Hier ook nog gewone bh's. Ook nog geen vocht gezien uit mijn (.)(.) Love heb je nog buikpijnen? En hoe is t qua klachten met de andere meiden?
Buikpijn zijn er helaas nog steeds, die gaan waarschijnlijk niet meer over volgens de vk. Vooral savonds veel last van 😔 Je hoeft nog geen vocht te verliezen hoor, er zijn zelfs genoeg vrouwen die voor de bevalling geen borstvoeding verliezen. Zegt niks over het wel of niet slagen van borstvoeding.
Buikpijn is idd erg rot.. Bh's draag ik nu het liefste van die degelijke stoffe sloggi bh'tjes hahaha. Zit nu op een dikke G/H cup dus bh's kopen is drama. Heb wel een x iets van melk ofzo verloren, had n week of 2 geleden ineens van die gele korstjes op mijn tepels, jippie hahaha. Verdere klachtjes: * vanaf de middag/vroeg in de avond echt ontzettend veel pijn in mijn rechter ribben. Heel erg naar. Weet dan gewoon niet hoe ik moet zitten. * vermoeidheid, maar ik ga er ook niet meer vanuit dat het overgaat. Vanmiddag na het werk nog 2 uur geslapen. Heel frustrerend....
Ja inderdaad die vermoeidheid en ook toch nog elke keer weer zo een plotselinge misselijkheid ... Zo vervelend.. Komen jullie nu al veel aan of valt het nog mee?
Ik snap dat t lastig wordt goede bh's te vinden! Ik pas nu eigenlijk net niet meer in mijn A cup 🙈 Nog steeds misselijk veldmuis, gat wat een ellende. Hebben jullie t gevoel dat je echt moet/kan genieten van de zwangerschap? Ik ben zelf nogal klein, nu al veel aangekomen en baby ligt soms zo onhandig dat ik niet meer kan bukken of normaal zitten. Ook mijn rug begeeft t. Vond het gister niet meer leuk, zit in zon spiraal. Ik moet eigenlijk meer lopen voor mijn rug maar als ik loop krijg ik standaard harde buiken en als ik doorga verkrampen mijn banden. Dus eigenlijk gaat dat ook niet Ik vind het getrappel heerlijk om te voelen hoor! Daar kan ik wel echt van genieten maar verder mag het snel augustus zijn.
Ik sluit me bij je aan. Natuurlijk geniet je wel, super veel zelfs. Maar de gedachte dat het steeds zwaarder gaat worden maakt me wel sip, we moeten de zomer nog in haha. Wat betreft gewicht: 10 kilo erbij hier al..... Bij jullie?
Misschien stom maar het voelt zo fijn dat je het herkent Anne, krijg er tranen van. Ik weet niet in kilo's hoeveel eraan zit, heb me niet hoeven wegen en ben daar wel blij mee. Maar tussen de 6 en 10 kilo verwacht ik ook wel hoor! Ik draag heel rond dus heupen en billen doen lekker mee haha
Ik heb een hele gevoelige baarmoeder, een draaiing van de beeb kan al een harde buik veroorzaken. Waarschijnlijk komen daar de pijnen ook vandaag. Mijn baarmoeder zelf staat alweer 4 weken stil kwa groei. Genieten probeer ik zeker, maar ik vind deze zwangerschap toch wel zwaarder als de eerste. Ik was 1,5 week geleden totaal 6 kilo gegroeid, waarvan 3 kilo in 1 maand tijd 😨🙈
Hm balen joh, dat iedereen hier wel het een en ander aan klachten heeft. Ik heb echt geluk denk ik, vooralsnog nauwelijks klachten. Voel me eigenlijk gewoon zoals voor de zwangerschap. Ik slaap ook echt ontzettend goed en vast. Vorige controle bij de vk was ik nog maar 1 kg aangekomen sinds het begin. Dit was wel bijna een maand geleden, verwacht woensdag wel wat meer aangekomen te zijn door regelmatige vreetbuien
Super fijn toch Bobbie! Proberen zo lang mogelijk zo weinig kwaaltjes te hebben! Ik ben geveld door verkoudheid, dikke ogen snotneus en een potdicht hoofd. Hoera! Hoop dat ik er snel vanaf ben ben kapot nu..
Jij ook Anne 😔, ik sinds vannacht ook. Voel me echt bleh... Ik moet vanmiddag nog even doorbikkelen, we krijgen het huis vol verjaardagsvisite. Vanavond maar lekker vroeg m'n bedje in.
Hier eerst zo'n 2,5-3 kg afgevallen. Dat zit er nu weer bij plus een kleine kilo extra. Vanaf gewicht voor zwangerschap ruim een kilo aangekomen, maar doordat ik eerst was afevallen in totaliteit ong 4 denk ik
Heerlijk toch Bobbie! Lekker van genieten dan ☺️ Heb je het volgehouden love? Beterschap met jullie verkoudheid love en Anne. Keurig toch veldmuisje, wel goed dat je ondanks dat je afviel nu lekke aankomt! Ik zit vandaag op 24 weken 🎉 heel fijn gevoel! Oja ik moet vrijdag naar de vk ipv woensdag, had ik dat al gezegd? Vandaag zagen mijn vriend en ik onze kleine Bobbie schoppen, 1 keer zag je echt een bobbel en de andere keer ging mijn hele buik heen en weer 😍 bijzonder geniet momentje
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ Mei 04: Bobbie vk controle 04: Anne vk controle 06: Vaya vk controle 17: Love vk controle 18: Veldmuisje vk controle 23: Anne pretecho 4D Juni ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d | Maani 10w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Ik heb je afspraak al even aangepast vaya! Ik heb het overleefd, zo de bonuskids nog even naar hun moeder brengen en dochter naar bed. En dan heerlijk met de voetjes omhoog
Bij ons is er (voor mijn gevoel) echt iets vreselijks gebeurd vandaag. Mijn vader wou een plankje ophangen in de babykamer (die we pas mooi mint groen hebben geverfd, die muur)... Hij boorde bij het eerste gat in een waterleiding..... Met als gevolg nood monteur hier geweest, muur open gekapt en leiding gemaakt. Nou moet het dus helemaal opnieuw gestuct worden en geverfd 😟.... Baal zo ontzettend, was net bezig met de puntjes op de i te zetten. Gaat nu nog wel even duren. Pap voelt zich schuldig maar die kan er ook niks aan doen kan iedereen overkomen he!