HOi meiden, even snelle reactie, nogal chaotisch op werk Maani ik heb ook beetje waterige slijmerige afscheiding, in ieder geval anders dan normaal. verder vandaag echt doodmoe, gelukkig over 2 uur al klaar want kijk bijna scheel van vermoeidheid
Niet waterig, wel nog steeds veel doorzichtig slijm. Waterige afscheiding herken ik wel van de zwangerschap van m'n dochter maar volgens mij kreeg ik dat pas rond 25/26 weken.
Vaya morgen eindelijk je eerste echo! Hoelaat mag je? Cilla jij morgen ook succes met de echo 😉
Jaaaa helemaal in love, klein beertje Ja 1 dagje verschoven dus nu 21 aug. Uitgerekend. Klopt ook wel met mijn eisprong
Vaya je staat ook nog steeds bij ons op de lijst van de grote groep. Wil je daar nog op blijven staan? Dan pas ik je datum ff aan. Ga je je fotootje daar ook delen? Er gebeuren daar op t moment nare dingen, weer twee sterretjes erbij.. Zo erg.
Cilla succes straks! Kom je ook zo'n mooi fotootje met ons delen? Leuk al die echo's! Des te spannender vind ik t om te wachten tot de 27e! 😁
Ik las t maani vind t misschien beetje respectloos om uit t niets een fotootje te plaatsen. Hoe graag ik t ook zou willen delen. Zo verdrietig voor die meiden! Nu even langs mijn schoonouders.
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 17: ♥ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje 17: ♥ Cilla83 - 32 jaar - 3e kindje 18: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 19: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje 21: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 22: ♥ Maani - 33 jaar - 2e kindje ♥ Jongen | ♥ Meisje | ♥ Verrassing ♡ Afspraken ♡ Januari 20: Cilla 2e echo 22: Anne intake vk 25: Bobbie Termijnecho 27: Love termijnecho 27: Maani termijnecho + Intake Februari 01: Anne termijnecho 01: Maani Nipt test 02: Veldmuisje termijnecho 10: Vaya vk ☆ sterretje ☆: tweetje87 8w6d