Ik laat het vanavond weten 😉 Wij hebben het met dochter eerst aan de kids verteld en toen een appje gestuurd naar hun moeder. Ik vond het zelf wel belangrijk dat de kids het eerst wisten, ex reageerde ook niet echt vrolijk moet ik zeggen 😅
Schoonzus en zwager reageerden positief 😁 Gaven wel aan dat ze het heel moeilijk vinden maar erg blij voor ons zijn!
Gelukkig love! Natuurlijk is het moeilijk! Het is ook soms heel oneerlijk, gelukkig zijn ze heel blij voor jullie. Ik ben vandaag naar de stad gegaan en heb 2 positiebroeken gekocht, wast een verademing zeg :O zit echt heerlijk! Ik ben ook onwijs nerveus voor woensdag, gelukkig al vroeg aan de beurt maar man man was het maar vast woensdag middag... Ik hoop trouwens dat het dan echt een beetje door gaat dringen, tot nu toe heb ik nog niet echt een roze wolk
Wat fijn Love Wij moeten het zwager/schoonzus ook nog vertellen.. Heb pas gehoord van vriend dat schoonzus graag kinderen wil, alleen zwager nog niet.. Dus dat vind ik wel een beetje vervelend.. Maarja. Binnenkort toch vertellen. Spannend Vaya, is pas de eerste echo toch? Hier is het nog steeds niet echt doorgedrongen na de echo
Spannend vaya, hopelijk ga je nog meer genieten na de echo. Hier precies hetzelfde als bij Bobbie het dringt nog steeds niet door. Ik denk dat het besef pas komt als m'n buik begint te groeien en ik de kleine ga voelen. Bobbie, dat lijkt me ook moeilijk als je partner nog geen kinderen wilt en de wens voor je schoonzus zo groot is.
Bobbie, ja is eerste echo, vind het ook onwijs spannend! gelukkig dringt het bij jullie ook niet niet echt door. ik voelde me al bijna schuldig oh wat ben ik blij met mijn nieuwe broeken ^^ zitten zoveel beter! en ik heb nog een hele leuke ook afgelopen weekend was ik weer heel moe, echt zo uitgeput gevoel. Slaap ook weer heel veel, deed zaterdag om 10 uur mijn ogen al dicht. nu weer aan het werk, wordt een drukke week, gelukkig gaat de tijd dan beetje snel. moet wel zeggen dat ik de tijd nu al vind vliegen, ruim 9 weken al... bijna op een kwart van de totale duur dit topic helpt ook wel echt hoor! denk ook dat we straks vanzelf meer gaan kletsen. Tenminste ik wil het natuurlijk heel graag delen als we spulletjes kopen en het kamertje en mijn buik (die overigens nu al echt groeit :O ) en kwaaltjes hihi
Nou kom maar op met je groeiend buikje dan 😁 Positiebroeken zitten heerlijk he, vanmorgen weer in m'n gewone broek gelopen maar toen ik thuis kwam ook gelijk weer uit getrokken.
hihi zal vanavond een foto maken is ook nog van darmen hoor maar he buik is buik! ja ik ben om, geen irritante rits die in mijn buik prikt
Naar mij. Idee heb ik een inieminie klein heuveltje. Dat had ik met zoontje rond die tijd nog niet. Verder ben ik juist op de rest van lichaam magerder geworden. Dus nee, buik heb ik nog niet. Vind het s avonds wel erg lekker om snel pyjama aan te doen, maar dat zal ook wel met de winter te maken hebben. Voor de lijst... 2 febr. Termijnecho (11+2) bij verloskundige
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 17: ♥ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje 17: ♥ Cilla83 - 32 jaar - 3e kindje 18: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 19: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 20: Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje 21: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 22: ♥ Maani - 33 jaar - 2e kindje ♥ Jongen | ♥ Meisje | ♥ Verrassing ♡ Afspraken ♡ Januari 20: Vaya 1e echo 20: Cilla 2e echo 22: Anne intake vk 25: Bobbie Termijnecho 27: Love termijnecho 27: Maani termijnecho + Intake Februari 01: Anne termijnecho 02: Veldmuisje termijnecho 10: Vaya vk ☆ sterretje ☆: tweetje87 8w6d
Veldmuisje je afspraak staat op de lijst Ik krijg nu wel een lichte bolling, die had ik bij m'n dochter pas vanaf week 18. Ook nooit een darmenbuikje gehad. Ik heb nu wel extreem veel bandenpijn 😔 Dat zal waarschijnlijk wel door het groeien komen, gisteravond voor het slapen gaan PCM genomen.
Ik begin ook een licht bollere buik te krijgen. Mensen beginnen het ook te zien, toen ik vanmorgen een grote baguette filet american voor mijn moeder haalde keek de vrouw me aan de kassa met grote ogen aan hahaha, heb maar gezegd dat t voor mijn moeder is 😂 Zelf braaf een broodje gezond gehad
Je ziet duidelijk een buikje anne! Oew, broodje filet moeten we echt nog even mee wachten. Wel erg lekker trouwens ☺️ Mijn buikje, foto is van vanmorgen nog in m'n gewone jeans 🙈 Bekijk bijlage 488558
Hahaha... Al zou ik filet american, rosbief, gerookte zalm en wijn kopen, geen mens die daar nu nog gek van opkijkt. Overigens zat er vandaag wijn in mijn kar, maar ja, dat was in de supermarkt en kan voor iedereen zijn.
Er zijn ook genoeg mensen die wel filet american eten tijdens de zwangerschap. Ik moet bekennen dat tijdens de zwangerschap van m'n dochter 1 keer een broodje carpaccio gegeten heb en 3 dagen na de positieve test van deze zwangerschap nog een lekker stokbroodje gerookte zalm 🙈
ik zal vanavond thuis een foto maken! oh ik snak echt naar filet american, sushi, carpaccio, biefstuk, gerookte zalm en al het andere dat niet mag (behalve roken en drinken) echt ik heb er de hele dag zin in lekker filet met mayo op een pistoletje hihi jeej ik ben als eerst nu aan de beurt voor de echo volgens de lijst ^^ mooie buikjes meiden! Love bij jou is het echt al goed te zien!
Gelukkig maar, heb ik al die bandenpijn iig niet voor niets 🙈 De zwangerschap van m'n dochter is ook nog niet zo lang geleden dus dat zal ook wel mee spelen
Bij mijn vorige zwangerschap dacht ik dat als je gerookte zalm in de vriezer had gehad, je het wel kon eten. Op die wijze heb ik dus af en toe gewoon gerookte zalm op. Ahum... dat was dus een misvatting, maar ik heb er gelukkig niks aan overgehouden. En om heel eerlijk te zijn... mijn dooier is niet altijd hard, een omelet of zacht gekookt eitje is soms zo onweerstaanbaar lekker. Ik neem over het algemeen wel bio-eitjes, volgens mij is daarmee de kans haast nihil. En filet-american... soms heb ik daar ook wel eens heel veel zin in!