Ik denk dat wij het deze keer vertellen met m'n moeder haar 50ste verjaardag (30 jan) veldmuisje jou ideetje met de kleurplaat pik ik hoor Mijn broers en zus wonen nog thuis dus die komen er dan ook wel achter. Vriendlief z'n zus woont wat verder weg dus die vertellen we het telefonisch,men z'n andere zus heeft dus problemen met zwanger worden en die gaan we het waarschijnlijk over 1a2 weekjes vertellen
Ik ben een wikkeldeken, een hoop kratjes en een knaltest rijker. Toch weer een geruststelling zo'n test, hoe raar ook..
Inderdaad Love, test is nog nooit zo duidelijk geweest. Iemand van jullie die goede tijden slechte tijden volgt? Wat een grote onzin zeg die uitzending van vandaag. Rikki bevalt, en ze laten haar meteen na de geboorte liggen met d'r benen wijd 😂
Whahaha, idd 😅 Het moment dat Rik naast haar stond had ik wel even de tranen in m'n ogen 🙈 *hormonen*
Erg he, ik ben anders nooit zo emotioneel 😝 (Nouja, alleen tijdens all you need is love kerstspecial 😅 )
Wat is het rustig dames! Hebben jullie ook last van de ijzel? Scholen zijn hier dicht, manlief zit thuis want ze kunnen het dorp niet uit met de auto. En zit ik met een lekker bakje koffie te genieten van alle schaatsers die hier over de straat schaatsen 😁
Wauw love, daar is hier echt niks van te merken. Momenteel 7 graden hier, echt niet koud. Wat een verschil zeg
hoi allemaal, hier inderdaad ook geen vorst, ook een graad of 7 wat een verschil zeg! ik ben gister thuis gebleven en heb alleen maar geslapen. ben nog steeds niet helemaal 100, ben zo slap, als ik iets te lang niks eet dan val ik bijna flauw. Ben vandaag weer op t werk en t is niet vol te houden met al die geuren, word daar gewoon misselijk van vanmiddag naar de verloskundige, maar even vragen wat ik kan doen tegen die sterke reuk
Mooie buikjes love en cilla! Hier ook zo'n 8 graden. Gewone normale dag dus met open scholen en geen schaatsers 😉
vaya ik voel me ook al 2 dagen enorm slap. Toch fijn dat manlief vandaag vrij heeft, kan ik even bijslapen. Je hebt vanavond de intake toch? Of heb je ook gelijk de echo?
dat is inderdaad fijn Love! ik heb alleen intake, geen echo. ik moet gewoon genoeg eten alleen dat ruiken is verschikkelijk hihi
Hier bij vlagen misselijk. Vooral gisteravond was het erg.. ik hield geen water meer binnen. Heel naar. En ook 's nachts veel naar de WC, compleet leeg was ik vanochtend. Nu gaat het al probeer ik niet te heftig te eten. Wel net een boullionnetje op en dat is er gelukkig in gebleven. Heb wel ff wat zouten nodig merk ik. Het is dat ik zit En oja... volgens mij begint mijn buik onderin wel wat op te rekken. Zou dat toch zijn omdat het de tweede is? Rest van mijn lijf is behoorlijk afgevallen (pols, vingers, wangen, benen, bovenlijf), maar daar wordt het ietsje boller. Oef! Hopelijk houd ik het nog een beetje verborgen... Gelukkig pas ik m'n rokjes en jurken nog wel prima, heel erg is het verschil ook niet, maar ik merk het wel. Gewoon een klein bobbeltje/heuveltje. Tja... als je heel magertjes bent, valt elk klein verschil denk ik behoorlijk goed op. Misschien heb ik het vooral zelf door en ziet de omgeving helemaal niks, kan natuurlijk ook In ieder geval een goed teken dat mijn zwangerschap nog steeds voortgaat en ontwikkeld....
Veldmuisje ze zeggen dat je sneller groeit bij een tweede, ik heb vandaag m'n positiejeans aangetrokken. Wou dat ik het eerder had gedaan, wat zit dat lekker 😁 Vaya veel plezier bij de intake!
Ik moet mijn positiekleding nog opzoeken. En destijds was ik zwanger in de winter, dus dat wordt nog het eea bijkopen... Maar nu al in positiekleding... hmmm, nee... dat toch maar niet
Buitenhuis doe ik het ook nog niet hoor 😉 Maar ik was vandaag even klaar met m'n strakke knellende broeken 😅
Vaya en Veldmuisje: Vervelend, om zo misselijk te zijn. Hopelijk wordt het gauw wat minder. Love: Ik trek thuis nog wel eens lekker een joggingbroek aan, ook erg fijn Hier is het trouwens gelukkig ook niet zo koud, woon in het zuiden. Van mij mag het zo blijven. Wij zitten nog een beetje te denken over de vakantie deze zomer. We zijn al 2 jaar niet op vakantie geweest vanwege het kopen van ons huis, en de klusjes die daardoor moesten gebeuren. Maar we hadden toch al besloten in 2016 toch echt even lekker weg te gaan. Maar ja, half augustus uitgerekend zijn is dan niet handig. Wat doen jullie? Ik zat te denken aan juni naar ergens zuid Europa te gaan. We hebben in mei ook een weekend Duitsland, en in juli een weekend Zwitserland (beide familie). Vooral dat laatste weekend hoop ik eigenlijk nog te kunnen doen, maar dat is afwachten.