Mijn grote angst 🙈 Dat de buren last krijgen van onze dochter. Tot nu toe gelukkig geen klachten gehad maar ze kan gerust een uur/anderhalf uur schreeuwen snachts 😅
MCV (Mean Corpuscular Volume) oftewel de gemiddelde grootte van rode bloedcellen. Een te hoge MCV-waarde komt voor bij bloedarmoede ten gevolge van een vitamine-B12 gebrek. Een te lage MCV-waarde komt voor bij bloedarmoede ten gevolge van een ijzergebrek Dus daarom hebben ze mijn b12 & foliumzuur geprikt. Mijn ijzer was wonderbaarlijk goed, 7.4
Hier nog steeds een slechte slappe dag. Veel duizelig ook. En vanochtend voor de 2e x in een week tijd tante geworden. Nu van m'n zusje.. Ook een jongetje. Vanavond even kijken en ook nog eventjes bij de kleine van m'n broer.
@ Love, Bobbie, Anne: sterkte! Het valt niet altijd mee zo. Ben zelf wel benieuwd naar bloeduitslagen. Hoor ik volgende keer (rond16/17w.) pas. Het zal wel goed zijn, aangezien ik niet gebeld ben. Toch altijd wel benieuwd. Dat ik me deze dagen nu zo duizelig voel.. wellicht door mn lage bloeddruk? Ik eet in ieder geval zout genoeg. Maar gisteren was zo gek. Toen werd ik ZITTEND duizelig. Heel raar en ongewoon. Vandaag ook nog steeds zo slap, misselijk en raar in mn hoofd. Maar ook leuke dingen.. weer tante! Echt gaaf!! Deze naam vormt overigens geen probleem😉. Oja.. zijn er hier nog die naar de Negenmaandenbeurs gaan? Ikzelf ga donderdagavond. Xxxx
Gefeliciteerd veldmuisje! Leuk zoveel baby's in de familie! Mijn buik wordt wat rustiger geloof ik. Vanmiddag rond 1 uur nog PCM genomen omdat de pijn zo heftig was en sindsdien geen last meer gehad. De PCM moet nu wel uitgewerkt zijn lijkt me, hopelijk blijft de nacht ook pijnvrij.
Ja veldmuis, ik ga vrijdag naar de negenmaandenbeurs. Love, paracetamol werkt 4 uur. Helaas komt vriendlief morgen niet thuis met de vrachtwagen, dus gaan beide oma's mee naar de echo. Vinden ze helemaal niet erg hihi
Zoiets dacht ik al 😁 Goed teken dus. Hopelijk blijft de pijn weg. Oeh, oma's en echo's dat vinden ze vast geweldig. Veel plezier morgen 😉
Jaaaaa dankjewel, heb er weer zin in! Jammer dat vriendlief er niet bij kan zijn maar ik maak wel een mooi filmpje van de echo. Hopen dat beeb weer lekker actief is. Slaap lekker alvast allemaal. Om 2300 ben ik klaar met werken en ga ik ook lekker naar bed. Ben echt meer dan KO momenteel bluhhhh
Anne: Veel plezier bij de echo Leuk dat de oma's mee gaan. Mijn moeder wil ook graag eens mee, maar bij de medische echo's vind ik dat zelf niet zo fijn. Dus misschien een keer een pretecho. Hopelijk ook gauw duidelijkheid over je bloeduitslag. Claudia: Succes bij de verloskundige vandaag Veldmuisje: Vervelend zeg, dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Zou toch een keer op moeten houden.. Maar ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie neefje Leuk dat er zoveel in het zelfde jaar geboren (gaan) worden. Ik ga zaterdag naar de negen maanden beurs, met mijn moeder. Love: Vervelend van de harde buiken, hopelijk blijft de paracetamol een beetje z'n werk doen. Vaya: Oh dat van het geluidsoverlast is ook mijn angst. Hier ook ontzettend gehorige huizen. Hoor de buren regelmatig gewoon praten (of ruziën, een beide kanten pubers). Maar denk dan maar dat hun kinderen ook jong zijn geweest en vast ook gehuild hebben. Hier is de rugpijn gelukkig zo goed als weer weg. Hoofdpijn helaas nog wel regelmatig. De laatste tijd meer gekke dromen trouwens, jullie ook? Vannacht zelfs gedroomd dat ik het geslacht te weten was gekomen dmv een thuistest, net zoals de clearblue Alleen in plaats van weken gaf ie jongen of meisje aan. Helaas gaat het niet zo makkelijk, haha. Maar daarnaast ook wel redelijk wat engere dromen, helaas. Kan gelukkig meestal wel erg makkelijk bewust wakker worden, als de droom eng word.
Ja heel bekend hier die dromen! Erg vervelend. Idd hele nare dromen waar ik echt huilend van ben wakker geworden, maar vorige week bleef Justin Bieber bij mij slapen 'à nachts 😂
Ik heb trouwens net de ouder van nu doos opgehaald Yay, gratis spulletjes zijn altijd leuk. Zit oa leuk rompertje in.
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen | ♥ Meisje | ♥ Verrassing ♡ Afspraken ♡ Februari 25: Love vk controle 27: Vaya geslachtsbepaling 29: Anne geslachtsbepaling Maart 09: Vaya vk controle 09: Bobbie vk controle 16: veldmuisje vk controle 26: Bobbie 20 weken echo 31: veldmuisje 20 weken echo 31: Love 20 weken echo 31: Vaya 20 weken echo April 06: Anne 20 weken echo ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d | Maani 10w2d
Hai allemaal, Even een kort berichtje voordat ik ga slapen... Morgen aar eens bij lezen. Controle was goed! Mooi hartje gehoord! Over 4 weken 20 weken echo. Fijne avond allemaal! Ik duik onder de wol
Wat fijn dat alles goed was Claudia! Bij mij ook alles helemaal in orde. Beeb groeit goed. Heeft alleen hele lange beentjes hahaha erg schattig om te zien. Was weer lekker aan 't bewegen 😍
Super anne! Mooie echo ook Claudia, fijn dat de controle goed is, welke datum heb je de 20 weken echo dan zet ik het op de lijst. Veldmuisje, Haha idd. Dat krijg je als je allemaal in dezelfde week uitgerekend bent 😁