echt voorwerk. Wel erg vervelend. Ik ga zo m'n kruikje warm maken en naar bed Oh die druk op de blaas is ook vervelend Anne, elke 20 minuten plassen 😅
Ik zou het lastig vinden om dan in slaap te komen Love, met best wel die regelmatige voorweëen. Lijkt me tenminste. Ik heb ze nooit gehad maar dit lijkt me geen pretje. Hier vandaag ook lekker bij de kapper geweest
Lijkt me ook vervelend om dan te kunnen slapen idd veldmuis. Fijn is dat he? Jezelf ff lekker laten verwennen nog even voor de bevalling zich gaat aankondigen. Heerlijk! Hahaha idd love, ik zit nu gewoon al 15 min op de wc met het gevoel dat ik toch echt nog moet plassen. Maar er komt niks. -_- zucht
Lekker veldmuisje! Slaap lekker meiden! Op naar weer een goede nacht! 💪🏻💪🏻💪🏻
Hoe is de nacht gegaan? Hier een K.t nacht, voorweeen bleven tot een uurtje of 3 en nu die vreselijke indalingssteken weer 😔 Straks maar even aankaarten bij de vk, al ben ik bang dat die niet veel voor me kunnen betekenen.
Vreselijke nacht hier. Zit al vanaf 3 uur op, heb gedouched, warme kruik gebruikt en zelfs de vk gebeld omdat ik toch wel regelmatige krampjes in m'n onderbuik had (ongeveer 2uur aan stuk zeker) Vk vond het niet klinken alsof ik ging bevallen. Moest terug bellen als ik bloed of waterverlies had of wanneer de krampen erger worden. Daarnaast ontzettend misselijk geweest vannacht. Krampen lijken nu iets af te zwakken, zou ik nou ook kennis hebben gemaakt met het fenomeen 'voorweeen'? Fijn is anders.. Gelukkig niks op de planning (behalve om 13:40 controle bij de vk). Dus ik ga zometeen proberen of ik nog wat uurtjes slaap kan pakken..
Och Anne, niet leuk! Klinkt inderdaad als voorweeen. Heb je ook PCM gepakt? Haalt soms net even de scherpe randjes eraf zodat je kunt slapen.
Nee, dat heb ik nog niet gedaan! Goeie! Ga ik nu meteen doen en dan hoop ik dat ik nog slapen kan 😁 Thanks love 😘