Kruidvat heb ik wel vertrouwen in Cilla! CB heeft meer hcg nodig, ik heb goede hoop voor jullie. Wel erg spannend zo Zal vanmiddag even een fotootje van het kamertje uploaden, vanmorgen een druk programma 😁
Wat fijn dat je man de beeb ook voelt veldmuis. Heerlijk lijkt me dat. Bij mij zit ie eigenlijk altijd op dezelfde plek rechtsonder in mijn buikn soms iets meer naar t midden maar nooit helemaal links of rechts.. Cilla, wat slopend inderdaad zeg pffff
Ik zie een streepje Cilla! Wanneer heb je de foto gemaakt? Hij lijkt goed opgedroogd, stond het streepje er binnen 10 min?
Ik ziie hem ook! Mijn vriend voelt t nog niet, hij durft ook niet zo goed aan mijn buik te zitten 😇
Herkenbaar Vaya, die van mij raakte al overspannen als ik ook maar n beetje op m'n buik duwde hahaha. Nou durft hij wel te voelen alleen vind t idd nog steeds een beetje 'eng' 😂 Ooit komt het goed haha
Haha, mannen 😅 Hier een man die er echt niks mee heeft. Legt wel eens z'n hand op mijn buik maar dat doet hij echt voor mijn. Zelf vindt hij het maar niks 😁
Onze kleur 😃, beeb gaat pas naar de babykamer als ze ongeveer 6 maanden is. Tot die tijd slaapt haar grote zus er nog. Bleh, hij staat op z'n zij 😅 Bekijk bijlage 497999
Gelukkig mijn vriend niet de enige haha Leuk kleurtje love! Ik wil eigenlijk niet schilderen maar ga soms twijfelen... Najaa we hebben nog even. Hoe is t cilla? Ik ben op, mega lange en drukke dag gehad, nu lekker op de bank maar kan nu al bijnaa niet wakker blijven. 😴
Kleurtje neigt op de foto naar blauw, maar het is groen/blauw. Ben er nog steeds erg blij mee, ik ben niet echt een mama voor zoetsappig roze 🙈 Hier de hele dag al menstruatiekrampen, hopelijk van de groei van m'n baarmoeder want die staat nu al zo'n 5/6 weken stil.
He jammer, heb de foto gemist Hier gisteren even wat minder. Had op mijn werk wat zware dingen getild, met als gevolg dat ik een heel klein beetje oud bloed verloren ben. Is toch best schrikken, zeker aangezien ik tijdens de hele zwangerschap nog geen druppel bloed verloren heb. Daarna ook nog last van mijn buik gehad, dus even rustig aan gedaan. Gelukkig is het daar bij gebleven, maak mij verder geen zorgen. Al ga ik wel wat voorzichtiger doen met tillen.
Vandaag merkte ik voor het eerst dat ik voorvocht/bv verlies. Wellicht was dit al eerder ook zo, maar heb ik er nog niet zo op gelet. Wel weer bijzonder...
hoi hoi, Met mij gaat het wel. denk nog steeds geen nieuwe zwangerschap want testen lopen niet op.. woensdag controle dus spannend!
Ik verlies ook al druppels BV veldmuisje, idd weer bijzonder. Cilla, succes woensdag! Bobbie, dat is even schrikken. Rustig aan doen he, goed maar je lichaam luisteren 😉
Ben benieuwd wanneer en of ik bv ga verliezen, neem aan dat jullie borstvoeding bedoelen tenminste? Haha Heb wel 'korstjes' op mijn tepel, das vaag. Verder énorme borsten niet leuk meer. Let idd goed op jezelf bobbie, toch apart hoe je lichaam zo signalen afgeeft dat je teveel hebt gedaan he. Gelukkig is t bijna woensdag Cilla, succes meid
De een verliest vrij vroeg borstvoeding, maar er zijn ook dames die tijdens de zwangerschap niks verliezen. 😉 Bij mijn dochter begon het rond 32/33 weken, nu weet m'n lichaam waarschijnlijk wat het moet 😝 Ondanks de voorliggende placenta krijg ik de laatste dagen enorme schoppen 🙈 Schiet soms echt even uit m'n stoel. Ook op de rechterzijde liggen vindt ons meisje niet zo leuk, laat ook duidelijk van zich horen (lees: voelen)
ik verlies ook nog geen BV mijn borsten zijn eindelijk beetje gegroeid hihi ben er trots op! pas mijn BH's eindelijk bijna niet meer haha Bobbie, rustig aan hoor! goed luisteren naar je lichaam! Love, grappig dat ze nu al een voorkeur heeft en het ook duidelijk laat merken! zijn je krampen al over? Cilla, spannend woensdag! ik denk dat ik niet meer echt kan rijden op mijn paard mijn buik is vaak na het werk zo strak dat ik niet zo goed meer durf, heb ook vaak hard buiken erna en nu heb ik al ruim een week niet gereden en het is meteen minder... Ik word trouwens wel een beetje moe van mensen die dan zeggen dat we veel te veel gekocht hebben en het toch niet gaan gebruiken. naar mjin idee heb ik geprobeerd alleen het nodige te kopen en zie ik wel of ik het wel of niet fijn vind. Word er ook wel minder aardig van, het is toch ook gewoon leuk om iets te kopen? En echt hoor heb sinds de laatste grote uitgaves bij baby dump niets meer gekocht en jullie weten wat we daar hebben gekocht. Vind dat zo raar maar voor mij wel een goede les om bij een evt. zwangere vriendin niet meteen mijn mening op te dringen. oja ik heb ook tegen een collega gezegd dat hij geen grapjes over mijn dikke kont mag maken, hij bedoelt het grappig maar ik word ook daar gek van. Ik heb al beetje moeite met het aankomen en dan ben ik net weer gewend en trots en dan krijg je dat steeds... oke klaagmodus weer uit. Verder gaat het super goed ^_^ vriendje is zo lief en probeert om vaker aan mijn buik te zitten haha nog maar 3 maanden werken meiden dan hebben we al verlof WHOEHOOOEEEE