Veldmuisje: Super fijn dat de echo goed was Hoe is het met de rest? Hier is de vermoeidheid redelijk weg, maar ik word echt gek van de hoofdpijn. Gisteren de hele dag door Uiteindelijk hield ik het niet meer, paracetamol gepakt.. Werkte helaas maar een uurtje of zo. Lekker vroeg naar bed gegaan, en het is al wat minder. Maar het zit er nog wel. Ik heb trouwens vanavond ook een afspraak bij de VK, helemaal vergeten te vermelden Kort afpraakje, voornamelijk luisteren naar het hartje (voor het eerst!).
Bobbie wat leuk ik ook! Wat vervelend van die hoofdpijn! drink je wel genoeg? Ik had gister echt een goede dag qua energie! zelfs na mijn paard voelde ik me nog goed! viel wel om kwart voor 10 op de bank in slaap maar he toch vooruitgang Vandaag gaat het ook tot nu toe goed!
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen | ♥ Meisje | ♥ Verrassing ♡ Afspraken ♡ Februari 10: Bobbie vk controle 10: Vaya vk controle 12: Anne vk controle 22: Anne 14 weken echo 22: Claudia vk controle 25: Love vk controle 27: Vaya geslachtsbepaling maart 16: veldmuisje vk controle 26: Bobbie 20 weken echo 31: veldmuisje 20 weken echo 31: Love 20 weken echo ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d | Maani 10w2d
Wat fijn veldmuis! Leuk he die woezel en PiP doos. Ik heb ook een woezel en PiP koffertje gekregen. Ik heb helaas nog steeds last van flinke vermoeidheid, kom er maar niet vanaf... Hoop dat het snel beter gaat! Al ben ik er van overtuigd dat steeds om 7 uur beginnen smorgens er ook niet aan mee werkt grrrr vanavond maar lekker vroeg slapen!! Balen van je hoofdpijn Bobbie, hoop dat het snel zakt!
Wat ik me kan herinneren bij mijn eerste wel. Gewoon met zo'n apparaatje op je buik. Nu bij de echo heb ik het speciaal even gevraagd en het was gelukkig al te horen.
Ze luisteren elke controle naar het hartje (met de doptone idd) , ze meten elke keer je bloeddruk en ze voelen naar de stand van je baarmoeder 😉 Bij onze praktijk wordt er ook elke controle gewogen maar dat is niet standaard omdat veel vrouwen een angst voor de weegschaal hebben 😁 Woezel en Pip koffertje had ik ook, erg leuk
Ahhhh thanks! Ik ben benieuwd of ze mijn baarmoeder kunnen voelen. Heb best wel een buikje nu. Maar ik weer echt niet wat ik waar precies zou moeten voelen hahah
Zullen we foto's van onze buikjes plaatsen? ^^ vind het leuk om het verschil een beetje te zien. hebben jullie echt zin in iets qua eten? ik heb 2 dingen die maar blijven zweven in mijn hoofd (maar deden ze ook al voor de zwangerschap): marsepeinenslagroomtaartje en shoarma :O
Je baarmoeder zit nu net achter of net boven je schaambeen, zelf voelen is erg moeilijk als je het niet weet. De vk wil het vast wel laten zien hoe het moet 😉 Hier nog steeds zin in vet eten 😅 Moet me echt in houden wat betreft patat pizza Mac Subway shoarma Buikje zal ik vanavond wel ff plaatsen 😉 Wij jonge ouders heeft net gemaild, ik mag de box tot 2 weken later ophalen 🙈 Ik ga ze morgen wel ff bellen.
jeeej voor zin in vet eten!!! hier ook! Vanavond pasta, dat is ook wel een lekkere maar salades geven geeen voldoening haha ik zal vanavond ook wel foto plaatsen, ben benieuwd of je verschil ziet haha hmm vreemd, bij de Ouders van nu box krijg je vanzelf een nieuwe ophaalkaart als je hem niet hebt opgehaald.
Heb snel ff een fotootje gemaakt, let niet op de was 😅 Loop nogal wat achter na m'n dipje vorige week ☺️ Bekijk bijlage 491145 Oeps, zie net dat het 12w5d moet zijn 😁
Vanavond eten we wraps (zoals die van de Mac 😁 ) afgelopen weekend al zelfgemaakte pizza gehad heerlijk! Vrijdag hebben we een wedstrijd van bonusdochter en daarna door naar de Mac 🙈
Ow wauw! heel mooi buikje! heel anders al dan die van mij oooh wat een geluk met al dat lekkere eten hihi
Hier mijn buik foto. Ik vind het gek dat ik nu al zon buik heb. Krijg ook regelmatig de vraag of het er niet 2 zijn. Foto even vanaf mijn camera gemaakt vandaar niet zo scherp
Mooi buikje anne! Duidelijk verschil al zeg! Net contact gehad met WIJ. Als ik naar de prenatal ga kan ik weer telefonisch contact met ze opnemen dan sturen ze mij een nieuwe kaart 😁