♡ Augustus ♡ 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 17: ♥ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje 18: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 19: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje 21: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 22: ♥ Maani - 33 jaar - 2e kindje ♥ Jongen | ♥ Meisje | ♥ Verrassing ♡ Afspraken ♡ Januari 25: Anne Termijnecho 27: Love termijnecho 27: Maani termijnecho + Intake Februari 01: Maani Nipt test 02: Veldmuisje termijnecho 05: Bobbie combinatietest 10: Vaya vk ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d
Mooi je echo Bobbie! 😍 Weet ik een beetje wat ik kan verwachten vanavond. Ben nu op een tweeling aan het passen, de tijd vliegt voorbij maar mijn ogen liggen wel op m'n enkels nu jeeetje wat vermoeiend. Ze luisteren ook nog eens totaal niet hahahaha
Soms zijn die kleintjes enorm vermoeiend 😅 Ik ben blij dat die van mij Smiddags 2 a 3 uurtjes op bed ligt 😁 Succes nog even vandaag!
succes met oppassen ik heb beetje dilemma, ik merk net dat mijn collega die naast me zit een elecktrische sigaret rookt :O gewoon binnen... nu kan ik natuurlijk nog niet zeggen dat ik zwanger ben en liever niet heb dat hij het doet... ik weet natuurlijk ook niet hoe schadelijk die damp is, kan t op internet niet vinden
Oei, dat weet ik ook niet vaya. Lees op internet dat het RIVM nog onderzoek moet doen naar de effecten van stoffen in de uitgeademde damp op omstanders. mijn schoonzus rookt ook een elektronische sigaret in mijn bijzijn, ook tijdens de zwangerschap van m'n dochter maar dat gaat hooguit om 6a7x (5 min) in de hele zwangerschap
ik heb nu een goed alternatief bedacht, hij probeert te stoppen met roken dus dat is wel heel goed. ik neem morgen lollys voor m mee, gaat ie daar maar op zuigen haha ik heb beetje buikpijn vandaag, heel lichtjes in de verte, zal wel niks zijn maar van elke kramp schrik ik beetje
Mmm Vaya, goed in de gaten houden. Mocht het heel heftig worden & bloedverlies daarbij even contact opnemen met de vk. Maar heen bloed is goed zeggen ze altijd he 😊 Wat betreft de elektrische sigaret zou ik me niet al te veel zorgen maken. Ik heb tot in zwanger werd flink gerookt (nu niet meer) en mijn moeder rookt ook elektrisch in mijn bijzijn. Ik geloof voor diegene die erlangs zit geen risico's. Wel een goed idee hoor, die lolly's!! Stoppen is altijd beter natuurlijk
Dank je wel Anne, ik houd het zeker in de gate, het is maar heel licht dus misschien oprekken van mijn baarmoeder? als t erger wordt bel ik meteen de vk. Ja kijken of die lolly's voor hem helpen, eet ik er zelf ook 1 haha Bedankt voor de geruststelling, zo fijn om jullie te hebben! Oké beetje persoonlijk vraagje maar hoe is het met jullie libido? Bij mij nog steeds 0.0 arme vriendje haha hoop dt t met een paar weken wel terug komt en de vermoeidheid wat zakt. Wat ik heel mooi vind is dat iedereen aan wie we het hebben verteld heel emotioneel werden, zelfs collega's, zo lief!
Ahhh das inderdaad lief!! Ooit komt t goed met ons libido. Het lijkt bij mij langzaam terug te komen, maar ik sta er nog niet om te springen zeg maar.... Vind het zelf een beetje 'eng' met die beeb in de buik en dat doet ook al veel denk ik!
Die krampen komen waarschijnlijk van je baarmoeder vaya, hoort er bij en kan geen kwaad 😉 Libido is hier ook echt tot het vriespunt gedaald 😁 arme manlief. Bij dochter kwam het vanaf week 14 weer terug! Anne succes straks bij de echo!
Het was echt meer dan fantastisch. Volop beweging, super actief!! Was flink aan het zwaaien en trappelen met de voetjes hihi, ben verliefd! Ben terug gezet naar 21-08 en dit blijft ook de datum 😊
Yeeeyyy! Wat fijn!! Mooie echo! Nu lopen we gelijk hihi Thnx voor de gerustelling love! Ik denk het ook want wordt niet erger. Ik vind t ook spannend om sex te hebben... Naja komt wel weer. Doen t nog soms in t weekend want doorde weeks wil ik slaaaaaapen ga ik nu ook doen, doei meiden!
Wauw ook al zo'n mooie echo! Je ziet echt al duidelijk de armpjes en beentjes. Heb je al een nieuwe afspraak staan?
♡ Augustus ♡ 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 17: ♥ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje 18: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje 21: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 22: ♥ Maani - 33 jaar - 2e kindje ♥ Jongen | ♥ Meisje | ♥ Verrassing ♡ Afspraken ♡ Januari 27: Love termijnecho 27: Maani termijnecho + Intake Februari 01: Maani Nipt test 02: Veldmuisje termijnecho 05: Bobbie combinatietest 10: Vaya vk ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d
Ohja sorry helemaal vergeten. 12/2 controle vk 22/2 14 weken echo Misschien een beetje gek he, maar wanneer kun je nou écht blij zijn met je zwangerschap? Ik ben door sommige verhalen hier op t forum een beetje huiverig geworden met happy zijn. Maar het mini mensje was gisteren zo ontzettend druk aan het bewegen dat ik me haast niet kan voorstellen dat daar nog iets mis mee zal gaan, maar ja.... Je weet het natuurlijk nooit. Kan/durf ik me al te hechten aan dit mini mensje?
Je kan en mag nu wel blij zijn hoor anne, ik snap dat je door de verhalen huiverig geworden bent. Ik heb zelf een miskraam door gemaakt en kon eigenlijk pas vanaf de 20 weken echo genieten. Wat heerlijk dat je met 14 weken weer een echo krijgt, ik moet na de echo van morgen weer 9 weken wachten 😔
♡ Augustus ♡ 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 17: ♥ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje 18: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje 21: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 22: ♥ Maani - 33 jaar - 2e kindje ♥ Jongen | ♥ Meisje | ♥ Verrassing ♡ Afspraken ♡ Januari 27: Love termijnecho 27: Maani termijnecho + Intake Februari 01: Maani Nipt test 02: Veldmuisje termijnecho 05: Bobbie combinatietest 10: Vaya vk 12: Anne vk 22: Anne 14 weken echo maart ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d