Proficiat Vaya!! Wat fijn dat hij zich zo goed liet zien!! Ik duim voor aanstaande maandag dat we t ook snel kunnen zien hihi
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (1) | ♥ Meisje (0) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ Februari 29: Anne geslachtsbepaling Maart 09: Vaya vk controle 09: Bobbie vk controle 16: veldmuisje vk controle 17: Love vk controle 21: Claudia 20 weken echo 26: Bobbie 20 weken echo 31: veldmuisje 20 weken echo 31: Love 20 weken echo 31: Vaya 20 weken echo April 06: Anne 20 weken echo ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d | Maani 10w2d
Dank jullie wel!! Hij lag er helemaal niet goed voor, kleermakerszit, navelstreng ertussen en handen ertussen haha ben even gaan schudden en toen lag hij wel goed hihi hij was lekker druk en was heerlijk om zo lang van hem te kunnen genieten 😍 Anne wat leuk dat je zoveel he t gekocht! Wordt lekker snel gebracht zeg! Ik duim voor je dat jou kleintje het ook laat zien.
Nou ik ben benieuwd Vaya, afgelopen maandag wou de vk zelf ook wel 'n gokje wagen maar toen bleef beeb stug met z'n billen onderin zitten. Heb ook 2 keer moeten wiebelen en dansen, maar hij bleef stug zitten waar ie zat hahaha.
Die is mooi Anne! Die gaan wij ook kopen Oh hahaha nou hopen dat maandag dan wel lukt hihi Ik loop alleen maarmet een big smile, zo lang de kleine kunnen zien en een manneke wat ik echt niet had verwacht. Zit heerlijk op mijn blauwe wolk en nu ga ik naar prenatal en een paar leuke kleertjes kopen
Leuk anne! Wij hebben 2 jaar terug de cabriofix crossed lines 2014 gekocht 😍 Bekijk bijlage 493090 Lekker genieten van je blauwe wolk vaya, straks je aankopen wel ff showen he 😁
Mooie maxicosi ook love! Grappig hoe je verliefd kan worden op een maxicosi. Ofja, word overal wel verliefd op nu hahaha. Ohhhhh heerlijk die blauwe wolk Vaya! Wat een schattig pakje! Zo fijn dat je nu gericht kan shoppen 😍
Wacht maar tot het kamertje straks klaar is, ik liep er echt 100x per dag binnen 😁 Leuk setje vaya!
Nou, we gaan morgen naar een kamertje kijken. Als we 'm willen nemen we m meteen mee. Kan niet gedemonteerd worden, dus dan staan morgenavond de spulletjes al op z'n plaats hahaha. Maar ik hou vol dat ik dan niet 100x per dag ga binnenlopen. Dan duurt de tijd nog veeeelste lang 😂
Geloof me maar, dat gaat je niet lukken 😁 Oeh, ik had dan ook nog overal van die Zwitsal geurbuiltjes. Heerlijk dat baby geurtje ☺️
Ohhh ja die builtjes, die hangen al een tijdje in mijn kledingkast. Denk dat ik er nog een paar meer aanschaf haha
Lekker he 😉 Ik heb de babykleertjes ook gewassen met Zwitsal wasmiddel van robijn. Zo lekker, inmiddels ruikt hier alles naar Zwitsal door dochterlief 🙈 weten jullie al welke kinderwagen je kiest? Stiekem wel jammer dat je met een 2de kindje niet zoveel meer hoeft te shoppen 😔
Wat een lief pakje, Vaya. Gisteren dus naar de negen maanden beurs geweest, was echt gebroken aan het eind. Vooral veel gratis dingetjes verzameld En mijn moeder kon zich echt niet inhouden. O.a. deze gekregen: En verder nog een knuffel en spuugdoekjes gehad. Zelf hydrofiel luiers en washandjes gekocht bij de babydump. Oh, en ook nog een kruidvat tas, en de beurstas met dat gansje er op. Toen we naar huis wilde gaan, kwamen we langs de hal met eten van de huishoudbeurs, en daar nog even het een en ander geproefd Was echt ontzettend druk daar, vreselijk.