Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oohja, ook nog testje gedaan (de laatste die ik had) ;)
    Test streep werd meteen donkerder als controlestreep.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,8 KB
      Weergaven:
      0
  2. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Mooie test Wennie :) Verkleurde die ook al gelijk bij het verlopen/nat worden van het venster? Dat had ik afgelopen vrijdag wel.

3. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja met het indruppelen, werd de streep echt metéén zichtbaar:)

4. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Mooie test wennie!

T is hier vrij rustig he dames. Ik heb de afgelopen twee dagen gewerkt en was in de avond ook druk met van alles.
    Ik dacht heb vast heel wat bij te lezen! Maar er is weinig gekletst!
    Iedereen druk bezig met voorbereidingen van de feestdagen?

Ik ben echt al aan t aftellen naar die eerste echo! 😁☺️

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Goedemorgen dames, hier ook erg druk. Bonuskindjes zijn er dit weekend ook. Onze dochter heeft vannacht voor het eerst echt goed geslapen, en zelfs uitgeslapen tot half 9 😁

6. Love1990

Wat een rust hier 😁 Hoe voelen jullie je dames? Veldmuisje hoe gaat het met jou misselijkheid?

7. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Wennie wat een mooie test!

Het is echt rustig he? Wij zijn heerlijk in Duitsland, morgen weer naar huis. Ik ben na een dag lopen wel echt helemaal op, vraag me af of het al met de zwangerschap te maken kan hebben.

Ik voel me nog steeds prima! Niet misselijk of iets. Wel iets gevoeligere borsten nu :)

8. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @vaya, geniet nog maar lekker in Duitsland. Zal vast mooi zijn nu ook met de kerst sferen.

@love, hier vanavond echt drama. Super emo (geen idee waarom)
    En klachten wordt ik even helemaal niet goed van.
    Onderrug, borsten en als ik moet hoesten van die gemene steken in me liezen. Verder ben ik echt zó misselijk.....lijkt of ik moet overgeven, maar komt maar niet, zeg maar.

Pfff wordt echt even gek van mezelf, omdat ik niet eens weet of ik moet liggen, lopen of zitten.
    En tegelijkertijd zo ontzettend veel angst op herhaling van vorige zwangerschap.

Dadelijk maar naar bed denk ik 😉

Hoe voel jij jezelf?

9. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ik heb nu pas weer tijd om te reageren, de nachtdienst was vreselijk, echt waar. Flink zitten knikkebollen op tijden dat het rustig was en om 7uur als een zombie naar huis gegaan. Gelukkig wel lekker kunnen slapen, en nu net thuis van een concert dus ben nu weer gaar haha!

Hoop dat je kunt slapen wennie
    Doe rustig aan en zorg goed voor jezelf.

Ik heb nu ook sinds 2 dagen iets gevoeligere borsten, verder alleen moe maar dat was al duidelijk haha

Slaap lekker allemaal!

10. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ik ben helaas vreselijk misselijk 😩

11. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    he bah veldmuisje.. hoop dat het nu goed gaat met je.
    ik ben gister terug gekomen van Duitsland en ben helemaal op. ook vreselijke pijn in mijn liezen. Bij mijn laatste zwangerschap heel veel last van mijn bekken gehad. Kan dat nu al?

12. Love1990

Goedemorgen dames ☀️

Ah veldmuisje 😔 Pas goed op jezelf he, anders misschien even langs de huisarts?

Anne zware nachtdiensten gehad dus, vandaag maar even lekker rustig aan 😉

Wennie jij ook lekker rustig aan doen he ;) was jij bij je vorige zwangerschap ook veel misselijk? Ik heb nog nergens last van, ben bijna in staat nog een test te doen want ik voel me totaal niet zwanger.

Vaya heerlijk een weekendje weg, geniet nog maar lekker. Goede reis terug vandaag

13. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ik wil van de week bij De Tuinen gembercapsules en valeriaan halen. Hopelijk slaap ik dan beter en is de misselijkheid ook wat minder. Ik had het bij de vorige zwangerschap ook, alleen toen had ik niet zo'n nare hoofdpijn continu. Ik gebruik daarvoor zo af en toe paracetamol (dat mag tijdens zwangerschap). Maar te veel wil je daar ook niet van nemen. Ben nu al wel ruim een kilo afgevallen. Gelukkig neemt in zo'n geval de baby wat het nodig heeft, dat scheelt.

14. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @anne, nu maar eens heerlijk bijkomen dan. Staan er nog veel nachten op de planning de komende tijd? Anders misschien kijken of je ze kunt ruilen?

@veldmuisje, wat balen dat je vannacht zo misselijk was. Is het nu een beetje gezakt?

@cilla, volgens mij kan dat weer heel snel opspelen hoor, die bekkenpijn. Zelf merk ik dat bijv aan me rug ook.
    Hebben jullie het leuk gehad verder?

@love, de vorige zwangerschap was een drama. Ik was 6/7 weken wn ging al aangepaste tijden werken omdat het niet anders ging door de misselijkheid. Dat werd toen extra aangepast met andere werkzaamheden en uiteindelijk met 11 wkn thuis komen te zitten en hele zwangerschap niet meer gewerkt. Had last van hyperemesis gravidarum. Dwz alleen maar overgeven overgeven overgeven. 24 uur per dag en na elk beetje wat ik at of dronk.
    Dus was ook in het ziekenhuis een opname om een beetje aan te sterken.

Deze keer (nog) geen last van braken, maar wel van die ellendige misselijkheid. Heb nu soms het gevoel dat als ik maar kon braken, ik er dan wellicht even vanaf zou zijn.

Hoe voel jij je? Druk weekend achter de rug met de kids?
    Zijn zij er om het weekend?

15. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ben nu vooral superslap. Probeer wel een beetje aan de gang te blijven en wat in huis te werken

16. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Bah veldmuis, dat is echt niet leuk. Hoop dat je toch aan je rust toe komt!
    Ik heb nu vakantie wennie, heb 1 januari 3 nachtjes en dan in februari nog een keer. Vanaf maart ga ik ze zoiezo niet meer werken aangezien het vanaf de 12 weken niet meer hoef volgens cao

17. Love1990

WennieDe kindjes zijn hier elk weekend, Nu een weekje bij hun mama en daarna een week bij ons. De feestendagen gaan om en om, dit jaar hebben we ze met oud en nieuw en volgend jaar met kerst.

Ik voel me dus nog steeds niet zwanger, en daar begin ik me wel wat zorgen over te maken. Bij m'n vorige zwangerschap had ik wel wat kleine klachten als moeheid en gevoelige borsten, veranderende smaak enzo.

18. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Je hoeft ook niet altijd wat te voelen toch? Jouw slijmproductie is bijv wel weer een teken van een meer doorbloede vagina wat een typische zwangerschapsklacht is.
    Je hoeft ook niet echt jaloers op mij te zijn. Ik hoop dat ik de feestdagen nog een beetje heelhuids doorkom zonder dat men het doorheeft :$

19. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ja, dat is natuurlijk ook iets veldmuisje, hoop dat het niet gaat door schemeren.
    Ah love, maak je geen zorgen. Misschien komen er nog wel klachten, misschien ook wel niet. Probeer te genieten xx

20. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Ook hier even laten zien wat wij aan de toekomstige grootouders gaan geven (al geplaatst in het andere topic).

beer.jpg

Ben er best zenuwachtig voor :) Vooral omdat waarschijnlijk niemand het verwacht van ons, zo vroeg (wij zijn beide de jongste, en de rest heeft nog geen kinderen).

Deel Deze Pagina