Aan Anne... die flessen en spenen van medela zijn heel goed. Die speen is namelijk haast identiek aan de.tepel, ook hoe je moet zuigen. Aanrader om die te nemen
Dat van de Etos zag ik ook vandaag, misschien even langs gaan dit weekend. Je maakt ook kans op een jaar gratis luiers, bij aankoop van 1 pak pampers. Is de moeite waard om te proberen Vond dat mijn buik nog niet echt aan het groeien was.. Maar vandaag voelt ie wel erg gespannen, staat ook beetje bol Wordt het allemaal toch wat echter zo.
Dank je wel voor de tip love! Ik ga denk ik ook voor de medela spenen en kolf. Ojaaaa de buikjes!! Foto's! Hier een hoop gedoe op de stal waar ik sta met mijn paard, ga het weekend ergens anders kijken, wil wel straks rustig kunnen zwangeren zonder dat ik me over mijn paardje druk hoef te maken
Grappig... vandaag gebeld voor die box en nu brengen ze hem voor ons voor as zaterdag naar spijkernisse waar we hem kunnen bekijken. Is tie ook meteen (bruine variant ) vd site af. Was er blijkbaar nog maar 1. Wij geluk
Mazzel veldmuisje! Morgen zal ik ff een buikfotootje maken 😁 Onze beeb is net zo'n koukleum als mama, net lekker gedoucht (45 graden) en ineens onder mn navel aan de linkerkant een bobbel 😱 Kon m'n ook wegdrukken dus waarschijnlijk de beeb die op de warmte afkwam 😍
Ja echt wel 😍 Begin nu ook wel een beetje te twijfelen of ik de beeb voel. Zo nu en dan wel wat plopjes in m'n buik maar dat kunnen de darmen ook zijn. Baarmoeder is alweer goed gegroeid, ligt nu aan de onderrand van m'n navel.
Veldmuisje, heb jij voor je zoon ook gekolfd? Waar bewaarde jij de melk in? Ik wil me toch wat meer verdiepen in het kolven, en dan fulltime.
Ik kocht via een andere site flesjes (veel goedkoper) die op de medela konden (zal site nog wel eens opzoeken). Die flesjes bewaarde ik in de koeling ip mn werk en aan het einde van de dag nam ik ze met een koeltasje mee naar huis. In de vriezer voor de volgende week als ik weer weg was en manlief mijn zoontje drinken gaf.
Bedankt voor je antwoord Veldmuisje, ik heb de avent (hand)kolf. Ga eerst even aankijken of het kolven gaat lukken dan ga ik waarschijnlijk ook voor een elektrische kolf. Zal even kijken wat voor flessen ik moet hebben, voor fulltime kolven zal ik wel een behoorlijk aantal moeten hebben.
Zou fijn zijn Veldmuisje als je de site nog vind, de flesjes zijn inderdaad duur. Wij hebben ook een kamertje! Moeten alleen nog iets verzinnen voor de kleding kast Want ie zit er niet bij. We krijgen de bopita Tara met een wandrekje 😍
Hier heb ik de flessen besteld. Moedermelk flessen Ze hebben het over een levensduur van 3 maanden, maar dat is echt onzin. Ja, misschien dat de inhoudsstreepjes wat kunnen vervagen, maar de flesjes blijven verder prima hoor! En zoals je ziet stukken goedkoper dan de medelaflesjes. Ze kunnen prima op de medelakolf en de medelaspeen past er ook prima op!
En oja... bij die site voor die opvangflesjes heb ik destijds een kortingscode gekregen die onbeperkt geldig is en ook overdraagbaar aan vrienden/familie. Copy uit mijn mail van toen: Gebruik bij je volgende bestelling de Vrienden Voordeelcode: 201107. Dus doe er je voordeel mee!
En hier heb ik destijds de kolf besteld: Medela Swing | Met gratis adviesboekje & Medela Servicepunt Ze hebben momenteel zo te zien een mega goede aanbieding!!
Ik heb de site + code opgeslagen veldmuisje! Bedankt Nog ff een buikfotootje voor jullie, krijg m nog niet echt duidelijk op de foto 😅 Bekijk bijlage 493695
Dank je wel veldmuisje! Dat is nog eens handig! Mooi buikje love! Zal zelf ook een foto masken morgen
Oh Love wat leuk!!!!! wat zal het een heerlijk gevoel zijn geweest! en gefeliciteerd met je 16 weken! wat gaat t snel!!!