Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ha Anne.. drie uur is idd het beste maar zelfs lactatiedeskundigen zeggen verschillende dingen. Maar je hebt gelijk. Mn in de kraamweek is aankomen en boven je geboortegewicht komen en op temp blijven heel belangrijk. En daar is voeding voor nodig. Ook helpt regelmatig voeden tegen stuwing.

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Idd 3 uur is het beste maar onze kleine dame drinkt gewoon echt niet als we haar wakker maken 😅 Dus we volgen haar en laten er echt tot max 6 uurtjes tussen zitten. Ze houdt haar temp goed heeft geen kruik/omslagdoek of mutsje meer nodig en krijgt ook al veel melk binnen want ze heeft al veel luiers vol overgangsontlasting en ook al met regelmaat plasluiers.

Hoe gaat het bij jullie veldmuisje?

Vies he, zo'n slijmprop Anne. Wel een goed teken dat je hem verloren bent!

3. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Love!! Gefeliciteerd mop!!!!
    Geniet van je kleine meid! 💗 Hoe gaat grote zus ermee om?

T valt me op dat alle meisjes als eerste geboren zijn!
    Zie je, jongens zijn echt mama's kindjes! Die blijven zo lang mogelijk zitten ☺️
    Zet m op dames die nog moeten! You can do it :D

4. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Haha ja de jongetjes willen nog lekker bij hun mama blijven ☺️

Iemand vroeg vandaag of ik een soort schriftje had bijgehouden met hoe ik me voelde de hele zwangerschap, toen dacht ik nee helemaal niet gedaan wat jammer! Maar ineens bedacht ik me dat we dit topic hebben 😄

5. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Haha ja idd Vaya, goeie!
    Ik heb het 9 maanden dagboek van Pauline Oud bijgehouden, heel erg leuk! Ze hebben ook het kraambezoek boek en baby's eerste jaar van dezelfde schrijfster. Die heb ik nu ook.

Oke thanks veldmuis & love voor jullie reacties. Het zal ook allemaal per kindje ontzettend wisselend zijn. Maar als je meisje goed aan komt en goed plast is het goed toch!

Hier sinds een uurtje zeurende kramp. Maar geen pieken helaas. Heb net een flinke wandeling gemaakt maar er veranderd niet veel. Heel irritant weer.
    Onze jongens vinden t wel best Vaya ❤️

6. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Wat leuk! Ik moet ook nog een boek voor het eerste jaar!

T kan nooit lang meer duren Anne, dat weten we zeker! Ik lig al in bed, ben moe dus maar een keer vroeg slapen :)

Hoop dat t op gang komt Anne!

7. Love1990

Ik hoop idd dat ze morgen wat aangekomen is. Stuwing is nu ook goed aanwezig 😔 Net na de voeding beide borsten even eenmalig leeggekolfd, en nu met 2pcm naar bed 😁 Hopelijk overleef ik het deze keer beter als de vorige keer.

Thnx Maani, grote zus vind die "bewegende pop" toch wel erg interessant 😅 Maar ik geloof dat al die visite meer indruk op haar maakt.

Vaya, tijdens de zwangerschap heb ik ook niks bij gehouden. Voor de oudste heb ik ook baby's eerste jaar van Pauline Oud. Voor deze dame ook nog maar even een leuk boek zoeken.

Anne, wie weet brengt de wandeling wat op gang!

8. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Hoe laat word ze gewogen love? Ben benieuwd ❤️

Ik moet over n uurtje even naar de vk. Had toch maar even gebeld.
    Vanaf gisterenavond eigenlijk continu pijn in mijn onderbuik, zeurende menstruatiepijn.
    En daarnaast vanochtend weer opgestaan met barstende koppijn. Ze wil me even extra zien deze ochtend.
    Hoop dat m'n bloeddruk niet is gestegen weer grrrr

9. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Bloeddruk was toch wel weer 'wat' gestegen. Onderdruk van 85 nu.
    Ze hebben me nogmaals gestript.
    Als ik morgenochtend nog niet ben bevallen moet ik dan om 09:40 weer naar de vk voor bloeddruk controle. Mocht hij dan weer gestegen zijn dan moet ik morgen mezelf melden in het ziekenhuis voor een bloed onderzoek.

Laten we dus even met z'n allen hopen dat de bevalling vandaag door wil zetten, flink duimen!
    Strippen deed weer wat zeer maar niet zoveel zeer als afgelopen maandag.

10. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Oh jee Anne, nou ik duim voor je dat het nu dan doorzet!

Hoe voel je je verder?

11. Love1990

Oh Anne, dan hoop ik dat het doorzet vandaag!

R. Was inderdaad aangekomen vandaag. Ze is van 3560 gram gezakt naar 3300 gram en was vanmorgen 3335 gram 😁 En ze meldt zichzelf nu ook voor de voedingen zo om de 3/4 uur.

Hoe gaat het met jou vaya?

12. Love1990

Staat een fotootje in de besloten groep 😁

13. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Ik duim voor je dat het door zet, Anne.

Fijn dat ze gegroeid is, Love. Foto gezien, wat een schatje :)

Hier vanmiddag eerste bezoek aan het consultatiebureau gebracht (op keertje alleen wegen na), meisje is goed aangekomen. Ze weegt nu 2850 gram en is bijna 50cm. Ze doet het goed op de (prematuur) groeicurve. Verder ook op hun advies nutriton gekocht, aangezien ze erg veel en vaak spuugt. Nu eerste fles er in, ben benieuwd hoe dat gaat. Een grotere speen was wel nodig, en het koste duidelijk meer moeite.. Ze is nu knock-out :)

14. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Wat is ze mooi love! Hele schattige foto.

Fijn dat ze gegroeid is Bobbie! Hopen dat de andere voeding helpt tegen t spugen!

Ik ben t zo zat, gister krampen gehad en ook vanach maar nu weer bijnaa niks. Hele lijf is verkrampt en doet zeer. Blegh hoop echt dat ie snel komt want straks wil in echt jog inleiden...

15. Love1990

Anne, hoe gaat het nu? Of ben je al druk aan het bevallen 😁

16. Love1990

Wat goed dat ze zo gegroeid is Bobbie! Hopelijk helpt de nutriton, hou je haar na de voeding ook even een kwartiertje rechtop?

17. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Fijn dat alle baby's het zo goed doen! ❤️
    En wat een mupke love! Zo lief ook!

Nee geen baby hier. Moet over n half uur weer naar de vk.
    Ik kan me echt volledig in jou vinden love, gisteren de hele dag voor weeen gehad die ik ook af en toe echt wel moest weg puffen. Nu vooral veel pijnlijke harde buiken.

18. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Bloeddruk netjes gezakt naar 112/70! Blij mee!!

Maandag terug voor controle. Als baby er dan nog niet is gaan ze beginnen met actief strippen (maandag woensdag en vrijdag)

19. Love1990

Oh fijn dat de bloeddruk weer goed is! Ik hoop dat voor maandag jullie kleintje zich aandient, die voorweeen zijn echt niet leuk 😔

Hoe gaat het bij jou vaya?

Hier gaat het echt super goed, R. Is 100 gram aangekomen! Groeit super goed op de borstvoeding. Stuwing is bijna weg gelukkig.

20. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Wat fijn van je bloeddruk Anne! Kasn me voorstellen dat dat gerust stelt! Bij mijn gaan ze ook iets doen vanaf maandag 😁 Denk ook eerst strippen.

Love wat heerlijk dat het zo goed gaat!nben echt een beetje jaloers hihi. Gaat t ook goed met herstel van je lijf?

Veldmuisje hoe is t bij jou?

Bobbie wat een moppie is t toch, wat ligt ze heerlijk zo 😍

Hier een verschrikkelijke nacht en ochtend, ben net onder de douche gestapt en voel me gelukkig veeeeeel beter, nu met kopje koffie even op de bank.

Deel Deze Pagina