Goedemiddag dames! Vandaag aan t werk. Kom even tussendoor hallo zeggen! Wennie, gefeliciteerd met je dochter! hieperdepiep hoera!! Vaya en Cilla, enjoy your weekend! Overige dames, hoop dat jullie je allemaal goed voelen vandaag! spreek jullie later weer! Kus
Hai meiden, Wennie gefeliciteerd! We hebben weekend ik heb zelfs vakantie. Zijn jullie ook zo emotioneel?? Hier echt dramatisch.
Emotioneel.. met vlagen. Kan wel minder hebben, merk ik. En moe, moe en moe... hebben jullie dat ook? Oh, wat ben ik telkens moe (en met regelmaat misselijk). Fijn weekend!
Thanks meiden. @claudia, hahaha emotioneel? Nee hoor, zat vanmiddag een tekenfilm!! te kijken met mijn dochtertje en kreeg gewoon een brok in me keel Whahaha *schaam* @veldmuisje, dat ik minder kan hebben merk ik ook wel, maar komt denk ik ook vooral door de vermoeidheid. Liefst lig ik echt de hele dag op de bank. Na het eten vak ik meteen in slaap als ik de kans krijg en moet me er echt toe zetten om iets gedaan te krijgen. Pfff @love, blijft de slijm nog steeds aanhouden? Ik heb vandaag iets minder last van "mijn brok" in me keel. Ben zo onzeker merk ik, wat ik helemaal niet van mezelf herken. Als ik een steekje voel ben ik bang dat het niet goed zit, als ik iets minder "misselijk" ben, twijfel ik.... En dan ben ik ergens super blij als me dochtertje lomp tegen mijn borsten aanstoot. Die doen nl wel echt pijn. Hahahah hormonen en de touwtjes uit handen moeten geven....ídeale combinatie
@wennie87.. grappig.. onze zoon en dochter zijn denk ik ongeveer even oud en wij zijn zelf ook van hetzelfde geboortejaar. Leuk!
Oh wat leuk! Was me nog niet eens opgevallen. Haha Maar jou zoon is van mei zie ik. Dus die zal dan al naar school gaan als de kleine wordt geboren? (Buiten de vakantie uiteraard) Mijn dochtertje zal nog thuis zijn dan. Ben jij ook zo enorm benieuwd hoe dat de kleintjes zullen reageren om grote broer/ zus te worden. Ik denk dat mijn dochtertje echt overal mee zou willen mee helpen. Dat wil ze nu ook. Of het nu gaat dat me man aan het klussen is, boodschappen of poetsen....als ze maar kan helpen. Wordt nog wat denk ik 😉
Klopt. We zijn toevallig gisteren bij zn nieuwe school wezen kijken. Na zijn verjaardag in mei laten wij hem tien wenmomenten (ocht of mi) tot aan de zomervakantie meedraaien. Na de zomervakantie start hij dan in groep 1. Eén nadeel.. uitgerekede datum en start school vallen redelijk samen. Hmmm.. komt tijd komt raad. Nog niet echt aan hem verteld. Grote kans dat hij het vervolgens heel onschuldig aan de familie verklapt Ja leuk hé.. dat meehelpen. Zal straks met de baby ook wel zo zijn. En alles nadoen denk ik. Deed ik tenminste wel toen ik op driejarige leeftijd een broertje kreeg 😊
Ik wens jullie allemaal een fijne dag vandaag! Ik ga nu werkelijk doooodmoe mijn bed in na het werk, jeetje wat is nachtdienst en zwanger zijn enorm zwaar...... Na de 12 weken hoef het gelukkig niet meer, even doorbijten 😲
@ veldmuisje, zo is het maar net....wie dan leeft, wie dan zorgt. Zal vast allemaal goedkomen. Wij hebben het ons dochtertje ook niet verteld. Vandaag een huis vol visite voor haar verjaardag, zie het al helemaal voor me dat zij dan iedereen wel even verteld dat "mama een baby in de bui heeft". @anne, ik hoop dat je heerlijk kunt slapen en kunt bijtanken meid. Nog een paar weekjes doorbijten en dan lekker elke nacht in je bed duiken hoor. Hier lijkt het wel of ik ook nachtdiensten draai. Normaal gesproken slaap ik de nachten als een os en je kunt een kanon afschieten, maar ik wordt nergens wakker van. Behalve als me dochtertje wakker is (heel typisch) Maar nu......ik ben echt elke nacht minimaal 2/3 keer wakker. Dus uitgerust wakker worden zit er niet in. Nog meer die nu al zo vroeg, zo vaak wakker worden 's nachts?
En ik ben zo ook de hele middag weg en aangezien ik de laatste tijd 's avonds doodop ben... Ben ik wellicht ook wat stilletjes vandaag. Fijne dag en/of fijn weekend (weg)! Xx
Haha ja idd druk weekend weer. Ga nu naar het ziekenhuis mijn tante is opgenomen met een longontsteking. Straks weer nachtdienst. Krijg morgenvroeg lekker 1.5 week vakantie 😃! En ga morgen naar de Ahoy in Rotterdam naar het kerstconcert van Nick en Simon haha. Gewonnen bij de postcodeloterij
Fijn weekend meiden Vandaag kerstcadeaus geshopt. Ik had bij de action trouwens van die plastic kerstballen gekocht, daar kunnen twee foto's in super leuk.
Pff ik weet echt ff niet wat ik moet. Sinds 2 dagen is de vermoeidheid echt vreselijk aanwezig! Afgelopen nacht gewerkt, vandaag helaas om half 2 alweer wakker en niet meer kunnen slapen 😟 En nou moet ik dus nog een nacht, hoe sla je je hier doorheen? Toegeven aan de slaap kan echt niet vannacht!
Goedemorgen! @ Anne, heb je je nachtdienst een beetje doorstaan? Hier gisteren ook heel druk gehad met de verjaardag vieren van me dochtertje. Pfff was kápot nadien. Gelukkig wel heel de nacht weer eens doorgeslapen en me dochtertje pas om 8:00 wakker. Was de afgelopen dagen eerder rond 6:30. Nog steeds heel moe, maar hier al blij mee. Volgens mij heeft 1 vriendin wel een klein vermoeden. Weet niet waarom, maar leek zoiets te merken. Ze sprak me vandeweek ook nog wel even, of het allemaal wel goed met me ging Verder vond ik het wel heel lastig om mijn mond te houden. Hahaha Hier vandaag lekker bijkomen en mijn dochtertje hoeft zich vast ook niet te vervelen, zo verwend. Iedereen een hele fijne zondag! Xxx