Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hier hebben ze maar 1 weekje mei vakantie 😉 Woensdag zijn ze wel lekker vrij 😁

2. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Ah dat verklaard een hoop :) ik ben woensdag ook lekker vrij en donderdag ga ik voor de baby winkelen.

Ik heb net het schematje bekeken wat je allemaal nodig hebt (de aangevulde versie van volgens mij Veldmuisje?) en ik ben bijna compleet! jeeejjj!!! nog een paar kleine dingen als een kruik en borsteltje haha.

Nu zit ik toch nog met de kleertjes, iedereen zegt wat anders, maar hoeveel rompertjes raden jullie aan per maat en hoeveel broekjes/truitjes of boxpakjes? ik wil alleen nog maar in maar 56 en 62 aanschaffen.

We hebben 1 pakje maat 50 maar ze verwachten niet een ''klein'' kindje, moet ik er dan nog meer van halen?

3. Love1990

Maat 50 zou ik persoonlijk meer van kopen. Onze dochter is geboren met 50cm (gemiddeld) en heeft nog 4 weken in maat 50 gezeten. Maat 56 was echt veel te groot. Maat 62 zat ze pas in rond 3 maanden.
    Ik had 4 broekjes maat 50 en 6 shirtjes, maat 56 had ik zelf ook 4 broekjes gekocht en 4 shirtjes maar ook nog veel gekregen. Maat 62 heb ik niks gekocht, en ook wat setjes van gekregen.

4. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    oke dank je wel, ik haal nog wel een paar maat 50 bij. Ik zal wel proberen mijn gevoel een beetje te volgen, maat 62 vind ik alweer minder interessant om dat de baby dan natuurlijk al geboren is :) hoewel boxpakjes heb ik nog helemaal niet dus die kan ik wel halen :D

23 weken alweer... de tijd vliegt voorbij, ik wil mijn kleintje knuffelen

5. Love1990

Gewoon je gevoel volgen hoor, tegenwoordig heb je kleding zo snel in huis door het internetshoppen 😉

6. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ook Zeeman en Wibra hebben leuk spul en daar ben je dan voor mt 50 niet zoveel kwijt en heb je toch lieve kleertjes

7. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Oke bedankt Vaya, maar ik ga 'helaas' niet (meer) in maat 27 passen hahaha..
    Ik heb een aantal setjes in maat 50 gekocht, maar ook een paar in 56 en 62
    Ik zou ook heel graag ons mannetje willen zien, ik ben zo benieuwd naar hem. De tijd gaat zo snel ❤️

8. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Wow gisterenavond zoiets moois meegemaakt!
    Ik ging naar bed en meneer was echt heel druk.
    Je zag echt super duidelijk schopjes aan de buitenkant, heb het zelfs gefilmd. Wat vond ik het jammer dat vriendlief sliep zeg! 🙈
    Onwijs prachtig gevoel

9. Love1990

Leuk he anne! Het is mij deze zwangerschap nog niet gelukt om het te filmen. Ons meisje is vooral snachts zo actief.

Ik hoop dat je er nog iemand blij mee kunt maken vaya, ik heb wel maat 27 maar al een overschot aan positiebroeken 😁

10. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    goede tip Veldmuisje!

haha jammer Anne!
    Ja het begint zo echt te worden he
    Wow Anne wat mooi! lijkt mij heel bijzonder! durf je je vriend niet wakker te maken? ik niet haha

ja ik ook Love, zonde om te laten liggen. Ik wacht nog 2 weken en anders gaat het bij de kledingbak buiten voor het goede doel :)

11. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Zo, ook weer even een berichtje vanuit hier :)

Leuk dat iedereen de baby's zo goed voelt, en zelfs ziet aan de buitenkant. Hier is ze ook voornamelijk 's avonds als ik in bed lig actief. En af en toe een schop tegen een volle blaas, haha.

Gisteren zat ik toevallig even op marktplaats te kijken voor een box. Zag een mooie, in de juiste kleur en in de buurt. Dus een bod gedaan (vroegen er 100 voor, 60 euro geboden), en het werd gelijk geaccepteerd! :D Dus ik ben blij. Mooie box (hier en daar wat krasjes, maar ach), en een leuk kleed er bij.

En vandaag al weer 24 weken :) Toch ook wel een fijne grens om overheen te zijn.

12. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Wat leuk Bobbie dat je een box hebt gevonden! en nog een kleed erbij ook :)

ja snap dat die grens prettig is. ik kijk daar ook naar uit

13. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Wat leuk Bobbie, super fijn om een box te hebben. Helemaal voor die prijs incl kleed! Super fijn.

Hahaha nee Vaya dat kan ik vriendje niet aan doen, hij is vrachtwagenchauffeur dus de wekker liep vannacht om 02:15 weer af, vond het zielig om hem dan om 22:30 wakker te maken hihi.
    Meneer zal hoop ik wel vaker zichtbaar gaan schoppen ❤️

14. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Snap het helemaal Anne! Komen nog genoeg momenten :)

Ik had vannacht niet goed gelegen denk ik, werd ineens wakker en ging kapot van de pijn in mijn zij, mijn VL werd er zelfs wakker van. Het was heel heftig maar ging snel weer weg.

Nu werd de kleine man maar niet actief vanochtend... Wat een zorgen meteen. Heb echt in mijn buik zitten porren om hem wakker te maken en net voelde ik hem eindelijk. Maakte me echt zorgen :(

Hij is nu wel alweer rustig maar even dat leven voelen was heel fijn.

Gaan jullie wat leuks doenvandaag?

15. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ik kan me voorstellen dat je ontzettend geschrokken was vaya. Fijn dat beeb zich heeft laten voelen!
    Hoe gaat het nu? Hopelijk geen last meer gehad.

Ik ben gisterenmiddag naar de feesttent geweest bij ons in het dorp, was erg gezellig.
    Hebben jullie ook allemaal een fijne dag gehad?
    Ik ga zo werken tot half 4.

Groetjes!

16. Love1990

Fijn dat jullie mannetje weer van zich liet 'voelen' vaya, behoorlijk schrikken dan.

Wij hebben gisteren een lekker lui dagje gehad, veel spelletjes gedaan met de bonuskindjes. Gisteravond weer naar hun moeder gebracht dus het is nu weer erg stil in huis. Planning is dat ik vanmorgen even de bovenverdieping zou soppen maar krijg mezelf niet van de bank af 😔

17. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Hij is weer lekker actief, was echt even van slag. Nog een beetje last van mijn lies en rug maar dat gaat wel over.

Werkte Anne!

Oh ja dat zal wel lekker rustig zijn in huis nu love! Ben je al van de bank af?
    Ik ga vanmiddag nog wat kleertjes kopen 😇

18. Love1990

Inmiddels zit ik weer 😁 Maar de bovenverdieping heeft weer een schoonmaak beurt gehad, beddengoed hangt lekker buiten! Zo dochterlief naar bed en dan heb ik even me-time 😉

19. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Nou mijn beddengoed hoef ik nu niet buiten te hangen. Onweer hagel regen bahhhhhhh, dat het maar snel zomer is 😜!!
    Kleertjes kopen zijn altijd zo leuk!!
    Ik heb mezelf verboden om nog iets te kopen, anders kan familie dalijk niks meer kopen zeggen ze steeds, maar het is zo leuk hahaha

20. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Goed bezig geweest love! haha

Heb je nog niks gekocht Anne? 😱

Onze kleine is heerlijk verwend door oma, super leuke stoere kleertjes gekocht 😍 ik ben zo bang dat ik niks meer krijg haha

Deel Deze Pagina