Wat fijn dat alles goed was bij jullie! Lekker van genieten!! Love, een meisje wat heerlijk zeg. Lekker los gaan met kopen hihihi..
Hier wel een laagliggende placenta, 17mm boven de uitgang. Rond 32 weken nog een extra echo om te kijken of de placenta omhoog geschoven is
Gefeliciteerd met alle goede echo's!! Vaya wat fijn dat het nu zeker is (het geslacht, meen me te herinneren dat er wat onduidelijkheid was bij de geslachtsbepaling?? Of ben ik dan in de war met iemand anders?) En Love wat leuk, ook een meisje! Ben ik niet meer de enige in deze groep haha
Ik lees net dat zwangerschapspagina zondag over gaat naar de nieuwe website en daarom niet bereikbaar is. Geen idee of ons topic mee gaat naar de nieuwe site 😨
Mooie foto's love! wat is ze lenig hihi ik vond de echo echt onwijs leuk! heerlijk genieten van ons kleine mannetje. Het was bij ons inderdaad beetje onduidelijke foto van de echo toen we geslachtsbepaling hadden. Nu kunnen we er niet om heen! oh nou ik hoop wel dat ons topic blijft bestaan!
Fijn vaya dat het geslacht nu wel duidelijk te zien was 😉 Ik heb vandaag een leuk setje gescoord! Bekijk bijlage 496964
Nou ik hoop idd ook dat dit topic blijft bestaan. Maar dat zal toch wel? Wat een heerlijke foto's van echo's en wat een schattig pakje love 😍
Wooow voor mijn gevoel is t forum er echt weken uit geweest hahaha.. Vanmorgen de echo gehad, alles was perfect. Buikje en hoofdje waren ietsje groter dan de rest maar nog gewoon prima binnen de curves. Tijdens het maken van de echo heb ik 'm meerdere malen voelen schoppen. Nog nooit eerder gevoeld en nu zo mega duidelijk, wauw! Hoe is het met jullie allemaal meiden?
hey meiden! Hoe is het met jullie? sorry dat ik even kom inbreken... Zoals jullie misschien nog weten heb ik in januari een curretage gehad, helaas bleef ik bloedingen houden.. uiteindelijk hebben ze 14 maart een hysteroscopie gedaan en zagen ze dat de placenta in mijn vleesboom vast zat, deze hebben ze gelijk verwijderd. De gyn vertelde dat kinderen er waarschijnlijk niet meer in zat omdat ze een grote wond hebben moeten maken. intens verdrietig! Maar nu word ik gek, voel me zwanger. pijnlijke borsten weeig gevoel. Net een test gedaan die ik nog had liggen en of ik word gek of ik zie een tuustreepje.. vinden jullie het vervelend om met me mee te kijken? groetjes cilla ps wat een mooie foto's allemaal!!. ben zo blij voor jullie
Oh Cilla, wat intens moeilijk voor je. Wat verdrietig! Maar laat gerust die foto zien, ik/we kijk(en) graag met je mee!