♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (1) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ Maart 31: veldmuisje 20 weken echo 31: Love 20 weken echo 31: Vaya 20 weken echo April 05: Anne vk controle 06: Vaya vk controle 06: Anne 20 weken echo 06: Bobbie vk controle 20: Veldmuisje vk controle 21: Love vk controle ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d | Maani 10w2d
Het is een flinke opstopping met vocht vasthouden. Ik ga dan ook vandaag een beetje vasten van vast voedsel om darmen tot rust te brengen en t weer.op gang te krijgen.
Bobbie, Wat zijn ze dan al groot he! Mooi fotootje. Veldmuisje, oei klinkt niet goed. Hopelijk wordt het snel beter. Hier, mijn buik is een groeispurt aan het maken 😨
Redelijk vol kunnen houden tot nu toe. Wel t eea aan fruit op en vanmiddag een salade met een eitje. Dat laatste kan tricky zijn... salade kan voor opgeblazen gevoel zorgen. Tot nu toe gaat het nog. Hopelijk raak ik nog wel t eea aan vocht en ontlasting kwijt
Wat een knapperd Bobbie en wat fijn dat alles goed was bij de 20-weken echo. Toch een hele geruststelling. Vriendlief was gisteren jarig, ben er nog steeds moe van. Ging vannacht om 2 uur oude tijd naar bed om vervolgens hardstikke ziek te worden. Koliekpijnen in m'n darmen. Een ding is zeker, mijn lijf is weer helemaal leeg nu. Nou veldmuis, ik hoop idd ook dat je vandaag nog t eea kwijtraakt. 2.5 kilo is echt veel! Hoe gaat dat eigenlijk bij een 20 weken echo, meten ze dan de baby op en kijken ze zo of hij gemiddeld groeit?
Bedankt Anne en Love Hier is gister inderdaad het een en ander opgemeten. Het hoofdje (omtrek), bovenbeen lengte, taille (omtrek), zelfs de niertjes werden opgemeten. We kregen aan het eind een heel verslagje, met daarin ook van di groeicurves met "ons" resultaat er in verwerkt.
Wat Bobbie idd zegt, ze kunnen dmv hoofd/buik/bovenbeen metingen kijken op wat voor lijn de baby groeit. Daarnaast kijken ze heel veel dingen na, hart/maag/niertjes/blaas etc... Ook kijken ze naar de doorbloeding van de navelstreng. Hier duurt de echo ongeveer een uurtje. Veldmuisjehopelijk raak je snel wat kwijt
Ikke mag donderdag. Er is leven genoeg in mijn buik. Ben erg benieuwd naar de rest. Altijd ook wel een beetje spannend
Oh wat balen dat je zo laat mag love, mag je de hele dag afwachten.... Fijn dat je al wat kwijt bent veldmuis!
hey meiden! fijne tijd Veldmuisje! gelukkig ben je alweer wat kwijt! Wij hebben hem ook pas donderdag avond... vind t maar niks dat lange wachten. Ik voel hem wel echt heel vaak heb vandaag niet een lekkere vrolijke dag, humeurtje is lekker aanwezig. Heb vanmiddag maar vrij genomen en ga lekker met mijn paard naar het strand. even uitwaaien ^^
Lekker zeg, fijn ook als je dichtbij het strand woont lijkt me heerlijk! Ohhhhh dan is het goed love, fijn dat je man dan mee kan en niet vrij hoeft te vragen. Ik voel me vandaag best lekker eigenlijk. Beetje euforisch hahaha.. Heb het gevoel dat ik beeb gisteren 'even' voorbij heb voelen komen. Was aan t autorijden en voelde vlindertjes in m'n buik. Sindsdien niet meer gevoeld.
Voel je je alweer wat vrolijker vaya? Veldmuisje, hoe gaat het met jou? Anne, zal vast jullie beeb geweest zijn, fijn gevoel he 😉
was gister heerlijk om even met mijn paard weg te gaan, we waren naar het bos gereden, totaal 1,5 uur weggeweest. Wil nu nog 1 keer naar het strand en dan houd het denk ik op met de lange ritten. Kreeg op t eind wel echt last van men buik en moest onwijs nodig plassen maar dat ging natuurlijk niet Ben zeker weer vrolijker! buikje is ook weer echt aan het groeien! kan er nu niet meer om heen haha Wat leuk Anne dat je de baby hebt gevoelt! wat een heerlijk gevoel he! nog 1 nachtje slapen dan de baby weer zien <3
Ik kijk ook echt uit naar morgen! De lengte van de baby in die banners klopt niet helemaal geloof ik, vaya jou beeb is met 19w3d 19,7cm en mijn beeb met 19w5d 22,6cm. Ik geloof niet dat ze 3 cm in 2 dagen groeien 😅