Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    En nu is al dat vocht weg dus?
    Bizar...

Hier begint het oprekken denk ik. Voel me al dagen zo plof van onderen. Valt mee in werkelijkheid, maar betekent wel dat er van binnen het een en ander gaande is. Misselijkheid lijkt soms iets minder te worden. Mag onderhand eens tijd worden. 't Is nog niet weg hoor, maar heb er niet constant meer last van lijkt wel (maar laat ik nog even niet te vroeg juichen). Moeheid misschien een tikkie minder, maar ben nog steeds vrij moe. Vooral 's avonds. Herkenbaar?

Love en Vaya... sterkte!

2. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Veldmuisje, ik weet t anders ook niet. Voel wel ook af en toe licht kramp dus baarmoeder zal nog wel groeien.

Jou misselijkheid mag ook wel eens wegtrekken zeg... is nou wel genoeg geweest 😘

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Harde buiken kunnen idd een teken zijn van stress. Bij mij komt het waarschijnlijk door een gevoelige baarmoeder. Bij m'n vorige zwangerschap heb ik vanaf 28/29 weken dagelijks veel pijnlijke harde buiken gehad helaas (vanaf week 22 al gewone harde buiken) nu dus nog eerder, er is alleen niet zo veel aan te doen 😔

4. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Wat balen love! Hopelijk blijft t wel bij af en toev😘

Veldmuisje ik had denk ik verkeerd gekeken 😁 buikje is t zelfde maar voel me gewoon minder opgeblazen

5. Love1990

veldmuisje ik had jou berichtje helemaal gemist 🙈 Ik ben savonds ook op hoor, overdag gelukkig niet meer zo moe.

6. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Meiden help! Ik heb geboden op een compleet kamertje en mijn bod is geaccepteerd.

150 euro voor een een schattig kamertje 😱 is dit oké? Ik kan er zelfs nog een aerosleep matras bijkrijgen. Hij heeft misschien hier en daar een likje verf nodig maar hij is zo schattig!

7. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Dat is idd geen geld!

8. Love1990

Dat is echt een heel mooi prijsje vaya, als hij er echt zo goed uit ziet als ze beloven dan zou ik het zeker doen!

9. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    We gaan zaterdag kijken, likje verf vind ik alleen maar leuk. Ben benieuwd ben namelijk wel al overboden...

10. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Idd een hele mooie prijs Vaya, en als je het zelf nog wat kan 'opknappen' kun je er je eigen touch nog aan geven, leuk!!

Bij mij begint alles ook langzaam te groeien daar binnen. Ik moest vanmorgen niezen en dat voelde ik me toch onderin m'n buik. Flinke steek...

11. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden

Even een berichtje van mij! ik schaam me dat ik niks meer heb laten horen. sorry! Zat in een achtbaan... na het horen dat hartje gestopt was moest ik een week erna een curretage, pff pijnlijk!! Na mijn curretage ging het redelijk totaal geen bloedverlies. Dat weekend kreeg ik enorme krampen en bloedverlies. Op maandag weer naar ziekenhuis en bleken er nog twee grote resten te zitten.... Veel pijn gehad. Nu gaat het gelukkig wat beter allemaal. Ik lees af en toe mee! wat een mooie buikjes allemaal!!

Geniet allemaal van je zwangerschap.. Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik af en toe mee lees...

Heel veel liefs Cilla

12. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Niks te schamen. Jij hebt ontzettend veel te verduren gehad. Wat heftig allemaal. Ondanks ons geluk wil ik je ontzettend veel sterkte in alles toewensen. En doe gewoon waar jij je goed bij voelt.. XX

13. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Cilla wat fijn van je te horen! Ook van mij heel veel sterkte. Hoe gaat t met je? Als je mee wilt lezen gewoon lekker doen 😘

We gaan t kamertje toch niet nemen, is gewoon te vroeg.

14. Love1990

Ja, dat zijn de banden ☺️ Die kunnen behoorlijk pijnlijk zijn met niezen.

15. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Hallo allemaal :) Paar dagen alleen gelezen. Alles goed met iedereen?

Cilla wat lief dat je ons nog een berichtje stuurt, fijn :) Wel heftig hoe het is gegaan, gelukkig nu weer beter.

Hier gaat het redelijk oke. Eerder deze week een verkeerde beweging gemaakt, waardoor mijn rug redelijk pijn doet. En nog steeds af en toe behoorlijk hoofdpijn. Maar verder mag ik niet klagen.

16. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Hier even een niet zo lekker dagje. Misselijk (geweest) en erg moe en slap..

17. Love1990

Oh Cilla sorry sorry sorry, ik heb je berichtje helemaal gemist. Wat een emotionele achtbaan voor jullie. Ik wil je nogmaals veel sterkte wensen. En blijf gerust meelezen hoor 😉

Vaya, kan me voorstellen dat je het nog wat te vroeg vindt.

Bobbie goed om weer wat van je te horen, vervelend dat je zo'n last van je rug hebt. Maar lekker rustig aan doen als dat lukt.

Veldmuisje bleh, jij ook maar goed je rust nemen. Hopelijk wordt het bij jou snel beter.

Hier, veel pijn 😔 Ik heb donderdag weer een afspraak bij de vk, dan ga ik het ook weer even aankaarten want dit gaat niet goed hier. Het zijn nu echt harde buiken, ongeveer 3 a 4 per dag soms iets meer. De harde buiken zelf doen geen pijn maar er tussendoor wel een erg gevoelige en pijnlijke buik.

18. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Wat akelig zeg die harde buiken love. En zo vroeg al pfff. Ben benieuwd donderdag.

Lieve Cilla, wat fijn dat je van jezelf laat horen. Fijn als je mee blijft lezen!

Vk belde gisteren -vond ik al gek- bloeduitslagen waren niet helemaal lekker. Mijn MCV blijkt verhoogd. Heb gisteren meteen bloed moeten laten prikken op vitamine B12 & foliumzuur.
    Kan zijn dat een van deze 2 te laag zijn en daardoor de mcv is verhoogd.
    (zou mijn vermoeidheid wel verklaren dan).
    Maandag of dinsdag de uitslag, ben benieuwd!

19. Love1990

Spannend Anne, zou idd de vermoeidheid verklaren.

Ik lig met de Zensy in bed, gelukkig is manlief aankomende week vrij en kan ik lekker rustig aan doen.

20. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Goede morgen meiden!

Bobbie, wat balen van je rug! Hopelijk gaat t snel beter!

Veldmuisje ook een mindere dag :( dikke knuf en hopelijk voel je je vandaag al iets beter

Love wat balen van die harde buiken! Hopelijk kan de verloskundige je helpen, kan me voorstellen dat t nu echt niet fijn is.

Anne wat is mcv? En kun je er iets tegen doen?

Hier gaat t gelukkig Weer beter, gister goede dag gehad en meteen teveel gedaan natuurlijk...
    We hebben nieuwe onderburen en hun kleine slaapt recht onder ons, deze gaat nogal vaak jengelen en schreeuwen.... Heb t idee dat ouders erg lang wachten tot ze er naartoe gaan. Maar goed moeilijk inschatten vanaf mijn huis natuurlijk. Vannacht maar met oordoppen slapen :)

Oja en 14 weken vandaag jeeejjj! Gaat zo super snel :O

Deel Deze Pagina