Hier al dagen kotsberoerd. Heel veel overgeven. Mijn ouders weten het inmiddels, het was namelijk anders afgelopen dagen geen doen. Morgen maar eens op de weegschaal gaan staan, ben heel benieuwd 😕
veldmuisje klinkt niet best, misschien even langs de HA? Of heb je al medicijnen? Anne werkse vannacht Maani succes morgen, mijn duimen draaien mop!
Ik ben weer lekker thuis, helemaal gesloopt. Hoop dat ik lekker lang kan slapen vandaag 😊! Ik wil je alvast heel veel succes vanmiddag Maani! Denk aan je xx
Dankjewel moppies! Ik laat t zeker weten, ongeacht of t verdrietig of goed nieuws is. Ik mag bijnnnnnnna! Ik sta gewoon strak van de zenuwen! Nog nooit gehad. Pff adem in adem uit 🙈
Goed nieuws! Beepje zit er!!!! Precies 5 dagen gegroeid sinds afgelopen maandag. It is alive!!! ❤️ Ben zooo blij. Tranen van blijdschap!
Dankjewel!!! Ik ben dus wel minder ver. Afgelopen meting 5w2d en vandaag 6w0d. Precies t aantal dagen dat tussen de twee echo's zat. Blijkbaar toch late innesteling. Wie weet corrigeert t weer bij de termijnecho. Maar dat zullen we zien. Ik krijg nu op 13 jan weer een echo. (Vrij snel weer, maar ze zegt nog een extra controle en daarna gewoon de standaard echo's). Uitgerekende datum wijzigt voor nu in ieder geval naar 27 aug. (En bij de termijnecho zien we wel weer of t zo blijft).
Thanks!!! misschien dat ik daarom ook pas op 16/17dpo een knaltest had en ze daarvoor nog allemaal licht waren..