Ja he hihi 😍 Net het hartje gehoord, het ging zo snel maar wat er dan met je gebeurd is onbeschrijfelijk. Je voelt nu al de liefde Alles was goed gelukkig! 9 maart weer bij de verloskundige 31 maar 19 weken echo
Zo, ik ben ook weer terug van de verloskundige. Bloeddruk was goed (deed wel pijn, haha), hartje geluisterd klopte goed, was ook vlot gevonden. Blijkbaar kon ze de baarmoeder ook goed voelen (ik zou het zo niet kunnen voelen denk ik). Ook bloed uitslagen waren allemaal goed, zelfs ijzer (ik eet geen vlees, dus verwachtte eigenlijk dat die wat laag was). Ook heb ik geen antistoffen voor toxoplasmose. Dit had ik aangevraagd omdat ik met dieren werk, en zelf 2 katten heb. Nu betekend dat dus dat vriendje de bak moet blijven doen. Had deze uitslag eigenlijk niet verwacht, collega's hadden allemaal antistoffen. Nieuwe afspraak staat voor 9 mrt, in de ochtend. Heb ook een goodiebag gekregen, helaas geen woezel en pip koffertje Love; fijn dat ze er niet zo moeilijk over doen. Hier zit gelukkig een prenatal redelijk in de buurt, heb het laatst gecombineerd met een bezoekje aan de Ikea, aangezien die tegenover zit. Vaya: Mooi dat ook bij jou alles goed gekeurd is
Oh, vergeten. 1 ding was er wel uit gekomen bij het bloed onderzoek. Blijkbaar ben ik Rhesus C negatief, wat wil zeggen dat ik met 27 weken een extra bloedonderzoek moet laten uitvoeren. Ahh, nog wat vergeten.. Maar even wijzigen. Jullie buikjes!! Wat super leuk om te zien, echt mooi. Ik ga nog geen foto maken, want ondanks dat ik wel merk dat de buik wat boller wordt, is het voornamelijk vet dat je aan de buitenkant ziet
Hier ook rhesus C negatief 😉 Niks om je zorgen over te maken, de kans is erg klein dat je antistoffen aan gaat maken.
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen | ♥ Meisje | ♥ Verrassing ♡ Afspraken ♡ Februari 12: Anne vk controle 22: Anne 14 weken echo 22: Claudia vk controle 25: Love vk controle 27: Vaya geslachtsbepaling maart 09: Vaya vk controle 09: Bobbie vk controle 16: veldmuisje vk controle 26: Bobbie 20 weken echo 31: veldmuisje 20 weken echo 31: Love 20 weken echo 31: Vaya 20 weken echo ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d | Maani 10w2d
Hoi, Leuk! Ik ga zsm ook een buikfoto plaatsen (heb alleen nog geen buik) Hier heb ik, qua eten, een sinaasappelsap-tik. Ik meng het half met water en doe er dan schijfjes gember bij. Dat breng ik aan de kook en dan drink ik het als thee. Zo lekker! En meteen goed tegen de misselijkheid (gember dan).
Bij mij ook vooral vet hoor Bobbie, baarmoeder kwam maar net boven schaambeen uit. Fijn dat alles goed is!
Ik moet nog 2 weekjes tot m'n controle, ben wel erg benieuwd of ik mijn baarmoeder goed voel want volgens mij ligt hij vrij hoog. Hier is het wel een en al baby/darmen buik, normaal zeer slank (eigenlijk te slank). Bij m'n dochter uiteindelijk een heel bescheiden buikje gehad, hopelijk nu weer. Zal zo ff een buikfotootje zoeken
Wat een mooi verschil love! Je ziet dat je buik van 13 weken nog niet met je baby is gevuld, het heeft een andere vorm. Heel mooi! 😍
Goede morgen allemaal! Veldmuisje zie nu je berichtje pas, je bent echt lekker slank! wat vinden jullie hiervan? mij lijkt t wel wat Chicco Next 2 Me Crib | Chicco Next 2 Me Crib | Baby-Dump
oh jeej! ja lijkt me heel fijn wiegje! alle meiden hier op werk zeggen ook al dat ze die hadden willen hebben