Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Hier alles zn gangetje. Tranen zitten alleen deze dagen erg hoog.. net alsof ik tegen alles opzie enzo..
    Buik voelt ook lang niet altijd fijn, veel last van opgeblazen gevoel enzo. Meestal moet ik daarvan 's nachts flink naar de wc waardoor ik me 's ochtends het prettigst voel. Verder nog steeds erg moe em bij tijdem flink (kots)beroerd. Jammer hoor.

Mijn zwager en schoonzus wonen in België, gelukkig niet in Brussel, maar het komt dan wel even flink dichtbij.

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Dat komt dan zeker dichtbij veldmuisje 😔 Vreselijk die aanslagen, kwestie van tijd voordat ze hier in Nederland komen denk ik.

3. Love1990

Zoals het nu lijkt een elektrische kolf op marktplaats gevonden.
    Comfort enkele elektrische borstkolf SCF332/01 | Avent
    De kolfonderdelen heb ik hier nog liggen van de handkolf (+ flessen) dus hoef alleen het elektrische kolfapparaat (gesloten systeem) 2de hands te gebruiken. 😄

4. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Veldmuisje, wat blijft die beroerdheid lang he :( hoop echt voor je dat het alsnog over gaat.

Ik ben ook heel snel emotioneel, moest zelfs huilen van de week, nou huil ik echt nooit dus schrok er een beetje van. stomme hormonen....

Love wat fijn! zeker dat je alleen het elektrische apparaat nog maar hoeft te gebruiken.

5. Love1990

De rest heb ik liever nieuw, en niet gebruikt door iemand anders 😉 Omdat dat toch in contact komt met de melk.

Als is zwanger ben ben ik ook een emotioneel wrak hoor 🙈 Huil echt om alles

6. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ik heb er ook dagen bij zitten dat ik om iedere scheet moet huilen. Lang leve hormonen hahaha..

Ik heb as vrijdag trouwens een (pret)echo staan. Gewoon 2D. Schoonzusjes gaan mee.
    Een schoonzus is reisleider en vertrekt over 3 weken weer tot aan oktober, en ze is net 2 weekjes terug.
    Ze komt dus ruim na de bevalling pas weer thuis, leuk dagje uit met de dames dus 😊

7. Love1990

Leuk leuk anne! Altijd leuk om even te spieken naar jullie mannetje!

8. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ja ben heel benieuwd, vind het zo rot dat ik nog niks voel.
    Alles zal wel goed gaan daar binnen

9. Love1990

Weet je ook waar de placenta zit? Als die aan de voorkant zit is het niet zo vreemd dat je nog niks voelt (aan de achterzijde hoef je ook nog niks te voelen hoor) wat ik bij onze dochter vaak deed was echt bewust proberen contact te maken. Op bed gaan liggen en een warme hand op je buik leggen, het kan even duren maar meestal probeerd de baby er naar toe te zwemmen en zou je wat kunnen voelen. Nu ik de placenta voor heb voel ik ook veel minder.

10. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Hier voel ik de baby dagelijks best veel maar de placenta ligt bij mij achter en het is de tweede natuurlijk

11. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Placenta ligt idd aan de voorkant, balen! Kan wel tot 21-22 weken duren lees ik overal.
    Probeer idd in bed contact te krijgen maar het lukt nog niet hihi
    Lijkt me een heerlijk gevoel

12. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Even een buikjes spam

13. Love1990

Mooi buikje al anne, duurt vast niet lang meer voordat je jullie mannetje voelt 😉 Ze worden nu elke week sterker

14. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Hier nog amper een zichtbaar buikje. Ja, zonder kleren, maar met kleren valt het voorlopig nog niet op

15. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Bizar hoeveel de buik verschilt per persoon eigenlijk he, gek!
    Voor m'n gevoel word ie ook iedere dag dikker hahaha. Maar dat zal wel meevallen.
    Moet denk ik wel een zwangerschapspiercing gaan aanschaffen voor m'n navel, merk dat hij nu al wat groter word, het navelgat

16. Love1990

Ik heb m'n navelpiercing bij de eerste rond 25/26 weken uit gedaan (maar toen had ik nog nauwelijks buik 😅 ) geen zwangerschapspiercing gekocht en hij is dus in 15 weekjes dicht gegroeid. Ik heb er nu niet zoveel moeite meer mee.

Vandaag SHOPPEN 😁 Kan nog niet veel concreets kopen maar ik ga samen met mijn moeder een wiegje uitzoeken. Nu al zin in 😃

17. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Heel veel plezier vandaag love! Ga je je spulletjes showen?
    Heb net weer n mega cute setje besteld is marktplaats. Staat zoveel leuk en goed spul op voor die kleintjes..

18. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Mooi buikje al Anne :)

Love veel plezier met winkelen!

Even een vraagje. Ik werd vannacht wakker met redelijke buikpijn, onder mijn navel. Het voelde een beetje als darmkrampen, eg vervelend. Na een tijdje maar uit bed gegaan en gaan plassen. Toen was het grotendeels over. Is dit een harde buik, veroorzaakt door een volle blaas? Nog niet eerder gehad. Had het bij opstaan ook weer, alleen minder pijnlijk. Ook toen weer na plassen over.
    Denk zelf niet aan een blaas ontsteking trouwens. Dat heb ik eerder gehad en voelt heel anders.

19. Love1990

Dat kan idd door een volle blaas komen Bobbie, harde buiken doen over het algemeen geen pijn. Waarschijnlijk was de baarmoeder wat geprikkeld door de volle blaas.

Zal zo mijn aankoop ff showen 😁

20. Love1990

Deel Deze Pagina