Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Ze is inderdaad wel heel stil, spannend!

Hoop voor je dat het dit weekend gaat beginnen, Love. Je hebt wel genoeg afgezien ;)

En Vaya, jij wil vast ook :p

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ach het ene moment voel ik me beter dan het andere. Nu wel voorweeen maar ze zijn best te doen, zo kan ik nog wel een paar dagen uitzitten. Maar als ik dan snachts wakker lig dan ik wil het liefst onze baby in m'n armen 😁

Hoe gaat het bij jullie Bobbie?

3. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Hier vandaag met M. wezen wandelen naar t dorp. Ben al met al anderhalf uur weg geweest, heb daar ook nog gevoed. Beetje gekeken naat maillots, en wat maatje 50 in dr uitverkoop. Was leuk om even te doen. M. had thuis 37.1 dus heeft er niet onder geleden.

4. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Heel spannend!

Wat leuk dat je lekker het dorp in bent geweest!

Ik heb vanmiddag onder de douche zo hard gehuild, ben er zo klaar mee. Denk dat ik eenrib heb gekneusd en hij doet me zon pijn met bewegen. Heb nu PCM ingenomen en neem er over 2 en 4 uur nog 2. Hoop echt dat hij snel komt want mijn lijf is op en trekt t niet meer.p

Sorry voor mijn gemekker :)

5. Love1990

Oh, heerlijk veldmuisje! Lekker even aan de wandel met je kleine meid.

Vaya, daar is het forum voor he 😉 Hopelijk zoet het er morgen wat zonniger uit voor je. Even goed huilen kan soms best even opluchten.

6. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Dat is waar! Maar voel me zon zeur 😁 De PCM helpt nu wel een beetje gelukkig.

7. Love1990

Zeuren mag he die laatste weekjes 😉

8. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Neeeee ik ben niet aan het bevallen lieve meiden.
    Gewoon een drukke dag gehad.
    Lekker naar het centrum gelopen, mijn ouders zijn wezen eten en daarna nog een stuk gelopen.
    Nu flink last van m'n bekken. Te veel gewandeld denk ik hahaha.

Je mag klagen Vaya, geloof me. T is ook niet makkelijk en een pijnlijke rib is niet fijn!
    Love, laat die bebe maar komen hoor! Is t vocht inmiddels wat weg getrokken?

9. Love1990

Oh Anne, ik had echt gedacht dat je aan het bevallen was. Wel lekker zo'n druk dagje, hier krijg ik de dagen met moeite om. Vocht uit mijn handen en voeten is zo goed als weg, mijn gezicht houdt nog wel vocht vast.
    Vanavond even een uurtje stevige weeën gehad, om de 5 minuten maar ze duurden maar 30/35 seconden, nu is alles weer rustig. Nu een hele drukke baby.

10. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Anne ik dacht t ook echt even 😁 Maar je dag klinkt heerlijk!

Love dat is beter, morgen maar weer kijken hoe t dan is, misschien is je gezicht dasn ook wat minder.
    Succes met je drukke baby hihi

Ik lig op bed, hoop dat de PCM zijn werk doet :) en thnx dat jullie zo lief zijn meiden!

11. Love1990

Goedemorgen dames! Alles nog rustig?

12. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Soms vind ik het zo raar om al bevallen te zijn en weer helemaal in de moedermodus te zitten. Dat zou toch volgende week pas zijn!😑😉😮
    Soms moet ik dat allemaal echt nog wel verwerken hoor. Vooral omdat ik slecht tegen onverwachte dingen kan. Maar M. is een schat en doet het zo goed. Als 220 gram boven haar geboortegewicht!

13. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Wat goed van d'r veldmuis. Lekker groeien baby.

Hier goed geslapen, en jullie?
    T is hier heel rustig. Geen krampje te bekennen, verwacht zelf dat ik ook nog wel ff door loop 😓

14. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Goede morgen meiden!

Ik snap t denk ik wel veldmuisje, zeker als h er zo ineens is moet je erg omschakelen. Wat keurig van haar gewicht! En helemaal fijn dat ze t goed doet!

Hier aardig pijnvrij geslapen 🎉 Wel heel veel wakker geweest maar he weinig pijn is heerlijk! Verder ook nog rustig hier, wel vocht verlies maar dat is denk ik nog steeds gewoon afscheiding.

Love hoe is t bij jou?

15. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Heel herkenbaar Veldmuisje, ik ben ook echt blij als de 16e is geweest (mijn uitgerekende datum). Ik kan ook slecht tegen onverwachtse dingen, en dingen die niet gaan zoals het moet.
    Wat goed trouwens, het gewicht van jullie meisje :)

Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad, Anne en Vaya. Lekker uitrusten nu het nog kan, haha ;)

Ik voelde me vannacht een beetje verdrietig. Voor het eerst ook 's nachts gekolfd, omdat het echt ontzettend terug loopt. Ik ben alleen zo moe elke nacht met de nachtvoeding, dat ik het voor de ochtend bewaarde. Had ik een mooie hoeveelheid bij elkaar, precies een voeding! Gooi ik met mijn slaperige kop de flesjes om :'( Bijna de helft verloren. Dat is niet leuk, als je toch al weinig produceert.

16. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ach wat sneu!

17. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Is de borstvoedingsbank niet iets voor je? Dan kun je je tekorten aanvullen met borstvoeding van die borstvoedingsbank en hoef je niet aan de flesvoeding en zelf ook niet te stoppen met zelf geven/kolven. Ik zou dit met de verloskundige bespreken.

18. Love1990

Dat snap ik helemaal veldmuisje! Wel goed van jullie meisje dat ze al zo gegroeid is!

Bobbie, ach meid, dan zit het voor je gevoel allemaal even tegen he 😔 Gaat het nu allemaal weer een beetje? Dikke knuffel van mij, je doet het zo ontzettend goed!

Vaya en Anne wat heerlijk die goede nachtjes! Die zijn hier nog ver te zoeken.

Hier de hele ochtend wat krampjes, maar niet echt noemenswaardig. Wel veel harde buiken.

19. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Het gaat nu gelukkig wel weer :) Erg balen, maar het was niet anders. Ik hoop gewoon heel erg dat de productie snel weer een beetje omhoog gaat.
    Op zich heb ik mij er bij neergelegd dat het aangevuld wordt met kunstmelk. Dus ja, borstvoeding via zo'n bank is een optie, maar ze doet het nu ook goed en ik hou het hier maar bij.

Ik plaats zo trouwens een kleine update in het besloten clubje.

20. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    He jakkes ja.. Heb je zo je best gedaan stoot je t om, dat is natuurlijk balen, maar daar kun je niks aan doen. Je doet het echt hartstikke goed meid.

Deel Deze Pagina