Succes en sterkte iedereen vandaag. Ik maak vandaag mijn jaarlijkse minimaal 10 liter erwtensoep (opdracht van manlief). Vries ik in porties in, hij is er dol op. Een werk (en ben al zo moe..) maar het geeft wel veel voldoening!
jaaaa love spannend! fijn dat je laat weten dat je nog boodschappen gaat doen hahaha ooh Cilla dat wordt inderdaad een lange dag Maani heb je nog een beetje kunnen slapen? heb aan je gedacht meis. gister voor het eerst pijnlijke borsten met rijden op mijn paard. ik was helemaal blij! eindelijk beetje gevoel dat er wat gebeurd. Heb mijn zorgen ook wel bij mijn moeder uitgesproken maar die vertelde dat ze bij haar zwangerschappen ook nergens last van had. niet misselijk of iets, ze kreeg pas last later in de zwangerschap omdat ze 24 (!!!!!) kilo was aangekomen...
Love en cilla, succes vandaag!! We willen alleen nog positieve berichten he!!! Dankjewel cilla, zaterdag om 13.15uur.hoe is t met jou? Ben je nog erg bezorgd? Of na je laatste test toch weer geruster.. Vaya, thnx mop. Ja weet niet zo goed wat ik moet denken. Late innesteling is de hoop dan maar (of zoals love zei een dia-pauze). Op de ene site staat dat hcg aan wordt gemaakt vanaf de bevruchting en op de andere site staat dat t wordt aan gemaakt vanaf de innesteling. Want ik probeer die positieve testen te verklaren als t 'laat' ingenesteld zou zijn. Heb veel gelezen erover dat het soms wel een week rond blijft zweven voordat t werkelijk innesteld en dat je dan al wel hcg op bouwt. Maar goed, ik wil me niet teveel vast gaan houden aan dat soort verhalen. We zien t zaterdag wel. Ik heb nog wel hoop. Bij m'n beste vriendin klopte t hartje pas bij bijna 7 weken. Maar goed dat zijn dus allemaal positieve verhalen. Maar je kan t nooit vergelijken.
Yeah! Kloppend hartje 😁 Meten was moeilijk, ze komt nu op een termijn van 6w4d. Was wel bloed te zien in de baarmoeder, waarschijnlijk ga ik dat nog verliezen. Bekijk bijlage 486484
27 januari staat de termijnecho gepland. Ik mocht wel eerder langskomen maar daar heb ik bewust niet voor gekozen, ik kan ze altijd bellen als ik me zorgen maak
yeahh!!! wat een mooie echo!! weten ze waar dat bloed vandaan komt? wel fijn dat je al weet dat je t waarschijnlijk nog gaat verliezen
Waarschijnlijk van de innesteling zei de vk, vaak lost het vanzelf op zonder dat je het merkt. Maar bij mij zat er wel veel bloed, dus ze acht de kans groot dat ik dat ga verliezen.
Love! Super zeg! 👍☺️ Kijk zulke berichten hebben we nodig. Wel eng idee dat je nog gaat bloeden.. Vind je dat zelf ook niet een beetje eng?
Best wel 😔 Maar als ik ga bloeden mag ik altijd langskomen voor een extra echo. Dat vind ik dan wel weer geruststellend.
dank je!!! ik ook. Ik was vandaag vrij maar ben mee gegaan met manlief zijn werk... was wel vroeg hoor 5 uur zaten we in zijn bus pfff