Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Hier gaat het lekker hoor. Ik knap al lekker op (moet alleen nog niet teveel willen) en de kleine meid drinkt goed en komt ook lekker aan. Fijn!

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Fijn om te horen veldmuisje! Goed je rust nemen he 😉

3. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Wat goed om te horen, Veldmuisje :)

4. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Fijn te horen veldmuisje!

Bobbie hoe gaat t met jou en jou meisje?

5. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Heel fijn om te horen idd!

Vriendlief moet morgen weer werken.
    Hij moet vannacht om 5uur vertrekken met de vrachtwagen en is dan zeker 1.5 uur van huis (auto snelheid) vrachtwagen dus zeker 2uur. Was niet anders te regelen...
    Dat baby maar mooi blijft zitten als papa gaat werken dan!

Ik maak me er niet zoveel zorgen om, maar papa in spe is toch wel gespannen hihh

6. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je vriend het spannend vind. Zul je net zien dat het gebeurd als hij niet in de buurt is.. We gaan er gewoon van uit dat jullie mannetje nog even blijft zitten :)

Met ons gaat het best goed. Gisteren even bij vriend m'n hart gelucht over het borstvoedingsprobleem (stomme kolven, aanleggen dat maar matig gaat). Even weer met beide benen op de grond gezet, ons meisje is gewoon nog erg jong en klein. Komt vast goed.
    Ik heb wel het idee dat ze goed aan het groeien is. Overmorgen op controle in het ziekenhuis, dan zullen we zien hoeveel ze gegroeid is in lengte en gewicht.
    Verder is ze een lief meisje, afgelopen nachten regelmatig met haar op de borst geslapen, dan is ze lekker rustig.
    Vandaag wel veel honger (regeldagen? wel eens wat over gelezen)

7. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Oh snap je man wel hoor Anne, maar we gaan er gewoon van uit dat je mannetje nog lekker blijft zitten.

Goed dat je je hart hebt gelucht Bobbie, vind het knap dat je zo goed volhoud.

Ik ga kapot van de pijn, weet t echt even niet meer. Baby is zo aan t wroeten en kijkt wel aan mijn zenuw te trekken. Krijg er ook steken in mijn doos van. Daarnaast drukt hij tegen middenrif waar het al die weken Sl zon zeer doet, ik kan echt even wel huilen

8. Love1990

Oh vaya, ik herken het helemaal. Gisteren ook even uit gehuild bij manlief. Die steken doen toch zo ontzettend veel pijn, op die momenten kan ik de baby wel uit mijn buik kijken. Neem even een paracetamolletje en een lekkere warme kruik tegen je buik, misschien verlicht het wat.

Anne, kan me voorstellen dat je man het wat spannend vind. De meeste dames bevallen van een eerste kind niet zo snel, hopelijk heeft hij tijd zat om naar huis te komen als dat nodig is.

Bobby, goed dat je je hart even hebt kunnen luchten! Je doet het echt super, alles voor jullie kleine meisje. Echt een top-mama

9. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    #2689 Sammie2017, 8 aug 2016
    Laatst bewerkt: 8 aug 2016
    VL was gelukkig ook heel lief voor me. Kleine man slaapt nu denk ik dus het is weer even rustig, alleen nog wat harde buiken.

Ik word een beetje bang van die pijn, merk dat ik dan vooral stress krijg omdat het nog geen weeën zijn en ik al kapot ga. :( maar goed voor nu gaat het weer even.

Ik vind t ook moeilijk omdat de baby die pijn veroorzaakt, dat arme kind moet toch ook gewoon zijn teen in zijn mondje kunnen stoppem

Edit: hij is alweer wakker, wat heeft ie vandaag?? Hij is nog nooit zo druk en veeeeeel wakker geweest als vandaag

10. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Hmmmmm Vaya.. Ik weet t ook niet. Mijn baby is ook nog nooit mega druk geweest, houd zich vrij koest en blijft van zenuwen en ribben af.
    Kan me wel voorstellen dat t ontzettend veel pijn kan doen, weet niet wat je eraan kan doen.....

Idd, laten we hopen dat ie nog braaf even blijft zitten tot wanneer pappie thuis is hihi..

Bobbie, ik denk dat je het echt super goed doet! Vooral praten met je partner blijft zo belangrijk..

Morgenvroeg controle vk. Zou ze me opnieuw controleren of de ontsluiting meer is geworden? Ben benieuwd.
    Ik zal eerst het onderwerp uit ons topic moeten aanhalen. Best lastig.. Jammer dat t zo loopt op deze termijn nog he 😓

11. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Ja heel veel succes morgen! Ben benieuwd hoe ze reageerd...

Ik heb PCM genomen en lig op bed, fingers crossed...

Slaap lekker!

12. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Slaap lekker, hoop dat je kleintje zo ook kan slapen! Xx

13. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ik dacht destijds ook geen energie te hebben voor de bevalling. Maar opeens kreeg ik de dagen net ervoor meer energie en kracht. Ik denk dat de natuur je daarin een handje zal helpen hoor Vaya!

14. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Heb je nog kunnen slapen Vaya? Ik helaas weinig vannacht.
    Maak me denk ik onbewust druk over t gesprek met de vk dalijk..
    Nergens voor nodig, ik sta in m'n recht maar dan nog vind ik het spannend.

Veldmuis, ja de natuur is zon bijzonder iets. Wonderbaarlijk hoe je lijf alles zelf zo goed regelt.

15. Love1990

Hoelaat moet je bij de vk zijn Anne? Succes, zal niet een makkelijk gesprek worden.

Vaya, heeft de PCM geholpen?

16. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Om 10:40, gelukkig al op tijd dus. Des te eerder ben ik klaar!

17. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Goede morgen meiden!

Tegen al mijn verwachtingen in best een goede nacht gehad. Wel tijdje wakker geweest van onweer maar dat is prima. Ik was wel heel erg aan het dromen over bevallen, vliezen breken en krampen Dat als ik echt wakker was ik echt even moest nadenken wat nou echt was en of ik echt iets voelde 😂😂

Anne snap je onrust, heel veel succes meis!

18. Love1990

Haha, dat dromen over bevallen heb ik ook 🙈 Valt me elke keer weer tegen als ik wakker wordt 😁

Nogmaals succes Anne! Goed je grenzen aangeven, het is jou zwangerschap, jou bevalling en jou kraamtijd. Zou jammer zijn als daar hierdoor een smet op komt te liggen.

19. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Thanks lieve meiden. Komt goed. Probeer niet te stressen, is ook niet goed voor de baby 😊

Ik droom wonderbaarlijk genoeg helemaal niet. Deed dat in t begin van de zwangerschap veel.
    Onweer ja? Hier schijnt al vanaf 7 uur vanmorgen de zon volop.. Strak blauwe lucht.
    Morgen en overmorgen gaat het regenen en vanaf dan begint de zomer weer zoals ik zie aan de weerberichten.

Ik zou zo graag met lekker zonnig weer met de baby gaan wandelen. Duimen voor een lange nazomer ❤️

20. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ik ben klaar, bericht in onze groep geplaatst.
    Ik ben weer gerust!
    Controle ging verder goed. Ben niet inwendig onderzocht omdat dit volgens vk geen meerwaarde heeft.
    Moest even m'n urine laten checken ivm vele plassen, maar daar komt niks uit.
    Is waarschijnlijk meneer z'n hoofdje wat steeds op mijn blaas duwt.
    En verder is het gewoon: afwachten wanneer hij komt hihi

Deel Deze Pagina