Net de kids van manlief verteld dat we weer zwanger zijn, kijken ons vreemd aan en het enige wat ze uit konden brengen was "ALWEER?" 😂😂😂
Thnx voor je aanvulling love! Wij wonen gelijkvloers dus dat scheelt 😁 Wat een prachtige reactie van de kids 😂
Wij hebben ook een tijdje gelijkvloers gewoond, heerlijk 😃 De kinderen beginnen nu wat enthousiast te worden, ze willen nu graag weten hoe baby's nou in de buik komen 😅 Dat wordt morgen een leuk gesprekje tijdens de koffie 😁
Hahahaha heerlijk die reacties inderdaad! Heel veel succes met je uitleg morgen, hoe oud zijn de kids?
Goede morgen meiden! Dat wordt leuk love! Hahahah blijft een leuk ongemakkelijk gesprek 😂😂 Hoe gaat het met jullie? Ik ben gewoon iets minder moe 😱 Oh en ik moet iets toegeven, ik heb net op een kledingkast en 2 commodes geboden 😇 man wat begint t ineens te kriebelen allemaal
Heerlijk toch om op spulletjes te bieden 😍 Ik zou ook het liefst alles al te kopen maar ik próbeer me nog even te beheersen hahaha. (Heb al een pak pampers en wieglakentje/deken gekocht). Hier gaat het echt niet best. Nog steeds snot verkouden, waardoor ik nauwelijks kan slapen. Hoop echt dat ik snel weer een beetje kan ademen..
Oh Anne wat k*t hoop dat t snel wegtrekt en dat je beetje kan slapen! Ooohhh jij hebt ook al wat gekocht 😂 ik dacht ach bieden kan geen kwaad, als ik t mag halen hebben we het voor een prikkie en zo niet is het ook goed. Love heb je HET gesprek al met de kids gehad hihi
Beterschap Anne, erg vervelend Hier ook al een hele tijd aan het snotteren, maar gelukkig niet zo erg dat ik er wakker van lig. Hopelijk is het snel weer over. Fijn Vaya, dat je wat minder moe bent En hier ook steeds meer kriebels om spulletjes te kopen. Heb alleen wat kleertjes. Vrijdag avond heb ik het aan al mijn collega's verteld (deel wist het al). Iedereen is erg blij voor ons Was wel even spannend, want ik hou er helemaal niet van om zoveel aandacht te krijgen, haha. Ook gisteren weer mensen verteld, mijn zwager en schoonzus. Ook hun vinden het erg leuk. Gisteren ook nog even met moeders naar de Prenatal gegaan, om de blije doos op te halen. Zitten leuke dingen in: verpakking pampers, speentje, flesje, sudocreme, sokjes, blikje bier en een scheermes. En nog wat proefverpakkingen en kortingsbonnen.
HET gesprek hebben we gisteren gehad 😁 Verbazingwekkend hoeveel die kids al weten 😅 Gisteren ook mijn ouders, broers en zussen op de hoogte gesteld en net manlief z'n ouders. Iedereen weet het nu.
Fijn he als iedereen het dan eindelijk weet. Hoef je niet meer na te denken over wat je zegt haha. Fijne zondag allemaal
Ha allemaal, Wij gaan het a.s. zaterdag aan de broers/zussen en oma manlief en mijn opa vertellen. Ben ik op een dag na 12 weken en heb ik de termijnecho van 2 febr gehad. Wanneer png krijg je de mail van Prenatal? Heb nog niets gezien en moet toevallig morgen naar de stad. Had ik het meteen goed kunnen combineren. Enne meiden voor de babyuitzet... Vergeet ook niet om voor je kinderwagen ook een dekentje, 2 lakentjes en 2 hoeslakentjes te kopen! En nog een tip... Leg in het begin gewoon standaard een dubbelgevouwen hydrofiel onder het hoofdje. Heb je meteen de eerste vlekken opgevangen in geval van spugen 😊.
Veldmuisje: bedoel je de e-mail voor de blije doos? Ik heb deze de 19e gehad, ongeveer een maand na het aanmelden. Sneller dan ik had verwacht
Ik heb de mail ook nog niet gehad hoor 😉 Hoeslaken heb ik niet voor de kinderwagen, ik gebruik een aankleedkussenhoes. Die vond ik iets strakker aansluiten 😁
Dames met een tweede kindje (Claudia / veldmuisje) kunnen jullie je baarmoeder al voelen? Ik schrok vanmorgen nogal omdat mijn baarmoeder nu al halverwege schaambeen/navel zit 😨 Nu weet ik dat het met een tweede sneller gaat maar staat hij bij jullie ook al zo hoog?
Ik denk dat hij wel te voelen is, maar ven even kwijt hoe ik dat ook alweer voel. Morgen weet ik hopelijk meer. Ik ben nog niet dikker maar heb onderin een minieheuveltje. Dat zal de baarmoeder wel zijn, maar de buik er omheen groeit nog niet echt. Mensjes met tweede kindje (waaronder ik dus) moeten/willen jullie nu nog dingen aanschaffen of evt vervangen? Wij willen al kraamcadeau vh geld ouders (als het zover is dan) een complete stokke triptrap kopen. We hadden nu een tweedehands kinderstoel en die is erg groot. Voor zoon nu een juniorstoel bij de Ikea gehaald. En misschien dat we een andere (tweedehands) box doen. Verder probeer ik alvast wat leuke kleine meidenpakjes te scoren (maat 50). Voor als het een meisje is (we houden het het nml verrassing). Dan heb ik dat in ieder geval. Als het dan uiteindelijk een jongen is, gebruik ik dat gewoon als kraamcadeautjes. En oja.. ik heb ook al drie dezelfde knuffels gekocht en wil dat als dé knuffel maken. Dan kan ik ze met regelmaat wassen. Heb ik bij de eerste ook gedaan.
goede morgen meiden! ik heb sinds een week of 2 behoorlijk last van mijn rug, links aan de onderkant, herkent iemand dit? vooral als ik opsta als ik een tijdje heb gezeten.
Vaya, ik heb dat aan de rechterkant van mijn onderrug (bekken). Ook af en toe het gevoel dat er een zenuw bekneld zit. Doof gevoel rechter been en uitstralingen. Erg vervelend!! Loop ervoor bij de fysio
Ik wil sowieso nog een wiegje aanschaffen, die hebben we bij de eerste niet gebruikt. Qua grote dingen is alles nog zo goed als nieuw dus dat gaat zeker hergebruikt worden. En als het geslacht bekend is kleding kopen natuurlijk 😃 Baarmoeder voel ik als ik vanaf m'n navel naar beneden ga en dan met m'n vingers drukken (hmm staat er wat vreemd uitgelegd) dan zit hij hier al best hoog. Bij dochterlief zat hij rond 20 weken nog ruim onder m'n navel. Vaya dat kan je bekken zijn, alles wordt weker en dan kun je daar last van krijgen. Eventueel kun je net als Anne naar een (bekken)fysiotherapeut gaan.