Nou, ik ben inmiddels weer lekker thuis van het weekendje weg Toch altijd wel fijn, weer je eigen huis en huisdiertjes weer zien. Was een erg gezellig, maar wel vermoeiend, weekend. Gisteren tussen de 12 en de 15 km gelopen, was gebroken. En helaas ook vocht vast gaan houden in mijn enkels en vingers. Was vanochtend helemaal weg, maar na de lange autorit zijn de enkels weer lekker dik. Dus zit nu even met de voeten omhoog. En wat een weer hier in Nederland, bah (ik hou niet van heel erg warm weer). Duitsland was het zo'n 25 graden, maar veel beter te doen dan hier. Hopelijk genieten jullie wel lekker van het warme weer
Oh nog vergeten te melden.. Ik had afgelopen woensdag controle bij de vk. Alles weer helemaal goed gekeurd gelukkig GTT uitslag was perfect, bloeddruk was ook nog steeds goed, tot nu toe 3,5kg aangekomen, en de baarmoeder is flink gegroeid (2 vingers boven de navel). En ben er net ook achter gekomen dat ik al wat druppels melk maak Vreemde gewaarwording. 25 mei nieuwe afspraak bij de vk, en morgen komt toevallig de kraamhulp voor de intake. Het gaat lekker snel allemaal.
Super dat de GTT test goed was Bobby! Succes morgen met de Intake, wordt zo wel erg echt he 😉
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ Mei 06: Vaya vk controle 17: Love vk controle 17: Anne vk controle 18: Veldmuisje vk controle 23: Anne pretecho 4D 25: Bobbie vk controle Juni ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d | Maani 10w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Fijn dat alles goed is Bobbie! Balen van het vocht. Dat is echt rot! Houden jullie van voetbal? PSV gisteren kampioen geworden! Ik ga straks (even) de stad in om het te vieren. Toepasselijke buikfoto met mijn outfit van vandaag haha.
wat fijn dat het weekendje leuk was Bobbie! en helemaal fijn dat de uitslagen van de test goed waren! Anne, wat een mooi buikje! en ja PSV gewonnen, mijn vriend was heel blij, mijn broer (fanatiek Ajax fan) daarentegen Veel plezier met feesten! ik heb 24 mei weer een afspraak bij de VK en 28 mei gaan we een pretecho 3D/4D doen.
Wij hebben de 3-4D echo over precies 2 weekjes. Ben zo ontzettend benieuwd naar onze man. Heb op YouTube al wat filmpjes bekeken van echo's met onze termijn, zo mooi
jaa leuk! heb ik gister ook al zitten doen! viel me wel op dat de kwaliteit heel erg kan wisselen. Ik ben ook zo ontzettend benieuwd, krijg helemaal de kriebels als ik eraan denk. Ohja nog vraagje, welke zoogcompressen vonden jullie fijn? ik heb erover gedroomd dat mijn melk zo dik was als slagroom
Zo leuk zo'n 3D/4D echo! Mooi buikje Anne! Voetballiefhebber ben ik niet ☺️ Ik heb wasbare zoogcompressen vaya, erg blij mee want ik lekte behoorlijk waardoor ik elk uur m'n compressen moest verwisselen. Heb jij al een afspraak voor een 3D/4D echo staan?
Vaya heeft de 4D op 28 mei schreef ze geloof ik. Wat een prachtig beeld van je dochter love! Zag ze er ook echt zo uit bij de geboorte? Dat vraag ik me nou altijd af hihi
Ah, zie het nu ook. Heb die hele post gemist geloof ik ☺️ De 3D foto was idd te vergelijken met onze dochter na de geboorte, tussen de 28-32 weken krijg je het mooiste beeld geloof ik. Ivm het vetlaagje wat de baby's dan hebben. Hier helaas ziekjes aan het worden. Afgelopen weken al erg verkouden maar sinds gisteren veel hoesten en geen stem meer 😔 Ons meisje is ook lekker actief, is me de hele nacht al aan het plagen. Lekker tegen mama haar heup aan schoppen 😅
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ Mei 17: Love vk controle 17: Anne vk controle 18: Veldmuisje vk controle 23: Anne 3D/4D echo 24: Vaya vk controle 25: Bobbie vk controle 28: Vaya 3D/4D echo Juni ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d | Maani 10w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Hier ook verkouden, keelpijn en lekker vol bij de holtes. En ook een klein beetje een ontstoken oog. Bleh!
Goede morgen! Thnx Anne ik heb hem indd 28 mei. Wat een mooi beeld van je oudste Love! en ook heel leuk dat ze er op leek! hopelijk zet het niet helemaal door Love, het heerst wel heel erg! Voor jou ook Veldmuisje, hopelijk trekt het snel weg! vanavond begint onze cursus spannend! Gister is het me eindelijk gelukt om onze kleine op film vast te krijgen. Hj is vaak heel druk maar als ik dan ga filmen stopt ie met bewegen haha maar nu heb ik hem!
Hier is de verkoudheid al een heel eind weg. Heeft een dikke week geduurd. Maar het ergste was ongeveer 2 dagen. Heb nu alleen nog een lelijk hoestje en snot, maar ik slaap iig weer goed. Hoop dat het bij jullie ook snel over is! Meneer is hier met tijden ook erg actief, zo fijn. Vriendlief voelde hem gisteren ook lekker trappelen 😍
oooh wat heerlijk he Anne! ik begin het ook steeds specialer te vinden dat getrappel in mijn buik. T wordt ook steeds harder en echter. zijn jullie al uit de naam? (namen?)
Manlief is wel uit de naam, ik nog niet 😊 Maar de afspraak was dat hij deze keer mocht "beslissen". de naam van dochter is door mij bedacht. Gelukkig liggen we erg op 1 lijn met de namen en vind ik zijn bedachte naam ook erg leuk maar ik weet niet zeker of het wel DE naam is 😅 Net even een rondje Kruidvat gedaan, mamatas even gehaald en wat hoestdrank/keeltabletten e.d. Lig nu lekker op de bank met m'n bakje thee met honing en dan hoop ik toch dat het snel verdwijnt 😁 Gisteren nog een setje voor de kleine gekocht 😍 Broek joggingstof met print online kopen? | terStal Familiemode online winkel Shirtje kan ik niet meer vinden op de site, zal even kijken of ik een foto heb Edit: de foto 😃
wat leuk!!! heel lief! leuke site ook! ik ben wel echt een nitwit wat betreft leuke babykleertjes sites haha