Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Oh dat zal wel weer even wennen zijn, Veldmuisje. Vind hij het jammer, z'n zusje minder zien?

2. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Niet aan tbevallen hoor haha alles is nog rustig.

Ik reageer later even uitgebreider, lig nu op bed en dat is heel k.. Typen met mijnhalve gare iPad 😁😁😁

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Haha, leeg zullen ze niet zijn maar zo voelen ze wel. Blokvoeden heeft er voor gezorgd dat mijn productie drastisch verminderd is, dus drinkt ze nu elke voeding 1 borst, en soms zelfs 2 😁 Heerlijk om niet meer van die pijnlijk gestuwde borsten te hebben.

Hier hebben de kids nog een weekje vakantie, vanaf maandag weer een beetje ritme.

Bobbie, fijn dat de nutriton z'n werk doet!

4. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Gelukkig geniet hij enorm van school. En elke woensdag en vrijdagmiddag is hij vrij, dat scheelt. Het is ook wel weer goed dat hij naar school gaat. Met name voor z'n ritme en het regelmaat dat hij daar weer van krijgt. Maar gord, we gaan het zien. Huilen deed hij in ieder geval niet, maar goed, vorig schooljaar heeft hij al ruim twee maanden meegemaakt, dat scheelt denk ik. Er zaten er overigens zat te snotteren... Lijkt me ook lastig voor je als moeder zijnde, om dan weg te gaan.

5. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Gelukkig Veldmuisje :) lijkt me inderdaad vreselijk ze huilend achter te moeten laten. Maar ik ben sowieso een watje geworden sinds de geboorte.

Gisteren ook zo iets.. Mijn ouders hadden het al een aantal keer gehad over hoe leuk ze een 3d afdruk van de handjes en voetjes vinden, te koop bij Prenatal. Leek mij leuk ze daar mee te verrassen. Wat een ramp zeg..
    Z. vond het echt vreselijk, krijsen en trappelen. Het duurde en het duurde maar voor dat spul een beetje hard werd. Arm meisje was compleet over de zeik, en ouders ook. Hij is ook nog eens mislukt doordat ze zo bewoog. De handjes zouden nog moeten, nou mooi niet. Dit doe ik dr echt niet meer aan, wat een kindermishandeling :) Voel me er nu nog rot over.

6. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Bobbie wat sneu voor je Meisje, dan maar geen 3D dingen hoor.

Even een update van deze kant, ik ben vandaag bij de gyn geweest, voornemen was om te vragen zo snel mogelijk in te leiden.

Maar... Ik had nu 1 cm ontsluiting en ze kon me strippen 🎉 (Aaaaauuuuuuu!) dus dat heeft ze gedaan. Wie weet gaat het helpen, zo niet dan is het plan als volgt:

Donderdag ochtend terug om te kijken of er al meer ontsluiting is zo ja dn vrijdag ochtend vliezen breken. Zo nee dan zondag ballonnetje om de inleiding te beginnen :)

Ik hoop dat het strippen gaat helpen 😁

Geniet van het heerlijke weer meiden!

7. Love1990

Oh vaya wat spannend. Hopelijk heeft het strippen bij jou net zoveel effect als bij mij! Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent!

Bobbie & veldmuisje hoe lang hebben jullie gevloeid na de bevalling? Ik meen me te herinneren dat ik met de oudste na 3/4 weken niet meer vloeide, maar nu heb ik maar 7 daagjes bloedverlies gehad, afgelopen 3 dagen verlies ik helemaal niets meer. Lijkt me wel erg snel, mijn menstruatie duurt over het algemeen al langer 😅🙈

8. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Hier ook snel het heftige vloeien voorbij. Daarna een beetje rood en nu zo heel af en toe een klein slijmveegje. Valt me reuzemee idd

9. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Het hele heftige hier ook maar een weekje of zo. Wel nog een tijdje wat wondvocht van de hechtingen denk ik.

Vaya spannend!! Ik hoop echt dat het snel door zet :) Lijkt me echt frustrerend zo lang moeten wachten, als laatste van dit groepje ;)

Wat een warmte, bah :( Hou dr helemaal niet van. Meisje ligt lekker in alleen een rompertje.

10. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Komt bij mij mede ook doordat mijn baarmoeder binnen no time niet meer voelbaar was, denk ik. Volgens mij staat dat in relatie met mate van bloedverlies

11. Love1990

Oh, dat verklaart dan een hoop, mijn baarmoeder was op dag 4 ook al niet meer voelbaar. Zo snel had de kraam nog maar zelden meegemaakt. Wel lekker hoor, geen broeierig kraamverband met deze hete dagen 😅

12. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Was bij mij idem. Dag drie nagenoeg weg. Ze wist niet wat ze meemaakte. Net na de bevalling was het al bijna op de oude plek terug. Echt wel fijn.
    Hoe is jouw buik verder. Nog heel losjes of valt dat mee? Merk dat er nog wel een stuk zachter is dan normaal.

13. Love1990

Na de bevalling zat hij gelijk 2 vingers onder m'n navel. Buik is al weer helemaal plat 🙈 Net zoals bij de oudste, gelijk na de bevalling weer een platte buik. Buik voelt wel wat zachter aan maar dat zal vast nog bijtrekken, nu m'n heupen nog..... 😅

14. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Hier ook nagenoeg plat. Maar jah.. ik was tijdens de zwangerschap en bevalling ook al graatjemager 😕😕

15. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Vandaag weer even langs het inloop op het consultatiebureau geweest, en Z. weegt 3170 gram! Ben zo trots!! Het niet zo veel moeten spugen doet haar duidelijk goed, ruim 300 gram in een week aangekomen.

16. Love1990

Super Bobbie! Wat goed, 300 gram in 1 week tijd!

Hier is het CB net langs geweest. R. Is de afgelopen 3 dagen "maar" 70 gram gegroeid. Niet super veel dus, volgende week komt ze nog een keer langs om te wegen. Vandaag ook even gekolfd en met de fles voeding gegeven. Ze drinkt dan veel beter en is na de voeding ook echt verzadigd! Dus dat gaan we de komende week maar even proberen!

17. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Valt op zich nog wel mee, toch? De gewichtstoename. Maar fijn dat ze van de fles lekker verzadigd raakt.

Ik weet niet of het de hitte is, of het kraambezoek dat er net was.. Maar Z. is wel een beetje uit dr doen vanavond. Temperatuur was net ook 37.7, en nu de hele tijd jammeren en huilen.

18. Love1990

Er zit wel groei in maar de laatste kraamdagen groeide ze dat per dag 😁 Misschien wil ik ook wel te snel. Verzadigd raakt ze zeker door de fles, vannacht 4 uur tussen de voedingen! Ipv de 2, soms 3 uurtjes!

19. Love1990

vaya, je bent wel erg rustig.... Heeft het strippen dan toch geholpen? ☺️

20. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Hey meiden! Ik lees wel mee maar over voedingen lan ik nog niet zo goed meepraten ☺️

Vandaag opnieuw gestript en een afspraak gemaakt voor morgen ochtend om in te leiden. Ben nu heerlijk onrustig, hond is net opgehaald, koffer gecheckt, wil huis nog beetje aan kant (leuk want dat kan ik al weken niet meer😂), ik hoop nog een beetje te slapen.

Zo raar idee dat het dan morgen zover is!

Deel Deze Pagina