Claudia: Gefeliciteerd met de goede echo! Love: Alvast veel plezier gewenst met het weekend weg, centerparcs is altijd gezellig. En voor de zieke/misselijke dames: Succes/beterschap gewenst
Lang. Begon al met week 5 en heeft tot zeker week 20 aangehouden. En ook daarna moest nog blijven oppassen met wat ik at en deed. Ik heb toen ook met week 8 eventjes in het ziekenhuis gelegen. Dus ik weet wat er eventueel nog kan gebeuren
Nee maar gelukkig kom ik de dagen nog door en kan ik ook bij tijden lekker genieten van de dingen om me heen. Maar op het moment van flink beroerd zijn... pffff.... dan is het wel heftig hoor! Het afvallen blijft gelukkig nog een beetje stilstaan bij -2 / -2,5 kilo. Naja... al met al wel ongeveer 5% van mijn gewicht (ben maar kort), dus het is per saldo best veel. Gelukkig komt dat er na verloop van tijd ook wel weer bij, dat scheelt
Fijn dat het dooit bij jou Love, dalijk hamsteren bij de supermarkt haha! Veldmuis, hoop dat het deze keer niet tot een ziekenhuis opname komt.. Ik heb vandaag weer van 7-14:30 gewerkt. De pijp is echt helemaal leeg nu. Mijn ogen staan non-stop half dicht gewoon. Duik vanavond heel vroeg mijn bedje in, dat weet ik wel!
Helaas staat er nog zo'n 2cm ijs op de auto 😅 Niet weg te krabben, hopelijk kan ik morgen om boodschapjes
Nu 7 weken en 5 dagen. Mooi kloppend hartje te zien en mooie dooierzak en verder heb ik het niet meer gehoord zo blij
Dank je wel meiden! Voor de misselijke mama's onder ons sterkte! Pppff zwaar hoor. Ik had het laatst even een dagje maar zoals jullie het hebben pppfff Veel plezier op centerparcs Ik ook nog even een dagje werken en dan weer fijn weekend! Slaap lekker dames
Slaap lekker allemaal! Thnx voor de info Claudia. Kon je het hartje ook horen of alleen zien? Hoe bijzonder he, kan niet wachten!!
Hartje horen doen ze op dit termijn nog niet, onze vk doet het met de termijnecho ook nog niet. Veldmuisje thnx voor de tip 😁 Alles is nu gesmolten, morgenochtend snel om boodschappen. Dames die morgen moeten werken, werkse 😉
Wat is het hier rustig dames! Hoe voelen jullie je? Wij zijn geïnstalleerd 😁 Vanavond lekker uit eten met z'n allen dus ik hoop dat de misselijkheid weg blijft vandaag.
Veel plezier! Altijd leuk he weekendjes weg. Hoop ook dat je misselijkheid wegblijft! Ik ben nu aan het werk tot 23:00uur, daarna lekker weekend!! Het gaat verder goed ben alleen moe, maar daar teken ik voor als ik het hier zo lees 😶
Veel plezier love! Hier gaat t allemaal lekker, druk met alle dagelijkse dingen. Savond nu. Echt een buikje hihi, mijn vriend vond het beetje eng om aan te raken Kijk zo uit naar 20 jan. Eindelijk even kijken
Veel plezier love! Hier vanmorgen naast de auto staan kotsen toen ik aan t tanken was 🙈 haha er kwamen mensen naar me toe om te vragen of t wel goed ging! Ik zeg; niks aan t handje! Ik ben gewoon zwanger! 😂 Dit is zo vreemd voor mij, aangezien ik dit bij m'n zoontje niet had. Maar ik heb t er allemaal voor over! verder mag ik niet klagen! Ik zie t maar als positief dat t hcg zijn werk doet ☺️
Hahaha Maani, dat is toch wel een stunt! Kotsen en tanken tegelijk, dat is nou multitasken 😂! Maar idd, je HCG doet zijn werk zeker