Wat een opluchting idd zeg tweede trimester. Ik voel hem/haar heel licht denk ik maar weet niet zeker. Weet niet of mijn placenta voor of achtet ligt. Nog effe en Jullie zijn ook bijna 12 weken spannend hoor. Ben benieuwd dinsdag hihi. Owidd met nipt test kan he het eerser te weten krijgen
Dames wat zijn we rustig 🙈😁 hoe voelt iedereen zich vandaag? Hier gisteren veel buikpijn/krampen gehad, ik verwacht nog steeds bloed aangezien we dat op de echo zagen maar tot nu toe nog niks verloren.
Vannacht naar gedroomd joh.. dat mijn hele onderbroek onder het bloed zat. Moest wel even omschakelen toen ik wakker werd. Je bent er ongemerkt toch best wel mee bezig nav al die forumberichten, denk ik
Oef, dat is vreemd wakker worden veldmuisje. De angst zit er goed in idd, in de grote groep zijn ook heel veel miskramen. Je wordt wel even met de neus op de feiten gedrukt zo 😔
Idd! Mijn intake was verzet naar gisterenavond. De termijn echo zou eigenlijk 1/2 zijn. Maar ik krijg m nu aanstaande maandag. Ik kon niet langer wachten
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 17: ♥ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje 18: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 19: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje 21: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 22: ♥ Maani - 33 jaar - 2e kindje ♥ Jongen | ♥ Meisje | ♥ Verrassing ♡ Afspraken ♡ Januari 25: Anne Termijnecho 25: Bobbie Termijnecho 27: Love termijnecho 27: Maani termijnecho + Intake Februari 01: Maani Nipt test 02: Veldmuisje termijnecho 10: Vaya vk ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d
claudia heb jij nog afspraken staan? Ik zie trouwens dat je 7 januari voor het laatst gereageerd hebt, hoe gaat het met jou? Alles nog goed?
Erg spannend idd love, krijg een beetje de kriebels van de verhalen in t grote clubje. Maar we gaan er vanuit dat maandag alles goed is met de kleine spruit he
Hoi meiden! Roosje wat fijn dat je het nu lekker in het 2e termijn zit! lekker gaan genieten! het heeft er echt bij ons ingehakt he meiden. ben er ook een beetje stil van, toch probeer ik te blijven genieten en te kijken naar de foto's van woensdag. wat vervelend van je kramp Love, zou dat bloed ook opgelost kunnen zijn of iets? ik heb het idee dat ik even stil sta qua dikker worden, wel prettig want zo vroeg al dikker belooft niet veel goeds ik ben best klein en hoop echt geen ballon op pootjes te worden hihi ben wel onwijs moe de afgelopen week, kan wel blijven slapen. Gelukkig lief vriendje die me lekker instopt Spannend Anne maandag! hoop dat je net zo mooi beeld krijgt ^^ oja nu ook maar aangemeld voor de KDV, is nog niet zeker of er dan op tijd plek is. vind dat toch wel een vervelend gevoel geven maar goed, ik heb het idee dat ze het zeggen om te voorkomen dat iedereen op die dagen wilt.
Anne vanaf nu alleen maar positieve berichten hoor 😁 Vaya misschien dat je darmen nu eindelijk een goed plekje gevonden hebben en je buikje daarom wat stil staat. En die moeheid herken ik wel, en ik heb ook nog gebroken nachten door dochterlief dus zijn de dagen wel erg zwaar. Geen idee of het bloed opgelost is, volgens mij kan het wel maar de vk leek zo overtuigd te zijn dat ik het zou verliezen. Woensdag weet ik meer 😃
Vind ik ook, alleen nog maar positieve berichten. ja dat zou goed kunnen love, heb ook minder last van niet naar de wc kunnen gaan zeg maar. de gebroken nachten zullen zeker zwaar zijn, deze vermoeidheid kan niemand zich voorstellen voordat iemand zwanger is haha. Nog even afwachten voor dat bloed, hoop voor je dat t niet meer komt. Ik moest wel lachen, via die apps en websites zou ik moeten stralen en zouden mensen zien dat ik blosjes heb en er zo goed uitzie. nou ik hoor alleen maar ''ben je ziek? je ziet zo bleek'' hahaha
haha ja ik lees ze alleen voor de ontwikkeling van onze inimini maar verder niet. Ik voel me gewoon hoe ik me voel had ik verteld dat we onze eerste aankoop hebben gedaan? een super schattig nijntje badjasje <3 helemaal verlieft erop. Wel maatje 62 want hoogzomer hebben we hem denk ik niet nodig
Wat leuk! Badjasjes kunnen gerust een maatje groter 😉 ik gebruik ze ook vaak voor het consultatie bureau.
Hahahaha Vaya, ik herken het zó. Continu de vraag krijgen of ik ziek ben omdat ik zo bleek zie 😂! Wat fijn dat je een badjasje hebt gekocht, lief he, dat klein frummel spul! Mijn buik staat ook stil op het moment voor mijn gevoel. Hoop dat het bloed zelf is opgelost Love, zou fijn zijn!
Het was heerlijk om legaal te snuffelen tussen even babyspullen te snuffelen. Het leek wel dat er nog veel Winterkleren waren, is dat bij baby's ook zo? Slim de tip voor het consultatie bureau! Hoe voel je je verder anne?
Ja, het valt me idd ook op dat er nog weinig voorjaarskleding in de schappen liggen voor baby's, bij de Hema hebben ze nu toevallig van die enorme schattige onesies liggen, maar daarvoor moeten we toch echt eerst weten of het een jongetje of een meisje word hihi. Het gaat wel goed, op die enorme vermoeidheid na dan. Heb echt middagslaapjes nodig en dan nog ben ik om 8uur 's avonds vermoeid. Pijn in borsten lijkt af te nemen. Voelen nog wel steeds gespannen maar het lijkt alsof m'n lijf eraan 'went'. En met jou verder?
Ik vond de tips van de mama's ook ideaal tijdens m'n eerste zwangerschap, nu mag ik ze zelf geven 😁 Gooi ik er gelijk nog 1 tegenaan, ipv 2 metalen kruiken een Zensy kruik kopen. Die is oplaadbaar binnen 4 min, echt ideaal en geen geknoei met heet water 😉 Ik maak me wel een beetje zorgen om Claudia ze is wel zp geweest vandaag maar heeft al 2 weken niet gereageerd 😔
Ik vind die twee kruiken gewoon zo leuk 'zoals het hoort' heb er ook hele leuke kruikenzakken bij. Hier zie ik er ook niet uit. Behoorlijk ingevallen wangen. Bij het consultatiebureau deed ik vaak een boxpakje. Ideaal met aan en uitkleden.