Dan heb ik nog geen klagen met mijn bandenpijn, misselijk zijn is helemaal geen pretje 😔 Hopelijk kom je de dag een beetje goed door veldmuisje!
Ohhh das mooi geregeld love! Ik verwacht dat ik volgende week bij de intake wel meer info zou krijgen over kraamzorg enzo of niet?
Hier moeten we de kraamzorg regelen voor 12 weken, misschien dat dat bij jullie anders is. Ik wil graag dezelfde kraamverzorgende als bij m'n dochter vandaar dat ik me zo vroeg heb aangemeld 😉 Je vk zal je vast het een en ander uitleggen bij de intake
hihi leuk hè Love! Ik ben zooo misselijk!! en doodmoe.. bluhh. Heb ook dromen.. gelukkig geen nachtmerries maar over van alles. We gaan zo op kraambezoek bij mijn nieuwe neefje. Vorige week geboren met 33 weken maar alles gaat goed! Hij is al uit de couveuse.. Nog even zelfstandig drinken en hij mag al naar huis!
Hallo, ik wil jullie even laten weten dat ik vandaag al ben geholpen dmv curretage. Onverwachts snel allemaal, maar o zo "blij" dat het allemaal achter de rug is nu. Geen twijfels meer ect. Nu herstellen. Ik ga hier dan ook niet meer echt reageren ect want dat vind ik te moeilijk, maar stiekem zal ik af en toe nog wel eens komen lezen. (Als dat mag😉 Alle goeds voor jullie en zorg aub dat er een paar fantastische kindjes op deze oneerlijke wereld bij komen, die de wereld weer een heel stukje mooier kunnen gaan maken! Veel liefs en dikke digitale knuffel voor jullie allemaal. Xxxxxxxxx
Tweetje, ik wil je nogmaals veel sterkte wensen en ik hoop dat het je snel gegund is ❤️
Tweetje, dat is wel erg snel gegaan. Heel veel sterkte, en ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn! ❤️
Tweetje87... sterkte in alles. Ik hoop dat je je nu na de curettage ook wel beter mag voelen, dat de misselijkheid weg mag zijn. En gun het ook de tijd hè... het is niet niks en je mag ook rouwen. Het was toch al een kindje, een kindje dat even geleefd heeft in jou. Hoe pril dan ook, er was reeds een band en dat is niet even uit te vlakken. Doe wat jij goed vindt om te doen. Meelezen is prima en als je verder niet (meer) wilt reageren, is dat ook helemaal goed. Dat is helemaal aan jou. Ik hoop dat er ook voor jou de zon weer mag schijnen - al kan ik me wel voorstellen dat je tegen een eventuele volgende zwangerschap kan opzien vanwege alle misselijkheid en narigheid die daarbij komt kijken. Sterkte dan nogmaals in alles en indien nodig... praat er ook met anderen over! Dat helpt en is niet gek! Liefs, veldmuisje
Nou we hebben de beslissing genomen, morgen gaan we onze zwangerschap bekend maken bijn m'n schoonzus en zwager. Ik zie er echt enorm tegenop, maar om nou nog 2/3 weken te wachten dan zitten ze midden in de laatste ICSI. Dan kunnen ze dit nieuws er echt niet bij gebruiken lijkt mij.
Heel veel sterkte love, hier in de familie een vergelijkbare situatie, zag er verschrikkelijk tegenop maar kreeg de warmste reactie.
Ze reageerden hier ook super op onze eerste zwangerschap hoor. Maar toen waren zij net bezig met nr. 2, nu zijn wij alweer zwanger en is het bij hun nog steeds niet gelukt 😔 Dus nu kijk ik er wel wat meer tegenop
Snap ik. Manlief heeft ook een broer bij wie het al bijna 12 jr niet lukt. En daar veel verdriet van hebben. Ze zijn nu wel met pleegzorg bezig. Een andere broer van hem heeft trouwens ook geen kinderen (en bij hen zal het ook niet vanzelf gaan), maar zij hebben er nu nog geen moeite mee/geen kinderwens.
Dat zijn inderdaad lastige dingen. De broer van mijn zwager zit ook volop in trajecten om een baby te krijgen. Hij werd behoorlijk emotioneel toen we vertelden dat we in verwachting zijn. Maar tegelijkertijd ook heel erg blij natuurlijk. Succes love! X
Thnx dames, de zenuwen slaan nu wel toe 🙈 Vannacht weer enorm last gehad van bandenpijn 😔
Komt goed Love! Laat je even weten hoe het is gegaan? Bij mij slaan ook de zenuwen toe maar dan over de echo woensdag, als die goed is willen we het vrijdag aan de kinderen vertellen. Eigenlijk wil ik eerst aan hun vader vertellen dat ik zwanger ben, maar zie daar enorm tegenop. Ik heb geen idee hoe hij zal reageren maar het zal vast geen wat leuk gefeliciteerd zijn.