Ja, heel spannend. Dan krijg ik ook meteen te horen of ik verder mag bij de verloskundige en het ziekenhuis mag verlaten (wat ik ontzettend hoop!) Half 2 ben ik aan de beurt morgen!
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 17: ♥ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje 17: ♥ Cilla83 - 32 jaar - 3e kindje 18: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 18: ♥ Tweetje87 - 28 jaar - 2e kindje 19: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 20: Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje 21: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 22: ♥ Maani - 33 jaar - 2e kindje ♥ Jongen | ♥ Meisje | ♥ Verrassing ♡ Afspraken ♡ Januari 13: tweetje controle zkh 14: Veldmuisje 2e echo + Intake 18: tweetje echo 20: Vaya 1e echo 20: Cilla 2e echo 22: tweetje intake 22: Anne intake vk 27: Love termijnecho 27: Maani termijnecho + Intake Februari 01: Anne termijnecho 10: Vaya vk
Zal straks uitgebreid reageren maar Cilla gefeliciteerd met je huis! Maani ik dacht nog aan je, wat fijn dat t goed gaat!
Cilla: Gefeliciteerd met de koop van jullie nieuwe huis! Wat fijn dat je lekker in de zelfde buurt blijft, en alles helemaal af. Ideaal! Maani: Wat fijn, een goede echo Hier vandaag aan een aantal collega's verteld, iedereen was erg blij voor me. Had liever wat langer gewacht, maar ivm risico's (röntgenstraling) kon ik het niet langer geheim houden.
Dames, vanavond hebben wij gehoord dat ons kindje nooit zal komen. Het hartje is gestopt met kloppen. Kapot van verdriet maar met veel liefde, wens ik jullie dan ook allemaal een mooie en voldragen zwangerschap. Ga genieten dames, doe ook maar een beetje voor mij Dikke digitale knuffel voor jullie allemaal.
Ohh nee tweetje!!! Wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws!! 😥 Jeetje zeg, dit zag ik niet aan komen. Ik wil je onwijs veel sterkte wensen en ik hoop dat je t een plekje kan geven in de komende tijd. Hele dikke knuffel en kus..
Tweetje wat vreselijk. weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. We hadden dit denk ik allemaal niet verwacht en zeker niet bij jou. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe. Hele dikke knuffel..
Hebben ze er ook een verklaring voor? En hoe nu verder? Moet het vruchtje met medicatie opgewekt worden of denken ze zelfs aan curretage? Wat ontzettend verdrietig!
Oh nee! Wat ontzettend verdrietig tweetje, ik wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen. Dikke knuffel
Tweetje wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte en liefde gewenst de komende tijd. Veldhuisje, succes vanmiddag!
Dank je wel. Het voelt ook echt oneerlijk en gemeen. Ben nl nog steeds net zo ziek door de hyperemesis. Morgen terug naar de gyn om nog eens rustig de verschillende opties door te spreken. (Natuur de tijd geven/ opwekken dmv medicatie/ curretage) Ik weer echt niet wat ik wil/moet/zal doen. Wil vooral niet meer ziek zijn, omdat het goede doel erachter nu verloren is. Op van verdriet houd ik dit denk ik niet lang vol om dat "af te wachten". Kan wel zo'n 4weken tijd in beslag nemen. De medicatie innemen vind ik ook een zwaar idee, alsof ik er dan "zelf een einde aan maak". Indirect is dat ook wel zo natuurlijk, maar toch. Curretage was de gyn niet zo voor kreeg ik het idee ivm risico's. Vanmiddag komt ook de vk langs zodat we het daar ook eens rustig en menselijk mee kunnen bespreken. Toch anders als zo'n rot zkh.
Oh tweetje dat lijkt me een moeilijke beslissing. Begrijpelijk dat je nu niet ziek meer wilt zijn en dus niet af wil wachten. Hopelijk heb je een goed gesprek met en vk en kan zij jou begeleiden bij het maken van de "juiste" keuze. Ik denk aan je meid!