Love, wat een goed nieuws, proficiat! Het lijkt mij ook best wel akelig het feit dat je nog bloed gaat verliezen. Maar ach het hoort erbij dan he. Succes Cilla!! X
@cilla....nog even geduld meis. Spannend hoor! @love, woehoe! Fijn dat je kloppend hartje hebt gezien. Kijkt me inderdaad wel een eng idee on te weten dat je grote kans nog bloed gaat verliezen. Wel fijn dat je dan meteen kunt bellen voor een extra echo. Hier echt een horror nacht gehad. Zó veel buikkramp. Geen bloedverlies gelukkig. Misschien is het wel door mijn darmen, want kan moeilijk ontlasting krijgen. Vanmorgen toch maar even de vk gebeld, ze gaf al aan door de telefoon geen garanties te kunnen geven, maar in principe telde geen bloed is goed. Morgen echo....ben zó benieuwd en ergens bang tegelijk. Heel maf. Net toen ik boven de wc hing voelde ik me echt wel heel zwanger en qua vermoeidheid ook, maar als ik dan die krampen voel......hmm maakt me erg onzeker of het wel goed blijft gaan
tweetje buikkrampen kunnen er bij horen he 😉 Geen zorgen maken het zit vast goed morgen! Die moeheid herken ik ook, het liefst ga ik samen met dochterlief een middagdutje doen. Ach savonds maar wat vroeger naar bed, oudejaarsavond gaat zwaar worden denk ik 😁
Ik heb ook met tijden flinke buik krampen, is erg akelig. Maar idd zolang er geen bloed te zien is zit het goed. Er gaat een heleboel aan het groeien van binnen!
Ja is ook wel. Misschien laat ik mezelf ook wel (onbewust) gek maken. Hoor nu zoveel om me heen over miskramen. (Vooral bij tweede kindje) Wellicht daarom extra angst ofzo. Pfff normaal gesproken de nuchterheid zelf, maar nu.......
Hier ook normaal de rust zelve en nu alleen maar onrustig en bang dat t niet goed is. Wat zon kleintje al niet met je doet hihi Succes cilla! Denk aan je!
En tweetje, ik herken dat ook die krampen. En ook je zorgen. Dat is ook wel normaal. ik denk vooral die eerste 12 weken blijven altijd het meest spannend.
"Ben bang" dat jullie ook gelijk hebben. Ik wordt zelf ook gewoon moe van mezelf. Tuurlijk "weet" ik het allemaal wel, maar "voelt" nu zo anders. Ik herken dit ook niet bij mezelf van de vorige zwangerschap. Toen was het "gewoon" goed en nu lijkt het "gewoon" niet goed. Irritant!!! Maar op tijd naar bed, morgen werken en dan opschieten om op tijd bij de vk te zijn, dus weinig tijd voor pijnzen
hier ben ik!! nog in de auto! het hartje klopte!!!! termijn minder ver als gedacht. ongeveer 6.1 over drie weken nog een echo