Smorgens zo goed als nergens last van 😁 Ben druk bezig met het huishouden, straks even lekker een eind wandelen met dochter, Even op de markt kijken. misschien dat het helpt 😅 Hoe gaat het bij jullie Bobbie?
♡ Augustus ♡ 19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 26 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (2) | ♥ Meisje (1) | ♥ Verrassing (0) ♡ Afspraken ♡ Augustus 10: Anne vk controle 10: Love vk controle 15: Vaya vk controle ♡ Bevallen ♡ Bobbie (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ Z. ♥ op 15 juli 2016 (35.3) Veldmuisje (28 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 3 augustus 2016 (37.5) ☆ sterretjes ☆: Tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d {zwanger!} Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Bij ons is vandaag de kermis begonnen in de stad. Ga er dalijk overheen wandelen met mijn beste vriend en terrasjes zitten. Lekker mensen kijken haha Ik kijk eigenlijk nooit televisie, ding staat er voor de sier en voor voetbal van vl hahaha
Wandelen viel mij erg tegen, gelijk last van m'n banden. Net nog even wat boodschapjes gehaald en nu plof ik op de bank, vandaag doe ik niks meer. Waarschijnlijk zullen de voorweeen over een uurtje wel beginnen 😅
Anne: leuk, mensen kijken Op een kermis is meestal ook wel genoeg te zien. Love: Groot gelijk, lekker rustig aan doen. Hier gaat het redelijk goed. Merk wel dat ik nog wat onzeker ben in alles. Ik vind het erg spannend om met haar op pad te gaan, wat als ze verdrietig word, ze heeft toch rust nodig. En natuurlijk weer op tijd terug zijn voor de volgende voeding. Erg stressvol voor mij allemaal, en mevrouw slaapt gewoon lekker in de kinderwagen. Ook spuugt ze regelmatig, schijnt normaal te zijn. Het zijn ook geen enorme hoeveelheden, maar het maakt me erg onzeker. Wat als ze door dat spugen te weinig binnen krijgt.. En het driedubbele werk (kolven, voeden, flesjes schoonmaken) begint me een beetje tegen te werken. Mijn moeder stelde voor te stoppen en over te gaan op kunstvoeding, maar dat wil ik niet. Ik ga nog niet opgeven. Met behulp van de lactatiekundige zijn we voorzichtig aan het proberen aan te leggen. Dat gaat best goed. Alhoewel ik daar ook weer onzeker van word (krijgt ze wel genoeg). Fijn hoor, al die onzekerheden.
Die onzekerheid hoort erbij Bobbie, het komt echt allemaal goed. Zolang jij nog een goed gevoel hebt bij de borstvoeding dan gewoon doorzetten hoor, het is even een zware tijd maar het wordt echt makkelijker. Ik hoop dat de lactatiekundige jullie goed kan helpen.
Fijn om te lezen hoe t met jullie gaat Bobbie. Ook ik kan je onzekerheid goed begrijpen. Ik denk maar zo, zo lang jouw gevoel goed zit zit het goed. Je gevoel volgen dus ❤️ En love, om 1600 de voorweeen weer gestart? Echt apart dat je de klok erop kan zetten. Gekke vrouwen lijven haha.. Hoe is t met jou Vaya? Hier flink wat gewandeld en terrasjes gezien vandaag. Lig nu even plat op bed. Ben moe, maar verder nergens last van..
🙈 gewoon weer stipt 16.00 😅 ongelofelijk. Ze zijn weer goed aanwezig trouwens, hopelijk zorgen ze voor dat laatste beetje verweking van de baarmoedermond.
Wat fijn dat t goed gaat Bobbie! En die onzekerheid is denk ik heel normaal. Zolang t gaat en je het wilt gewoon met BV doorzetten! Hoop ook dat ze iets voor je doen love! Jammer dat t wandelen geen succes was. Klinkt als een heerlijk dagje Anne! Ben benieuwd wanneer t bij jou Gaast gebeuren! Hier gaat t zijn gangetje, wel harde buiken en wat ligte krampjes maar is bijna niet noemenswaardigs. Wel probeerde de kleine net weer naar buiten te kruipen denk ik, had weermega steken van hem 😁 Vloog weer lekker omhoog hahaha
Mooi he al die bewegingen. Heb sinds een half uurtje last van mega misselijkheid en (helaas) onregelmatige krampen in m'n onderbuik. Maar ja kan nog veranderd he. Ben benieuwd wat de nacht ons gaat brengen maar ik verwacht er niet teveel van. Slaap lekker meiden xx
Hoe is de nacht verlopen dames? Hier probeert de baby ook naar buiten te komen Vaya, soms erg vervelend 😔 Gisteravond veel last van haar voetjes, die steekt ze continu naar buiten. De nacht is weer net zo verlopen als andere nachten, voorweeen tot halverwege de nacht en vanaf een uurtje of 5 geslapen tot 7. Weer bar weinig dus, nog even en ik heb geen energie meer over voor de bevalling.
Ohhhh en energie is juist zo belangrijk he.. Bah bah. Ik ben met kruik op mijn buik in slaap gevallen en heb goed geslapen gelukkig. Baby doet hier ook alsof ie eruit wil, alleen dan via de bovenkant haha, druktemakertje
Jeetje love, gaat niet echt lekker zo... Lukt t wel in overdag nog beetje te slapen? Hier weer een aardige nacht gehad, begin te wennen aan hoe ik met mijn buik om moet gaan. Ik denk dat hij verkrampt door het stil liggen en als ik dan beweeg doet het zo'n pijn. Ik probeer nu steeds i mini etappes om te draaien en de pijn weg te zuchten tot mijn buik weer ontspant. Gaat wel beter op die manier! Hebben jullie ook nog veel afscheiding? Ik wil liever niet te vaak inlegkruisjes gebruiken maar ik moet nu wel, als ik t njet doe heb ik steeds een natte broek 😁 Morgen alweer 38 weken Anne 🎉🎉🎉 klinkt goed he haha
Hoop ook voor love dat ze overdag nog wat kan bijtanken. Lijkt me zo zwaar om zo de bevalling in te moeten gaan... Ja, ik draag ook continu inlegkruisjes. Houd het anders ook niet lang 'droog' wat ik lees is dat ook wel normaal aan het einde van een zwangerschap. Jaaaaa 38 weken morgen! Dat klinkt super, kom maar hoor, lieve baby ❤️
Weinig slaap overdag helaas, er lopen hier 3 kids rond dus erg veel drukte. Ga Smiddags wel altijd even liggen om te rusten, voel ik me iig een klein beetje beter. Afscheiding heb ik ook erg veel, heel normaal hoor.
Nou ik denk aan je hoor love, heb t met je te doen. Gelukkig hebben jullie t ook, dan maar overdag inlegkruisjes, is wel stuk frisser haha
Ik zie net dat Maani tijdens haar vakantie miskraam no5 heeft gehad. Nog een ronde proberen en anders gaat ze MMM bespreken. Wat vreselijk zeg 😓
Ah nee, zo niet eerlijk. En dan ook nog op vakantie 😔 Ik lig weer even op bed, slapen lukt helaas niet echt. Veel harde buiken 😔 Elke draaiing is eigenlijk teveel 😅