Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Hier een beetje hetzelfde. Zoontje veel gehuild. Keelpijn en niet lekker. Die is een beetje ziek denk ik. Ikzelf heb op een gegeven moment maar valeriaan genomen om in slaap te vallen en dat hielp voor de laatste uurtjes een beetje. 😕😩

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Poeh, ook een zwaar nachtje veldmuisje. Hier weten we de oorzaak niet, dochterlief heeft helaas nog amper doorgeslapen. Meestal wordt ze een paar keer wakker voor haar tut of een aai over de bol. Maar zo nu en dan hebben we van deze dramanachten

3. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Stilletjes hier...

Meissie... jij hebt vandaag je intake. Ben je al geweest?
    En hoe is het met iedereen.

Hier een beetje z'n gangetje. Misselijkheid gaat redelijk vandaag, wel erg moe, opgeblazen, niet heel lekker. Maar het is te doen in het kader van zwanger zijn ;)

4. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Vandaag hier minder moe (mag ook wel na zoveel dagen vrij, maandag ben ik ook altijd lekker vrij). Maar wel veel misselijker, gelukkig zonder overgeven.

5. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    tweety, hoe is het met jou?

6. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Sorry voor het weinig reageren 😇
    Probeer met lezen wel bij te blijven haha.
    Ik voel me erg beroerd. Heel veel overgeven en nauwelijks eten en drinken. Heb sinds gisteren emasafene zetpillen tegen de misselijkheid. Helaas nog niet echt het gewenste effect maar dat kan even duren. Heb ze voor 10dgn want anders wil de huisarts me zien.

Heel eerlijk gezegd zou het me niet verbazen als ik dan al lang in het zkh terecht ben gekomen. Nu al 4kg afgevallen.
    Maar wat wil je.... Ik doe het op een droge cracker en ongeveer 3glaasjes drinken per dag.
    Dus als ik op sta zo slap als wat.

Sorry voor de ego post.

Ook jullie allemaal heel veel succes met de misselijkheid, slapeloze kinderen en natuurlijk het leuke nieuws gaan vertellen.
    Wel een heel leuk idee met die mand!

Wij hebben het "helaas" iedereen al wel verteld. Kon er echt niet omheen om opeens nergens meer te komen ect.

7. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Wat ontzettend vervelend Tweetje. Hopelijk werken de medicijnen gauw, en hoef je niet opgenomen te worden in het ziekenhuis.

8. Love1990

Och tweetje wat vervelend zeg 😔 Hopelijk kun je een ziekenhuisopname voorkomen. Heel veel sterkte.

Veldmuisje meissie staat hier wel op de lijst, maar volgens mij heeft ze nog niet in dit topic gereageerd. (Correct me if i'm wrong ☺️ )

Hier, misselijkheid is al 2 dagen volledig weg, buik begint aanzienlijk te groeien 😨. Dochterlief heeft vanmiddag voor het eerst zonder speentje geslapen en dat ging goed, hopelijk heeft ze binnenkort haar speen snachts ook niet meer nodig en scheelt dat de nodige loopjes 😁

9. Love1990

Blote buik foto 😁 Haal m zo wel weer weg hoor 😉
    O, en let niet op die mooie tijgerstrepen. Aandenken van dochterlief 😅

Bekijk bijlage 487047

10. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Mooi buikje al, Love :) Gaat hard

11. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi buikje!!!

12. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Mooi buikje Love! En sterkte Tweetje. Hopelijk helpt het toch nog snel. Wat vervelend!

13. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Erg mooi buikje Love, en ach.. Die tijgerstrepen zijn een herinnering aan je kindje denk ik dan altijd maar 😊

Tweetje, ik hoop echt dat het gauw beter met je gaat. Zo sneu dit.....

Ik heb net mijn plasje gedaan, ga nu even douchen en eten en dan komt om 19:15 mvm. Toch spannend dat ze een test gaan doen he haha

14. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Dit is trouwens de beer

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,5 KB
      Weergaven:
      0
  15. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    En dit het hart :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,6 KB
      Weergaven:
      0
  16. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Hee die beer hadden wij ook :) Alleen dan voor toekomstige opa en oma's. Twijfelde nog over zo'n mandje/hart, vond ik namelijk ook erg leuk. Uiteindelijk belanden de meeste van die spullen toch bij jezelf, dus daarom voor de beer gegaan. Die kunnen ze zelf houden.

17. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Hihi ja ik vond het een hele lastige. Heb voor de 2 jongste schoonzusters die beer, en voor de oudste schoonzus en partner een beer met jullie worden oom en tante.
    Denk doe voor de opa's en oma's iets anders, anders had ik zoveel beren in huis hahahaha

18. Love1990

Leuk anne!

Wij hebben bij de vorige zwangerschap het boekje "pake en beppe Pluis" gegeven (opa en oma Pluis - Nijntje) die was ook erg geslaagd. Voor de oom's/tante's cupcakes met muisjes gemaakt

19. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ook leuk he Love. Zijn zoveel leuke ideetjes 😃

20. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Mijn ouders weten het inmiddels omdat ik - toen we daar een aantal dagen voor en met oud&nieuw waren - erg naar en moe was. Geen toeval natuurlijk.

Mijn schoonouders willen we het de 20e vertellen, dan is mijn thuiswonend schoonzusje naar Engelse cursus ;). Gewoon vertellen denk ik, geen aparte dingen erbij. Zijn ze zelf ook niet zo van, vandaar.

Mijn vader is begin februari jarig en hij viert het de eerste zaterdag van de maand voor ons. Dan ben ik op één dag na 12 weken. Ik denk dat ik dan mijn zoontje een kleurplaat laat kleuren van een jongetje achter een kinderwagen. Zodat de rest het op die manier te weten komt.

Broers / zussen van mijn man vertellen we het in real-life of ander telefonisch. Beetje lastig is echter wel dat één broer geen kinderen kan krijgen, blijft altijd een pijnlijk iets.

Deel Deze Pagina