haha ja wij liggen allemaal op de bank in onze onderbroek met ventilators in augustus dank je wel! hoe voel je je vandaag?
😂😂 mijn dag begint goed, zie ons al liggen op de bank 🙈 Dat beeld blijft vandaag op m'n netvlies hangen 😂 Nog steeds pijn, maar nu voornamelijk m'n banden. Half 11 weet ik meer
hahaha ik zie het ook helemaal voor me Wij gingen 2 jaar geleden op de warmste dag van het jaar verhuizen, was nooit eerder op het idee gekomen maar wat geweldig heeft geholpen was een koude vochtige doek als sjaal, daar koelde je heel goed van af! oh balen, laat je het weten als je de uitslag hebt?
spannend Love.. Hoop voor jou dat het niet weer een periode word met veel blaasontstekingen. Gelukkig kunnen ze het goed behandelen maar je voelt je er zo lamlendig bij.. Jullie op de bank in onderbroek Hahaha zie het al helemaal voor me!! Toen ik nog zwanger was moest ik ook steeds denken aan mijn collega die haar kindje in augustus kreeg, ze voelde zich een olifant en hield zoveel vocht vast... Ik durf nog niks te hopen, denk steeds aan wat de gyn zei, "kinderen krijgen zit er waarschijnlijk niet meer in, maar ach u heeft al twee gezonde kinderen" grrrr ik kon hem wel wat.. Nu met een tuustreepje is het zo dubbel, ik weet dat het niet kan... maar toch hoop ik op een wonder, aan de andere kant denk ik misschien nog wel van vorige zwangerschap, maar pff dan nu nog hormonen in lichaam???
Zo, da's lang geleden.. Met die paar dagen offline er tussen. Anne: Wat fijn dat alles goed is, mooie foto ook! Cilla: Wat fijn om van je te horen, maar wat een ontzettend rotnieuws Ik zie zo op de foto niks, maar ik heb niet zulke goede ogen Love: Ben benieuwd naar de uitslag. Ik had een tijdje terug ook getypt dat ik buikpijn had, en dat die over ging na het plassen. Nu had ik dit dinsdag weer, en dus gisteren maar urine bij de huisarts gebracht. Geen blaasontsteking.. Maar ze was echt binnen nog geen minuut al terug met de uitslag, dusja..
Normaal weten ze de uitslag binnen een minuut, maar onze huisarts heeft het protocol dat zwangere vrouwen contact opnemen met de huisarts zelf over de uitslag. Geen blaasontsteking gelukkig, maar er was wel "iets" zichtbaar. Komende tijd goed drinken, extra vitamine C e.d.
Ik weet dat de uitslag er snel kan zijn, doe een vergelijkbaar onderzoekje regelmatig alleen dan bij honden en katten Maar ze had niet eens mijn briefje doorgenomen, wat ik in de tussentijd in moest vullen. Aantal vragen, waaronder de vraag of je zwanger bent of niet. Dus ik zei al, ik bespreek het zo wel met de verloskundige.. En toen was de reactie: Oh, je bent zwanger? Dus ze had mijn vragen niet eens doorgenomen. Maar ja, ik zie wel. Had trouwens gister dus ook afspraak bij de verloskundige.Bloeddruk goed, hartje goed te horen, gewicht ook goed (nog maar 1 kg aangekomen sinds de eerste afspraak in januari). 4 mei heb ik weer een afspraak staan. Kreeg ook gelijk het formulier mee voor GTT onderzoek. Dit moet eind april, zit er nu al tegenop te kijken.
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ April 20: Veldmuisje vk controle 21: Love vk controle Mei 04: Vaya vk controle 04: Bobbie vk controle ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d | Maani 10w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Nee vandaag nog niet getest, zit er over te denken om zo kruidvat test te kopen. Geen idee waar ik in mijn cyclus zit..
gedaan! nou als ik heel heel heel goed mijn best doe met turen dan lijk ik misschien iets te zien... dus ga er vanuit dat het niks is...
KV bleef bij mij echt altijd wit, kon er met de beste wil geen streepje van maken, ben erg benieuwd naar je foto. Het kan natuurlijk ook zijn dat je nog vroeg in je cyclus zit he 😉
Goedemorgen, wel 100 foto's gemaakt maar krijg het niet goed op de foto.... zal de beste toevoegen... turen maar!
Als ik inzoom op de iPad lijk ik wel iets te zien Cilla! Kan niet goed beoordelen of hij roze of grijs is
Vanmorgen voor het eerst de bewegingen van ons meisje gezien 😍 Ze lag helemaal boven in de baarmoeder tegen m'n navel aan, waarschijnlijk net boven m'n placenta want de bewegingen heb ik nog niet zo duidelijk gevoeld 😃
Wat heerlijk love. Ik weet niet zeker of ik iets zie op de foto Cilla. Heb je vandaag nog getest toevallig? Hahahaha ik krijg ook visioenen, wij allemaal in onderbroek op de bank puffen van de hitte! Fijn weekend dames