Ik moest vorige week ook urine laten controleren maar hier kwam er ook niks uit. Onze baby's zijn ons lekker aan het pesten 😅 Ik ga morgen vragen of ze binnenkort willen strippen, ik heb het gevoel dat mijn lichaam net even dat laatste zetje nodig heeft. Ben wel een beetje klaar met al die voorweeen.
Heb gevraagd wanneer ze bij ons strippen. Als je minimaal 39 weken bent. Voor de 39 weken word je kinderarts niet blij zei de vk. Ik moet maandag de 15e terug.
Bedankt nog voor de lieve woorden meiden Doe erg m'n best, maar het is zo'n domper als je elke keer maar nét die hoeveelheid kolft die je nodig hebt. Ik trek het niet om in de nacht ook te kolven, dus dan krijgt ze (helaas) kunstvoeding. Tot het allemaal wat soepeler gaat. Ben echt benieuwd wie de volgende is die bevalt Ik zou vandaag de 39 weken bereikt hebben.
Ben benieuwd of ze dat willen doen love! Meestal vanaf 39 weken toch? Tuurlijk Bobbie, je doet het zo goed! Het is ook niet makkelijk! Ik ben ook heel benieuwd wie de volgende is, vorige keer wilde ik nog mijn geld op love zetten maar toen was veldmuisje ineen bevallen haha Baby gedraagt zich weer normaaal vandaag wel heel veel harde buiken maaaar die kan ik hebben 😂
Eigenlijk pas na 40 weken geloof ik, maar ik ga het toch proberen. 39 weken ben ik vrijdag, dus die paar dagen. Het risico is dat het veel gerommel oplevert en geen bevalling. Nou dat gerommel is er al, dus iets meer maakt dan ook niet uit 😅 En ik ben gewoon moe, moe omdat ik zo ontzettend weinig slaap. Nu hebben ze wel aangeboden om een nachtje in het zkh te slapen met slaapmedicatie maar dat zie ik niet echt zitten. Ik denk dat Anne de volgende is, gewoon een gevoel 😁
Dsnaap dat je moe ben love, zeker met die korte nachtjes van jou. Wie weet! Waarom wil he niet in t ziekenhuis? Ik heb er geen ervaring mee dus geen idee hoe dat gaat Ja mijn gevoel zegt ook Anne!
Ik heb thuis ook nog een klein meisje rondlopen, dus ik blijf liever bij haar dan dat ik 1 of 2 nachtjes in het zkh moet slapen 😉 En slaapmedicatie staat me toch een beetje tegen, bang dat de baby er last van gaat krijgen
Oh zo, ja snap je beide punten. Maar die 2 uur per nacht is wel echt heel weinig. Krijg je nog voorweeen om 4 uur?
Vreemd genoeg beginnen ze nog steeds om 16.00 😅 Neem nu vanaf 15.00 PCM elke 6 uur, maar dat haalt alleen de scherpe randjes eraf. Ik probeer Smiddags ook nog even te slapen van 1 tot 3 maar dat lukt me niet altijd. Hoe gaat het met jou harde buiken?
Raar dat ze altijd om 4 uur komen he! Harde buiken zijn er nog steeds, nog niet pijnlijk of iets Worden jullie veel geappt door familie, vrienden enz? Ik heb soms gewoon geen zin om te reageren. Ben de hele dag aan t vertellen hoe het gaat. Hoe lief bedoeld ook natuurlijk van iedereen 😁
Hier gelukkig geen "last" van appende familie/vrienden. Ik ben ook iemand die dan gewoon lekker niet reageert 😁 Alsof ik het ze vergeet te vertellen dat de kleine er is 😅
Ik word geappt door familie, vrienden, kennissen en collega's. Word er af en toe niet goed van. Van mijn moeder kan ik het hebben, die staat ook hartstikke strak van de spanning hihi, en daar kan ik alles mee bespreken als ik vragen oid heb. Geloof dat ik vanmiddag stukjes slijmprop ben verloren. Dénk ik. Was wel gewoon wit van kleur maar echt ontzettend taai slijm. Verder gewoon af en toe een zeurend gevoel onderin nog, maar verder niks. Grappig dat jullie denken dat ik de eerste ben. Ik heb echt geeeeeen idee! Vanavond voorlichtings avond gehad bij de vk over borstvoeding. Heel interessant en ben een stuk wijzer geworden.
Mijn moeder is ook zo gespannen, heel schattig. Zij probeerd me juist zo min mogelijk lastig te vallen met appjes. Ze komt gewoon schoonmaken en heeft dan goede smoes som te peilen hoe t gaat haha. Spannend van je slijmprop Anne! Wie weet hihi Hier verder dus veel mensen die appjes sturen, ook mensen waarvan ik denk waarom app je nu? Slaap lekker alvast meiden!
Ik heb hier ook geen idee wie de volgende kan zijn. Want van bij mezelf had ik ook totaal niet verwacht
Het is maar net wat moeder natuur beslist he veldmuis. Als iedereen uiteindelijk bevallen is, kletsen we dan verder in een of ander mama topic? X
Goedemorgen dames! Een beetje kunnen slapen? Nog geen baby's die van plan zijn te komen? 😁 Hoe gaat het bij jullie veldmuisje? Vandaag/morgen je laatste kraamzorgdag zeker?
Denk niet dat onze man vandaag wil komen. Heb vandaag totaal geen puf, wil m'n bed niet uit.. Heb om half 1 afgesproken met een vriendin, zorg dat ik dan uit bed ben. Maar voor die tijd lig ik hier priiiiimaaaaa 😅
Ik wil ook naar bed 😅🙈 rond 1 uur kan ik nog even een uurtje liggen. Kwart voor 3 moet ik bij de vk zijn. De oudste kindjes zijn even een dagje naar hun moeder, dus dat is wel even lekker rustig.
Hoi meiden!! Hier druk aan de schoonmaak met mams, heerlijk als het huisje zo weer spil en span is. Helaas wel dacht mega harde buiken en net zo erg dat ik er misselijk van werd. Naja zijn gelukkig bijna klaar. Lekker dat ze even naar hun moeder zijn love, heb je het even rustig! Succes bij de vk! Ik heb wel wat gerommel gehad vannacht maar was in de Ochtend weer helemaal weg.
Controle gehad, bloeddruk is iets aan de hoge kant. Nog niet zorgelijk nog. Strippen doen ze het liefst na 40 weken maar in mijn geval wil ze wel een uitzondering maken. Afspraak gemaakt voor strippoging volgende week dinsdag omdat ze het voor de 39 weken liever niet doet. Als er wat regelmaat in de voorweeen komt dan mag ik bellen en gaan ze dan strippen.