Ik heb afgelopen maandag bloed laten prikken, en dat hoeft niet nuchter. Heb voor de zekerheid nog even op het formulier gekeken toen, er stonden 2 glucose testen. Bij 1 stond er tussen haakjes nuchter achter, en die was niet aangestreept. Ze vroegen het wel nog even voor de zekerheid, maar er werd niks over gezegd toen ik vertelde dat ik niet nuchter was. Qua namen, wij hebben nog niet echt iets. Voor een meisje vind ik het wel een stuk makkelijker dan voor een jongen. Ik slaap gelukkig echt heel goed, iets te vast soms haha. Hoef gelukkig ook niet tig keer naar de wc. Hooguit 1x, en dat is meestal rond 4u. Maar zodra ik dan mijn bed weer aanraak slaap ik weer. Heb wel sinds zondag af en toe een zeurend gevoel rond mijn rechter lies. Het is niet pijnlijk of zo, meer vergelijkbaar met spierpijn. Maak mij er verder ook geen zorgen over, maar vervelend is het wel. En ik ben ook al weken verkouden Zo, en dat was weer even genoeg geklaag
Dan ga ik er maar vanuit dat het niet nuchter hoeft, gelukkig maar want ik moet smorgens eerst wat eten voordat ik in beweging kom 😁
Pfff even een baalmomentje, net nu ik een afspraak wil maken voor de 20-weken echo heeft het echocentrum een telefoonstoring 😡
Oh dat is frustrerend. Ik ben zelf absoluut geen fan van dit soort telefoontjes plegen.. Zou er ook erg van balen, zit je je helemaal voor te bereiden, zijn ze niet bereikbaar. Hopelijk later vandaag wel Ik maak die afspraak denk ik pas na de volgende echo. (maar das over een week al, gaat snel)
Gisteren waren ze ook al niet bereikbaar 😅 Ik wil de afspraak graag op een avond en aangezien er nogal een babyboom is hier (volgens vk) kon ik maar beter gelijk bellen want ze hebben niet veel plek. En dan net nu een storing. Bobbie jij hebt volgende week de combinatietest toch? Spannend zeg, krijg je gelijk de uitslag?
5 Februari wordt de nekplooimeting gedaan ja Neem aan dat dan (12,5 week) gelijk de officiële termijn wordt bepaald. En hopelijk ook gelijk de uitslag van het bloed.
Dat hoop ik ook Bobbie anders zit je nog dagen in spanning. Dochter is een kleurplaat aan het maken voor opa en oma 😁 Bekijk bijlage 489663
Lief die tekening love! Is het nog gelukt met bellen? Ik vraag wel aasn de vk wanneer we moeten bellen
Goedemorgen dames? Hoe voelen jullie je? Hier vanmorgen het bloedprikken alweer gehad, hoefde inderdaad niet nuchter. Straks nog even een poging doen het echocentrum te bellen
Goede morgen! Fijn heb je dat ook weer gehad! ik ben ook blij dat ik er vanaf ben Hopelijk is de storing nu voorbij. Hier is een eerder kwaaltje terug gekomen... Puistjes maar op raaare plekken, op mijn borst, in mijn zij, op mijn rug. Naja in ieder geval niet in mijn gezicht haha Gister was mijn vader jarig, dus op visitie en toen was de hele familie er (vooral van zijn vrouw haar kant) en toen mocht mijn vader het vertellen, nou vol trots natuurlijk. Was heel leuk, iedereen blij! oke misschien rare vraag hoor maar wanneer beginnen je tepels te groeien? die van mij zijn best wel klein en als ik ooit borstvoeding wil geven past het nooit :O
O, puistjes. Hier ook 😔 Rug en borsten zitten er vol mee en 1 op m'n gezicht 😡 Ze zeggen dat je dan een meisje krijgt, ze pikt al jou schoonheid in 😁 Tepels groeien, geen idee eigenlijk. Volgens mij zijn die van mij nooit echt gegroeid. maar borstvoeding geven moet altijd lukken hoor, eventueel zou je een tepelhoedje kunnen gebruiken. Dochterlief heeft 4 weken borstvoeding gehad, en voor deze kleine twijfel ik nog. Ik ga sowieso niet meer live voeden, maar misschien kolven.
haha echt? nou kom maar op met die puistjes dan, ik geef met liefde mijn schoonheid aan mijn dochter hihi oh ja dat is ook zo, ik wil het wel proberen, liefst paar maanden. Waarom twijfel je nu?
Dochter was echt een huilbaby, borstvoeding viel me erg zwaar. Vooral de nachten waren killing. Na 4 weken gestopt met live voeden, wel gekolfd want ik had een grote productie. Nu wil ik dus niet meer live voeden maar misschien wel kolven en dat afwisselen met kunstvoeding. Zodat beeb wel de antistoffen e.d. Binnen krijgt maar ik de beeb ook eens een nachtje kan uitbesteden aan papa 😁
oh ja snap ik helemaal! ik denk dat je toch per baby moet kijken en het pas kan aanvoelen als de kleine er eenmaal is. vriendinnetje had moeite met de productie, baby continu huilen, moest ze maar om t 1,5 uur gaan voeden maar ze werd helemaal gek. toen na een week over p kunstvoeding en baby is tevreden en huilt niet meer veel. We zien het wel toch? de intentie is goed
Jahoor, en de meeste mama's die met borstvoeding beginnen geven toch wel gauw een tijdje borstvoeding. Dochterlief vroeg ook de eerste weken om de 2 uur voeding, half uur drinken en dan snachts een uur bezig om haar in slaap te krijgen. Dan konden we een halfuurtje slapen en dan melde mevrouw haar weer voor een voeding, slopend was dat 🙈
Hier zijn mijn tepels (die normaal gesproken iniminie zijn (heb cupje AA)) al explosief gegroeid. Hier zou een baby al wat mee kunnen, maar uit ervaring met mijn eerste weet ik dat ze zelfs nog wat groter worden. Ik ga graag weer bv geven, heb het bij mijn zoontje ook een jaar gedaan en vond het heel fijn en natuurlijk om te doen. Het liep ook als een trein. Wel een tip... ik heb een avond over borstvoeding gevolgd van te voren en dat is echt een aanrader. Je krijgt dan ook een naslagwerk mee en dat is ook prettig wanneer je te maken krijgt met een ontstoken tepel of enorme stuwing. En alvast een goede tip bij ontstoken tepel is hem in masseren met... je eigen borstvoeding! Idem met ontstoken oogjes van de baby... gewoon wat borstvoeding in druppelen. Medicatie vanuit moeder natuur zelf
ooh ja dat geloof ik zeker! ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat straks Ik hoop dat t met Maani een beetje oke gaat trouwens