@love, haha no hard feelings 😉 @maani, bah wat ontzettend naar. Hoop inderdaad dat het maar eenmalig is voor je
Oh gadver maani! Hopelijk 1 malig! Love een harde buik, lijkt me raar om te voelen... Krijgen jullie al buikjes? Ik krijg mijn knoopjes van mijn broek niet meer dicht
ik heb van mezelf best dikke billen.. ik zeg altijd heb Surinaamse kont! maar mijn buik was altijd plat! niet straks maar wel plat. heb gister een foto gemaakt in me jurkje en dacht wow! zal ik hem posten?
Oh maani hopelijk blijft het bij 1x Vaya harde buiken zijn idd heel gek, bij dochter had ik vanaf week 22 extreem veel harde buiken. Erg vervelend 😔 Cilla wauw, mooi buikje al. Bij mij zie je het ook al een beetje, savonds is hij nog dikker.
Wat leuk, Cilla, dat je het al redelijk begint te zien Hier duurt het nog wel even denk ik, zit een redelijk vetlaagje op haha. Al moet ik zeggen dat ik wel 's avonds mijn knoop los moet doen.
Hier kreeg ik bij de eerste ook pas met 25 weken een buikje, maar ik zie nu wel een lichte bolling komen.
Nou wie weet... Meestal is het bij een tweede ook sneller omdat de spieren daar door de eerste keer opgerekt zijn en dus soepeler zijn (volgens mij)
WoW mooi cilla!! Hier nu ook misselijk, als ik rustig blijf zitten gaat t wel maar zodra ik ga lopen... Alles stinkt ook, de hond, de prullenbak, de auto, alles
Klopt, de vorige zwangerschap is bij mij nog maar een jaar geleden. Waarschijnlijk zit er nog genoeg rek in 😅
Leuk hoor die dansende stroomlijnen 😅 De hele middag al stroomdipjes, het lijkt hier net een disco met die knipperende lampen 😨😅
Balen voor de dames die misselijk beginnen te worden! Hoop dat het snel over is.. Wij hebben net spulletjes besteld om volgende week aan te kunnen kondigen dat we zwanger zijn (na de echo). Voor de schoonzusjes knuffels met daarop : 'je word tante'. En voor mijn ouders en mijn schoonouders een mand met een slabje, rammelaar, Spuugdoekje en kousjes, staat op: 'jullie worden opa en oma', en daar doen we dan een kopie van de echo bij 😊! Zo spannend
Ik zei hierboven na de echo... Maar we krijgen het totaal niet rond. Met mijn werk in de zorg, en mijn vriend zijn werk als chauffeur krijgen we moeilijk een datum geprikt. We gaan t daarom as zondag tegen onze ouders zeggen, maandag daarna hebben we de echo.
Goedemorgen dames! Hoe voelen jullie je vandaag? Hier echt een dramanacht gehad, dochterlief heeft 2 uur achtereen gehuild, ik ben gesloopt 😔 Anne Spannend hoor 😉 Nog een klein weekje!