Ik heb de kruiken de eerste dag gebruikt omdat de kraamzorg toen nog niet met de zensy mocht werken (nu wel), maar ik vond het zo vreselijk vervelend om die dingen met je slaperige hoofd te vullen 😅 Maar die standaard kruiken "staan" wel erg leuk in een mooi opgemaakt bedje, dat ben ik helemaal met je eens
Herkenbaar Anne, hier gaat t goed hoor, ben wel doodmoe maar verder prima, alleen na t slapen pijnlijke borsten. Over kruiken heb ik nog niet echt nagedacht 😁 Misschien heeft Claudia even geen fut om te reageren Wat vliegt de tijd meiden we komen al bij de 10 weken of we zitten er al overheen 😍
Dat is het inderdaad ja. Bij ons leeft de carnaval alweer een beetje, dus moest gisteren naar de bonte avond zoals ze dat noemen. Druk druk. Goede tip van die elektrische kruiken!!
Iedereen een leuk weekend gehad? Wij hadden gisteravond nog een etentje omdat m'n opa 72 geworden is, helaas weinig kunnen eten. Veel rauwe vis/ medium gebakken vlees 😅 Niemand weet nog dat ik zwanger ben, dus heb voornamelijk frietjes/aardappeltjes gegeten met een paar veilige producten. Anne en Bobbie hoelaat hebben jullie morgen de echo? Wel ff showen he ☺️
Ohhh arme love, wat een kwelling he zon etentje! Vind ik tenminste. I love medium doorbakken vlees hahaha. Ik mag morgen om 20:40 pas, maar moet overdag op een tweeling van 3.5 passen.. Dus de dag zal wel vliegen 😂
Hoihoi.. hier alles goed. Blijf wel erg moe en bij tijden.flink beroerd. Gistermiddag nog heel veel keer moeten overgeven... brrr! Elke dag wel n paar keer, maar gisteren eas echt ff niet leuk. Morgen weer lekker aan de start met de nieuwe week... druk en met veel minder energie is dat altijd aanpoten. Hopelijk wordt het snel beter! Xx
Volgend weekend weer een etentje 😊 Maar als de echo woensdag goed is gaan we het de familie vertellen, dan hoef ik niet meer stiekem te doen over het wel of niet eten 😁
Nog maar even volhouden dan love Wat balen dat je nog zo misselijk bent veldmuisje Ik had druk weekend, wel gezellig maar ben nu gesloopt. Man die vermoeidheid is killing. Ik heb het al aasn zoveel mensen verteld... Misschien niet zo slim maar ben zo trots.
Ik heb morgen om 9.20 de afspraak staan. Weet eigenlijk niet 100% zeker of ze een echo gaan maken (het is deel 1 van de combinatietest, misschien alleen gesprek??).. Maar hopelijk wel, we zullen zien. Jammer Love, van het etentje. Hopelijk kun je het ze snel vertellen. Veldmuisje vervelend van de misselijkheid Maani, begrijpelijk van het vertellen Ik heb het nu aan een deel van mijn collega's verteld, iedereen is heel blij voor ons. Fijn en inderdaad een beetje trots gevoel. Als alles morgen goed is, ga ik vrijdag al mijn collega's het nieuws vertellen, dan hebben we een etentje. Hier trouwens ook behoorlijk moe. Gisteren met mijn moeder wezen winkelen (en een leuk kleding setje voor de baby gehad), vandaag nergens puf voor. We zouden eigenlijk naar de ikea gaan, maar heel de dag beetje op de bank gehangen, tv gekeken.
Heb jij de termijnecho dan al gehad Bobbie? Heel veel succes iig bij de vk straks Anne jij ook succes met de echo, lekker van genieten 😉 Aahh, ik moet nog 2 dagen...... Ik wil ook 😅
Nou, volgens mij begint bij mij het vele plassen nu. Moest zo ontzettend nodig net, zit ik op de wc, komt er nog geen 200ml uit, terwijl ik normaal toch echt wel grote plasjes moet haha. Herkennen jullie dit?
Ik herken het wel van m'n vorige zwangerschap maar dan van de laatste 5/10 weken. Pfff moest soms 8-10 x m'n bed uit snachts voor mini plasjes 😅 Zeer vermoeiend 😁
Baby is weer goedgekeurd Hartje klopte goed, was lekker bewegelijk (zwaaide zelfs even haha). Wel 1 dag terug gezet, maar dat is niet erg want de vorige keer was ik (voor mij) redelijk onverwachts 2 dagen vooruit gezet. Uitgerekende datum staat nu op 16-08. Volgende echo is op 5 februari, voor de nekplooi meting (en ik neem aan gelijk de definitieve termijn). Anne heel veel succes met jouw echo later vandaag