Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Love1990, Dec 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Krampen zijn er helaas nog steeds, zak wel niet meer over gaan voor de bevalling ben ik bang 😔

Oew, al die goed bedoelde adviezen.... Grrr.... Kan er soms ook boos over worden hoor. En wat voor de één een nutteloos product is kan voor een ander ideaal zijn. Je moet je eigen gevoel volgen, en er zullen straks vast dingen zijn die je niet of weinig gebruik maar so what 😁

2. Love1990

Een van mijn vk's doet de opleiding echoscopist, nu zochten ze "proefpersonen" voor een echo. Gelijk gereageerd natuurlijk en ik mag aankomende dinsdag weer even naar ons meisje kijken 😃 Nu al zin in 😁

3. Love1990

♡ Augustus ♡

15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje
    16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje
    19: ♥ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje
    19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje
    21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje
    21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje

♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1)

♡ Afspraken ♡

April
    19: Love vk controle + echo
    20: Veldmuisje vk controle

Mei
    04: Vaya vk controle
    04: Bobbie vk controle
    04: Anne vk controle
    23: Anne pretecho 4D

☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d | Maani 10w2d

Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

4. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

Feb 14, 2014
    1,030
    10
    38
    oh balen dat die krampen er nog zijn :(

ja stomme adviezen haha

oh wat leuk!!! lekker nog even genieten hihi misschien doen we ook nog wel een pretecho. moet veel te lang wachten nu XD

5. Love1990

Zeker leuk 😃 Pretecho doen wij deze keer niet, waarschijnlijk vanaf 27/28 weken regelmatig groeiecho's dus we kunnen nog vaak genoeg kijken.
    De pretecho's zijn wel erg leuk om mee te maken! Helaas lag onze dochter al vrij diep en hebben we weinig leuke plaatjes mee gekregen.

6. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

Feb 14, 2014
    1,030
    10
    38
    oh ja als je nog genoeg echos krijgt zou ik het ook neit doen. Ik zie de kleine niet meer tot de geboorte, weet niet of ik dat volhoud ^^

7. Love1990

Doen ze bij jou geen liggingsecho?

Onze dochter lag erg verstopt in m'n buik, daardoor was het last te beoordelen of ze goed groeide en kreeg ik vanaf week 27 om de 2 a 3 weken een groeiecho. Deze beeb ligt ook weer laag en mijn baarmoedergroei stagneerd ook weer dus ze gaan er vanuit dat ik weer voor groeiecho's moet 😁 En met 32 weken gaan ze nog een placenta lokalisatie doen ivm laagliggende placenta, maar die heb ik bij de oudste niet gehad.

8. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

Feb 14, 2014
    1,030
    10
    38
    Oh oke, ik dacht dat ik er geen meer kreeg maar zal nog eens vragen 😇

9. Love1990

Kan hoor, niet iedere vk doet groei/liggingsecho's. Ik vind het persoonlijk wel fijn dat ze een liggingsecho doen, dan weten ze precies hoe de baby ligt en zijn ze beter voorbereid tijdens de bevalling.

10. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

Jun 22, 2014
    1,539
    774
    113
    Female
    Hier in t boekje staat dat we met de 36 weken een liggingsecho krijgen.
    Ben benieuwd dinsdag love, super leuk dat je proef persoon mag zijn. Hopelijk lekker lang kijken met veel uitleg!
    Wat is het ineens frisjes geworden buiten he, bah. Doe mij maar het lekkere lente weertje.

Fijne zondag morgen allemaal!

11. Love1990

Kijk echt enorm uit naar dinsdag 😁 Toch fijn, tussendoor ff kijken.

Gisteren naar een kraammarkt geweest van een ziekenhuis in de buurt, veel informatie gekregen. Ook over de pijnstilling bij de bevalling. En ook nog een super leuke draagdoek gezien, die ik waarschijnlijk ga kopen 😃 Al met al super geslaagd, en met een goed gevulde goodybag thuis gekomen.

Vandaag een lekker lui dagje. Net ff pizza's besteld, straks voor de tv even een lekkere vette hap, ook wel eens lekker 😅

Cilla hoe gaat het met jou?

12. cilla83

cilla83 Actief lid

Nov 26, 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden!

Draagdoeken zijn handig!! en leuk.. je hebt inderdaad hele leuke!
    Hier gaat het op en af. Begint steeds meer door te dringen dat ik geen kinderen meer kan krijgen. En dat doet pijn. Hoop dat ik snel ga menstrueren en dat de gyn woensdag duidelijkheid kan geven. En natuurlijk hopen dat ik niet nog een keer operatie hoef. trek dat nu geloof ik even slecht.

Hoe is het met jullie buikjes?

13. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

Jun 22, 2014
    1,539
    774
    113
    Female
    Buikje is hier goed aanwezig.

Ik blijf voor jou hopen op een wonder lieve Cilla, wat een klap moet het zijn..
    Voel me vandaag helemaal niet zo goed, ben steeds duizelig en dan het gevoel dat ik ga flauwvallen, heel naar.. Hoop dat 't snel minder word..
    Ben ook echt super moe. Als t morgen nog steeds zo is en vandaag aan houd morgen even de HA bellen om bloed te laten prikken.

14. Love1990

Mooi buikje anne!

Cilla, ik hoop voor jou dat het in de toekomst toch nog voor jullie bestemd is om kindjes te krijgen. Hopelijk gebeurd er wat dat betreft nog een klein wondertje.

15. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

Jun 22, 2014
    1,539
    774
    113
    Female
    Net de vk gebeld.
    Had thuis mijn bloeddruk opgemeten en die was perfect (115/60)
    Moet om 6 uur langskomen om mijn Hb te laten controleren. Ben benieuwd

16. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

Feb 14, 2014
    1,030
    10
    38
    Mooi buikje Anne! Hou je ons op de hoogte hoe je je voelt? en of er vanavond iets uit komt?

Cilla, het lijkt mij zo onwerkelijk als je dat nieuws moet verwerken. Zeker het accepteren lijkt me verschikkelijk lastig. Ik blijf ook hopen op een wonder.

Hier gaat het wel prima, vannacht werd ik om 3 uur wakker en kon daarna niet meer slapen, is niks voor mij haha

Moet nog steeds een buikfoto maken, ga vanavond weer een poging wagen :D

ik vind het mooi om alle fases mee te maken, begin steeds meer klaar te worden en echt te verlangen naar het moment dat hij er is! ook al duurt het natuurlijk nog even begin ik er echt naar uit te kijken.

17. Love1990

Hoe was het bij de vk anne?

Dat gevoel kan ik me nog best herinneren vaya, nu ben ik er veel minder mee bezig en mag het van mij nog wel even duren voordat ons meisje komt. Misschien ook wel omdat dit echt de laatste zwangerschap zal zijn en ik er echt optimaal van wil genieten.

18. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

Jun 22, 2014
    1,539
    774
    113
    Female
    Mijn Hb was 6.9 dus niks mis mee volgens vk.
    Bloeddruk ook daar perfect. Het kan toch gewoon bij de zwangerschap horen zei ze.
    Hartje nog even geluisterd, zo mooi

Ik kan ook echt niet wachten tot ie er is Vaya, kan niet snel genoeg gaan ❤️

19. Love1990

Controle gisteren was goed, ben 3 kilo gegroeid in de afgelopen maand 😨 Bloeddruk was wel aan de lage kant. Ook nog even een half uurtje met de echo naar ons meisje gekeken, ze lag al diep in m'n bekken en was super bewegelijk 😍

20. Love1990

♡ Augustus ♡

15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje
    16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje
    19: ♥ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje
    19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje
    21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje
    21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje

♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1)

♡ Afspraken ♡

April
    20: Veldmuisje vk controle

Mei
    04: Vaya vk controle
    04: Bobbie vk controle
    04: Anne vk controle
    17: Love vk controle
    23: Anne pretecho 4D

☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d | Maani 10w2d

Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

Share This Page