Zwangere meiden NOD topic 9 t/m 16 december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Love1990, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Yes, ik heb echinaforce in huis, gebruik deze nu ook.
    Het ellendige is dat ik niet kan slapen door de verstopte neus, kan stomen wat ik wil, en sprayen met zoutspray, maar het helpt echt allemaal helemaal niks, zo vermoeiend.
    Heb echt heel hard slaap nodig.

Iedereen een fijne kerstavond gehad?
    Wij hebben gezellig met mijn ouders en mijn oma een avondje gegeten & spelletjes gedaan. Gelukkig ons geheim mooi voor ons kunnen houden hihi

2. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Halve ui op een schoteltje naast je bed zetten
    Misschien helpt dat?

3. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @anne, wat vervelend! Hopelijk knap je snel weer helemaal op.
    De tip van veldmuisje is zeker de moeite waard. Helpt hier altijd goed!

Leuk ook dat je een gezellige kerstavond hebt gehad met eten en spelletjes. Ook onze favoriet. Gisteren bij mijn vader en zijn vrouw kerst gevierd met wat andere familie. Daar helaas zonder spelletjes aangezien zij daar niet van houden. :(

Voor jullie allemaal wil ik jullie via deze weg heeeeeeeele fijne kerstdagen wensen. Met een leuk geheim in gedachten ook heel veel succes om het geheim te houden.
    Degene die het met kerst wel gaan vertellen, veel plezier :)
    Dat iedereen maar een kerst met veel liefde, lekker eten en goed gezelschap mag hebben. Dikke kus voor jullie!

4. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Fijne kerstdagen lieve dames!💋
    En een knuffel voor jullie beepjes in de buikkies!

5. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Die tip van de halve ui ga ik vanavond proberen! Vanavond gaan we gezellig bij mijn schoonouders eten, en daarna zit het in de planning om op stap te gaan in de feest tent in het dorp hier.

Fijne dagen allemaal!!

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Goedemorgen dames! Jullie ook fijne feestdagen.

We hebben nogal een druk programma, gisteren rond 00:00 thuis en over een uurtje alweer weg 😨 Helaas begint hier de misselijkheid nu ook toe te slaan 😔

7. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Goede morgen!

He gedver love precies met kerst.

Hier valt t nog mee, wel moeeee maar slaap veel minder door alle etentjes enzo.

Fijne dagen meiden! Xxx

8. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Misselijkheid is er deze dagen wel, maar het gaat.... Voor zover dan..
    Wel ontzettend moe en snel hoofdpijn.
    Zometeen met mijn zoontje naar mijn ouders en de hele fam. (Manlief werkt met kerst).
    Daar zal ik me wel even goed doorheen moeten slaan. En straks met oud en nieuw en ook al een aantal dagen ervoor zijn we daar ook. Wens me maar veel geluk ;)

Fijne dag vandaag!

Xx

9. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Heel veel succes veldmuis!
    Hoop dat jullie allemaal een hele fijne kerst hebben.

Gisteren en vanochtend wat bruinverlies gehad, waar ik me veel zorgen om heb gemaakt. Vanmiddag toch maar even de vk gebeld, en volgens haar moet ik me geen zorgen maken. Kan komen doordat ik ontzettend moet hoesten dat er wat adertjes springen.

Vraag me af of mijn omgeving nog geen argwaan heeft. Mijn vriend vertelde gisteren een raar verhaal dat ik zalm ineens niet meer lus aan tafel hahaha. En toen we op stap waren vond iedereen het raar dat ik aan de watertjes zat... Heb het er maar op gegooid dat ik zo mega snot verkouden ben 😂!

10. Love1990

Goedemorgen! Hoe voelen jullie je? Leuke feestdagen gehad?

11. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Hoi Love, goed hoor en jij? Hoe is het met je misselijkheid nu?

12. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Goede morgen!

Hier gaat t prima! Vandaag laatste kerst diner, daarna kun je me wegrollen hihi

Hebben jullie t leuk gehad?

13. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Hi moppies! Eerste echo's in aantocht!
    Veldmuisje is als eerste aan de beurt morgen!! :D en ik erna!

Spannend spannend!!

Love jij dinsdag he!

14. Love1990

Wij hebben 2 dagen volop gegeten, dus je kunt me nu wel wegrollen. We heel erg gezellig gehad.

Anne Misselijkheid is volop aanwezig 😔 Kan me niet herinneren dat ik bij m'n dochter ook zo misselijk was.

Maani spannend die eerste echo's. Ik mag dinsdag 😁 Kan niet wachten

15. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Misselijkheid gelukkig nu even niet continu, wel met grote regelmaat. Het nare is dat ik daardoor m.n ook 's nachts moet overgeven, dat sloopt me echt.
    Ben dus vooral moe en slap, beetje opgeblazen (darmen misschien?).

Morgen.. Zo spannend! Ik ben echt heel gespannen...:)

16. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Hier alles goed. nog steeds nergens "last van"
    vol gevreten met kerst! voel me een olifant! hihi. Gister wel veel vocht vastgehouden trouwens.

Jaaaa! eerst echo's in aantocht! ben zo benieuwd!

ikzelf dinsdag om half zeven! dinsdag word een heule lange dag ben ik bang.

Voor alle meiden die zo misselijk zijn... bah! hoop dat het snel beter gaat.

Hier heeft manlief trouwens leuke manier bedacht om het aan de kinderen te vertellen.. we kopen een flesje met kaartje erbij.. met de vraag "wil jij mij misschien een keertje een flesje geven" ben wel heel benieuwd naar de reactie. ik denk dat ik het ga filmen.

17. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ik ben een beetje aan het brainstormen over hoe we het beste kunnen aankondigen dat we zwanger zijn tegen mijn schoonzusje. Ze is nog tot eind april aan het werk in Oostenrijk.
    Ik zat te denken om een kaartje te sturen namens de baby ofzo, maar wat moet er dan op de kaart? Haha
    Hallo tante
    Ik zit nu nog lekker bij mama in de buik maar wil je in augustus met me komen knuffelen?
    Zoiets?

18. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi dames, ik reageer straks iets uitgebreider maar voor nu staat er even een berichtje in onze besloten groep 😉

19. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Jongens.. Ben de hele dag zo uitgeput... Buiten adem, zwabberig en continu op de bank. Bah!
    Had graag vanmiddag naar de kerk gegaan, maar dat zie ik nu even niet zitten, helaas..

20. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Hier de 24e aan ouders verteld, ze waren helemaal in tranen zo blij. Helaas het vertellen aan schoonmoeder/zwager/schoonbroer uitgesteld, er was onverwachts een extra familielid bij waar ik niet op had gerekend. En deze hoeft het nu nog even niet te weten.

Heb overigens nog steeds nauwelijks klachten. Vandaag 5 jaar samen met vriend, zo lekker uit eten.

Deel Deze Pagina