Hahaha nee oh verschrikkelijk! Die van Davitamon zonder visolie zijn perfecte maat, net Als ibuprofen pilletjes, die gaat goed! Ja dat durf ik wel hihi ik denk een meisje!
Ik heb een tijdje ibuprofen 600mg moeten slikken, 😱 Die zijn groot 😱🙈 Ben benieuwd of je gelijk hebt, super spannend!
Ik heb wel interesse in de pillen.. heb niet zo'n moeite met de grootte. Pb me anders maar. Vanav op negenmaandenbeurs geweest. Vond t redelijk te doen. Als je gaat en je hebt er al één is het denk ik iets minder interessant omdat je veel al hebt. Maar wel leuk. Ook nog ff een klein stukje huishoudbeurs meegepikt. Wauw wat druk!
die zijn inderdaad ook mega love! bij mij zit het echt tussen mijn oren hoor, soms krijg ik een paracetamol al niet eens weg... en verpulveren is al helemaal een slecht idee haha Ik ben ook zo benieuwd! ook of de kleine er goed voor wilt gaan liggen hihi ik heb je PB gestuurd Veldmuisje Ik geloof ook wel dat het minder is als je al een kindje hebt, voor mij was wel echt alles nieuw, ik merkte wel dat ik aan sommige dingen nog niet toe was om over na te denken of informatie over te winnen. Vooral borstkolven, flesjes en dat soort dingen.
Leuk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hadden op de beurs, ik ga morgen. Waarschijnlijk wel druk omdat het zaterdag is, maar ja ik moet doordeweeks gewoon werken. Vond het beetje onnodig om er vrij voor te vragen. Heb de laatste dagen een beetje een dipje of zo. Baal er een beetje van dat er nu redelijk wat tijd tussen de afspraken zit. Hele tijd niet echt bang geweest, maar nu denk ik.. Tja, in die 4 weken kan er veel gebeuren. Misschien binnenkort toch maar een pretecho plannen
Oh en Vaya, alvast heel veel plezier morgen Waarschijnlijk vanavond en morgen geen tijd om hier te kijken. Misschien had je het al gezegd hoor, maar ga je het ons ook vertellen?
Dank je wel Bobbie! ik herken je zorgen, vind wachten tot 31 maart ook nog erg lang dus ik ben blij dat we morgen weer mogen genieten. Ik ga het jullie zeker vertellen! veel plezier op de negenmaandenbeurs! zie trouwens dat je via Wehkamp de luiers voor 1+1 gewoon kan bestellen dus mocht het druk zijn en je wilt ze kun je het ook thuis doen
Hier idem... mijn laatste afspraak was 9 feb. en ik ben 16 maart pas weer aan de beurt. Meer dan Ruim 5 weken ertussen dus... Niet zo leuk hoor!
Ik zou niet teveel luiers inslaan hoor ☺️ Je weet nooit of ze je bevallen of niet. Bij dochterlief de eerste weken pampers gebruik, maar die bevielen totaal niet. Uiteindelijk overgestapt naar het Kruidvat merk, de pasvorm hiervan was ook veel beter voor ons smalle meisje. Borstkolf, is mij aangeraden pas na de bevalling aan te schaffen. Ook omdat je niet weet of de borstvoeding gaat lukken of niet. Die krengen zijn nog best duur ook 🙈 Ben zo benieuwd naar het geslacht van jullie beebje vaya, jij bent straks de eerste van het clubje die weet wat het gaat worden 😍
heb nu nu 6 pakken, als het niet bevalt haal ik wel weer andere haha. goed dat je het zegt over de borstkolf, ik krijg geloof ik wel wat vergoed van de verzekering. oooh ik ben ook zo benieuwd!! echt beetje zenuwachtig ervoor ^^
Ik heb destijds de elektrische van Medela gekocht (de enkelvoudige) en ben er superblij mee! Werkt perfect. Via een andere site heb ik flesjes (in twee maten) gekocht die ook op de Medela kolf pasten, zo hoefde ik niet die dure Medelaflesjes voor extra aan te schaffen. Die flesjes vroor ik (indien nodig) ook in, ging prima. De kolf heb ik de eerste/tweede week na de bevalling gekocht van het geld dat ik van onze schoonouders kreeg. Mijn bv liep als een tierelier en ik heb er zodoende veel plezier van gehad. 11 maanden gevoed, dus tel uit je winst (al kolfde ik natuurlijk aan het einde niet meer zoveel als in het begin. Ik kolfde altijd op mijn werkdag of wanneer het moest ivm oppassen enzo. Dus als ik je een merk mag aanraden: Medela! Top!!
bedankt voor je tip Veldmuisje! ik heb trouwens gister die Chicco next to me cribb bekeken en zie er toch vanaf. vond het meer een veel te dure reiswieg. dus nu maar op zoek naar iets anders
Lijkt iets in het echt dan toch weer anders dan op internet he 🙈 Nog 5 weekjes en dan kan ik ook beginnen met shoppen 😃 Nu al zin in
WoW ja moeilijk, ik gok ook 'n jongen? Je houd ons wel in spanning zeg haha. Gisteren naar de negenmaandenbeurs geweest, half 9 smorgens thuis vertrokken en om 10u gisterenavond thuis. Heleboel meegenomen, dekentjes, muziekmobiel, tasje voor luierdoekjes en heb van m'n moeder een super gave maxi cosi gekregen, komt dinsdag binnen 😍😍